Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?
Kommentit (938)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta on kyllä se, että jos sulla olisi asiat kunnossa niin et trollaisi ja haukkuisi tuolla tavalla.
-eri
Mikä SULLA on hätänä? Ei vaikuta terveen ihmisen toiminnalta tuollainen muiden kirjoittajien diagnosoiminen.
Se iso ratas siellä sun päässä taitaa jumittaa. Sulle on tässä ketjussa useampi huomauttanut sun käytöksestä ja silti olet sitä mieltä, että muut ovat väärässä ja sä olet oikeassa. Sun mielestä käyttäydyt täysin normaalisti.
Miksi hän välittäisi varattujen miesten kanssa vehtaavien naisten tunteista, kun eivät ne naisetkaan välitä varattujen miesten puolisoiden tunteista? Miksi olette niin yllättyneitä, että tietoinen huono ja loukkaava käytös saa ihmisen vaikuttamaan kusipäältä muiden silmissä?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Pettymystä, surua ja epäuskoa. Tunsin tulleeni huijatuksi ja hyväksikäytetyksi, vaikkei toinen ollut koskaan luvannutkaan erota. Minun lapsellisessa haavemaailmassani kaksi toisilleen tarkoitettua ihmistä oli löytänyt Sen Oikean ikävässä elämäntilanteessa ja toisella kesti vaan hetki sulatella asiaa ja kerätä rohkeutta eroon. Eihän se sitten niin mennyt, minä olin pelkkä merkityksetön hairahdus.
En minä sitäkään kadehdi, joka elää valheessa edelleen. Mutta ihmettelen, miksi hitossa olen mennyt rakastumaan tuollaiseen ihmiseen. Mitä minun päässäni on liikkunut, kun olen tuntenut että tuo on se minun täydellinen vastinkappaleeni? Mokoma selkärangaton pelkuri.
Nimenomaan tuo kaikki oli sun päässäs. Sinne rakensit pilvilinnat ja ruusunpunaisen elämän. Eikä miehellä ollut koskaan aikomustakaan jättää vaimoaan. Selitellyt sulle mitä sattuu ja sä uskoit. Hän halusi suhteen, ei muuta.
Tuo on niin montaan kertaan kuultu. Harva mies vaimoaan kuitenkaan jättää, vaikka olisikin ongelmia suhteessa. Kaikillahan niitä on ja asiat tuppaa korjaantumaan ajan kanssa. Toiset ei vaan malta ja lähtee sivuraiteelle, hakemaan hetken lohtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta on kyllä se, että jos sulla olisi asiat kunnossa niin et trollaisi ja haukkuisi tuolla tavalla.
-eri
Mikä SULLA on hätänä? Ei vaikuta terveen ihmisen toiminnalta tuollainen muiden kirjoittajien diagnosoiminen.
Se iso ratas siellä sun päässä taitaa jumittaa. Sulle on tässä ketjussa useampi huomauttanut sun käytöksestä ja silti olet sitä mieltä, että muut ovat väärässä ja sä olet oikeassa. Sun mielestä käyttäydyt täysin normaalisti.
Ai sä olet niin sekaisin, että kuvittelet täällä olevan vain yhden ihmisen sinun lisäksesi. No se selittääkin, miksi juttusi ovat muutenkin kovin harhaisia.
Sä tässä harhainen olet jos kuvittelet tietäväsi mitkä jutut tässä ketjussa on mun kirjoittamia. Koita nyt vain kestää se tosiasia, että sulla ei todellakaan ole kaikki kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se, että kakkosnaisella on tarve haukkua panonsa vaimoa siitä, ettei vaimo mukamas tuota miehelleen nautinoa, kertoo kaiken olennaisen näistä naisparoista. Reppanoille ainut nautinto elämässä on paneminen.
Mä olen toinen nainen enkä ole kyllä koskaan haukkunut miehen avovaimoa. En mä miehen kanssa ole asiasta puhunut, mutta kyllä mä oletan heillä olevan seksiä. Mies tykkää seksistä sen verran paljon, että en oikein usko, että alkaisi kovin pitkään elämään seksittömässä suhteessa.
