Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?
Kommentit (938)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on aivan sama, eroaako mies vai ei. Kokopäivämiestä en itse edes halua.
Hyvää seksiä, matkaseuraa, yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja mielenkiintoisia keskusteluja. Muutoin haluan olla itsekseni omassa kodissani ja rauhassani.
Miksi nuo mainitsemasi asiat eivät onnistu vapaan miehen kanssa? Miksi siihen tarvitaan se, että mies on varattu?
Se nyt vaan on näppärää, että miehellä on vaimo ja perhe ja iso huusholli pitämässä miehen mielenkiinnon väliaikoina muualla.
Hauska kaasuvalotusyritys! :,D
Aivan kuin toiseksi naiseksi ryhtyvät olisivat itsenäisiä oman elämänsä sankareita, jotka haluavat miehestä vain kermat kakun päältä. Tällaista tarinaahan he mielellään viljelevät ja elättelevät jopa omassa päässään. Itsenäisiä, roh
Ja siis todelliset syyt toiseksi naiseksi päättymiseen ovat:
- Löyhä moraali
- Heikko itsetunto ja sen pönkittäminen ryhtymällä jalkavaimoksi
- Kokemus, ettei voi saada laadukasta miestä omaksi puolisoksi, niin täytyy tyytyä jakojäännökseen.
Eipä siihen sen kummempia syitä tarvita.
En ymmärrä näitä säälittäviä kakkosnaisia ollenkaan. Varsinkaan niitä, jotka vielä haaveilee yhteiselämästä näiden pettävien ukkomiesten kanssa. Itselleni ainakin rehellisyys ja luottamus on yksi parisuhteen tärkeimmistä asioista. En mitenkään voisi edes harkita kumppaniksi pettävää miestä. Ei ole luotettava eikä myöskään rehellinen. Yöks.
Vierailija kirjoitti:
Hei hu**ittelija, taidat olla kateellinen, koska me pystyttäisiin elättämään itsemme kropillamme, siitä maksettaisiin. Sinä perunasäkki taas et saisi penniäkään. Markkina-arvomme saa sinut näkemään punaista.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei hu**ittelija, taidat olla kateellinen, koska me pystyttäisiin elättämään itsemme kropillamme, siitä maksettaisiin. Sinä perunasäkki taas et saisi penniäkään. Markkina-arvomme saa sinut näkemään punaista.
Juu, niin varmaan. Siksi kelpaatte pelkiksi panoiksi, koska olette niin helvetin kuumia pakkauksia ja älykkäitäkin vielä. Ei kannata hirveästi markkina-arvosta huudella noilla korteilla.
Ja sinä et kelpaa miehesi nautinnon jakajaksi ja siksi vika on mielestäsi muissa naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Kireät moraalijeesustelijat taas täällä saarnaa. Ihmisillä nyt on viettejä, ne on luonto luonut ja välillä ne vie. Varmaan itsekin teette jotain halujen viemänä, ylensyötte, laiskottelette, juoruatte, juotte liikaa tms.
Teen toki, mutta mun halujeni toteuttaminen ei loukkaa eikä satuta muita ihmisiä. En ole muuten mikään moraalijeesustelija, mutta mun mielestä ihmisellä täytyy olla puutteellinen empatiakyky, jos ryhtyy vehtaamaan varatun kanssa, koska "mulla nyt on nää vietit". Maailma on täynnä sinkkujakin.
Vierailija kirjoitti:
Kireät moraalijeesustelijat taas täällä saarnaa. Ihmisillä nyt on viettejä, ne on luonto luonut ja välillä ne vie. Varmaan itsekin teette jotain halujen viemänä, ylensyötte, laiskottelette, juoruatte, juotte liikaa tms.
Toki, mutta ostan ruokani ihan vapailta markkinoilta enkä mene mässäilemään esim. sinun jääkaapillesi. Siinä on ero tyydyttäkö tarpeensa rehdisti vai varastaako muilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei sellaisia tekstejä tule ihan terveestä päästä, oli se sitten kirjoittajan omasta mielestä trollausta tai ei."
Terveydessä ei ole vikaa, enkä myöskään trollaa. En vain pidä näitä toisia naisia tekosyineen ja selittelyineen minkään arvoisina. Halveksin syvästi sellaisia naisia, jotka tietoisesti aiheuttavat tuskaa varattujen miesten kumppaneille. Miehet ovat tietenkin myös vastuussa omista teoistaan.
Kyllä sinulla pikkuisen näyttää vippaavan latvasta. Ehkä tekisi hyvää vähän selvitellä aggressiosi syitä?
Eri, jälleen
En ole ollut yhtään aggressiivinen.
Olethan aivan jatkuvasti.
-toinen eri
Sekoitat minut nyt varmaan siihen huorittelijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä haet näillä sun typerillä ja lapsellisilla raivoamisilla?
Oisko vaikka reaktiota sinunlaisiltasi pässeiltä, jotka ette erota trollia vaikka se ilmestyisi olohuoneeseenne tanssimaan genitaalit paljaana?
eri
Mikä sulla on hätänä? Älä väitä, että ei mikään. Ihminen jolla on omat asiat hyvin ei koe mitään tarvetta trollata tuolla tavalla ja haukkua toisia noin rumasti. Turha väittää vastaan. On ihan tosiasia. Mä itse trollaan täällä välillä todella rumasti ja mulla ei ole asiat kunnossa. Voin henkisesti pahoin oman elämäni kanssa.
No voi hurjaa. Koeta kuitenkin tajuta, että kaikki ei ole niin kuin sinä. Osalle tämä palsta on ihan vain kevyttä viihdettä, johon ei liity mitään hätää tai muutakaan vakavampaa. Voit siis rauhoittua ja lopettaa turhan keittiöpsykoloinnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko vaikka reaktiota sinunlaisiltasi pässeiltä, jotka ette erota trollia vaikka se ilmestyisi olohuoneeseenne tanssimaan genitaalit paljaana?
eri
Mikä sulla on hätänä? Älä väitä, että ei mikään. Ihminen jolla on omat asiat hyvin ei koe mitään tarvetta trollata tuolla tavalla ja haukkua toisia noin rumasti. Turha väittää vastaan. On ihan tosiasia. Mä itse trollaan täällä välillä todella rumasti ja mulla ei ole asiat kunnossa. Voin henkisesti pahoin oman elämäni kanssa.
No voi hurjaa. Koeta kuitenkin tajuta, että kaikki ei ole niin kuin sinä. Osalle tämä palsta on ihan vain kevyttä viihdettä, johon ei liity mitään hätää tai muutakaan vakavampaa. Voit siis rauhoittua ja lopettaa turhan
Fakta on kyllä se, että jos sulla olisi asiat kunnossa niin et trollaisi ja haukkuisi tuolla tavalla.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, niin varmaan. Siksi kelpaatte pelkiksi panoiksi, koska olette niin helvetin kuumia pakkauksia ja älykkäitäkin vielä. Ei kannata hirveästi markkina-arvosta huudella noilla korteilla.
Ja sinä et kelpaa miehesi nautinnon jakajaksi ja siksi vika on mielestäsi muissa naisissa.
Noinko se varattu panokumppanisi sinulle yritti uskotella? Ja sinä raukka uskoit, että olet ainut, joka kanssa se paneskelee :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
No voi hurjaa. Koeta kuitenkin tajuta, että kaikki ei ole niin kuin sinä. Osalle tämä palsta on ihan vain kevyttä viihdettä, johon ei liity mitään hätää tai muutakaan
Fakta on se, että tuo on vain sinun mielipiteesi. Et sinä tiedä muista täällä kirjoittajista hevon vttuakaan, joten turhaan yrität heidän elämästään päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on vastuussa omista teoistaan, ja sinähän et tiedä minusta tai parisuhteestani mitään.
Fakta on kyllä se, että jos sulla olisi asiat kunnossa niin et trollaisi ja haukkuisi tuolla tavalla.
-eri
Mikä SULLA on hätänä? Ei vaikuta terveen ihmisen toiminnalta tuollainen muiden kirjoittajien diagnosoiminen.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä säälittäviä kakkosnaisia ollenkaan. Varsinkaan niitä, jotka vielä haaveilee yhteiselämästä näiden pettävien ukkomiesten kanssa. Itselleni ainakin rehellisyys ja luottamus on yksi parisuhteen tärkeimmistä asioista. En mitenkään voisi edes harkita kumppaniksi pettävää miestä. Ei ole luotettava eikä myöskään rehellinen. Yöks.
Miehenä olen tehnyt huomion näistä kakkosnaisista. He ovat aina, siis voi sanoa ihan aina, sellaisia naisia, jotka etsivät todellista tasoaan parempaa miestä. Varsinkin ulkoisesti ylitasoista. Nämä omaan suhteeseen vaihtelua kaipaavat gigolot sitten lirkuttelevat näille ja panevat pussinsa tyhjiksi. Eivät nämä kakkosnaiset silti heille ikinä parisuhteeseen kelpaisi, koska se oma nainen on heitä tasokkaampi.
Vierailija kirjoitti:
-eri
Mikä SULLA on hätänä? Ei vaikuta terveen ihmisen toiminnalta tuollainen muiden kirjoittajien diagnosoiminen.
Se iso ratas siellä sun päässä taitaa jumittaa. Sulle on tässä ketjussa useampi huomauttanut sun käytöksestä ja silti olet sitä mieltä, että muut ovat väärässä ja sä olet oikeassa. Sun mielestä käyttäydyt täysin normaalisti.
Minusta se, että kakkosnaisella on tarve haukkua panonsa vaimoa siitä, ettei vaimo mukamas tuota miehelleen nautinoa, kertoo kaiken olennaisen näistä naisparoista. Reppanoille ainut nautinto elämässä on paneminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Se iso ratas siellä sun päässä taitaa jumittaa. Sulle on tässä ketjussa useampi huomauttanut sun käytöksestä ja silti olet sitä mieltä, että muut ovat väärässä ja sä olet oikeassa. Sun mielestä käyttäydyt täysin normaalisti.
Ai sä olet niin sekaisin, että kuvittelet täällä olevan vain yhden ihmisen sinun lisäksesi. No se selittääkin, miksi juttusi ovat muutenkin kovin harhaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen tehnyt huomion näistä kakkosnaisista. He ovat aina, siis voi sanoa ihan aina, sellaisia naisia, jotka etsivät todellista tasoaan parempaa miestä. Varsinkin ulkoisesti ylitasoista. Nämä omaan suhteeseen vaihtelua kaipaavat gigolot sitten lirkuttelevat näille ja panevat pussinsa tyhjiksi. Eivät nämä kakkosnaiset silti heille ikinä parisuhteeseen kelpaisi, koska se oma nainen on heitä tasokkaampi.
Tuo on aika helppo päätellä, koska yhdenkään tasokkaan naisen ei tarvitse alentua kakkosnaiseksi. Saavat tasokkaita miehiä muutenkin. Ja tasottomiin eivät edes harkitse koskevansa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se, että kakkosnaisella on tarve haukkua panonsa vaimoa siitä, ettei vaimo mukamas tuota miehelleen nautinoa, kertoo kaiken olennaisen näistä naisparoista. Reppanoille ainut nautinto elämässä on paneminen.
Mä olen toinen nainen enkä ole kyllä koskaan haukkunut miehen avovaimoa. En mä miehen kanssa ole asiasta puhunut, mutta kyllä mä oletan heillä olevan seksiä. Mies tykkää seksistä sen verran paljon, että en oikein usko, että alkaisi kovin pitkään elämään seksittömässä suhteessa.