Tai sitten ottaa sinulta seksin ja vaimolta kaiken muun. Suhteita on niin kovin monenlaisia. Osa on pelkkiä panosuhteita, osassa on sekä panemista että muuta ja osassa pelkästään sitä muuta. Kukin tavallaan. Olennaisinta on mielestäni se, että ollaan rehellisiä kaikille osapuolille eikä kukaan ole "avoimessa suhteessa" tietämättään.
Vierailija kirjoitti:
Ketju avaa hyvin kakkosen ajatusmaailmaa. Ovat ilkeitä, vahingoniloisia, hedonistisia, itsekeskeisiä ja petollisia. Ovat ansainneet pettäjät itselleen, voivat sitten olla ilkeitä toisilleen ja juonia yhdessä.
Exällä oli kakkosnainen työpaikalta. Näin kakkosen viestejä, jossa kakkonen avoimesti morkkasi exmiehelleni minua, silloista kihlattuaan, avovaimoa. Tuo nainen oli myös aikamoinen mustasukkainen kilari, hän lähetteli miehelle 70-100 viestiä illassa, ei ole edes vitsi. Mies ei olisi halunnut erota, haukkui kakkosta minulle typeräksi ja yksinkertaiseksi jne mutta minä lähdin. Tiedän, hänen valehdelleen useasti kakkoselle asioistamme, olin läsnä, minä kuulin. Muka emme harrastaneet seksiä puoleen vuoteen, no hah hah. Seksin jälkeen jäi kiinni viestittelemästä kakkoselle. Löytäjä saa pitää ja kyllä, hän pettää. Se on kakkoselle ihan oikein. Niin makaa kuin petaa.
Kakkosnainen ei ole mikään uhri vaan oikeasti paha ihmi
Älä oleta kaikkien kakkosnaisten olevan tuollaisia. Mä en todellakaan ole ilkeä, vahingoniloinen, hedonisti yms. Mä kärsin yhtälailla kuin miehen puoliso kärsisi jos tietäisi suhteesta. Mulla on tunteita miestä kohtaan, mutta en mä tule häntä koskaan omakseni saamaan. Miehen puolisoa en ole koskaan haukkunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Ai sä olet niin sekaisin, että kuvittelet täällä olevan vain yhden ihmisen sinun lisäksesi. No se selittääkin, miksi juttusi ovat muutenkin kovin harhaisia.
Sä tässä harhainen olet jos kuvittelet tietäväsi mitkä jutut täs
No sitä ei kovin vaikeaa ole päätellä, että viimeksi lainaamani juttu on sinun kirjoittamasi. Enhän minä muuten käyttäisi ilmaisua "sinä", vaan puhuisin yleisesti kaikille kirjoittajille. Katsos kun viestin lainaaminen tarkoittaaa sitä, että haluaa vastata nimenomaan sille viestin kirjoittajalle, Ihan niin kuin sinäkin teit.
No mä en tuntenut mitään koska poly että ihan sama se mulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se, että kakkosnaisella on tarve haukkua panonsa vaimoa siitä, ettei vaimo mukamas tuota miehelleen nautinoa, kertoo kaiken olennaisen näistä naisparoista. Reppanoille ainut nautinto elämässä on paneminen.
Mä olen toinen nainen enkä ole kyllä koskaan haukkunut miehen avovaimoa. En mä miehen kanssa ole asiasta puhunut, mutta kyllä mä oletan heillä olevan seksiä. Mies tykkää seksistä sen verran paljon, että en oikein usko, että alkaisi kovin pitkään elämään seksittömässä suhteessa.
Tai sitten ottaa sinulta seksin ja vaimolta kaiken muun. Suhteita on niin kovin monenlaisia. Osa on pelkkiä panosuhteita, osassa on sekä panemista että muuta ja osassa pelkästään sitä muuta. Kukin tavallaan. Olennaisinta on mielestäni se, että ollaan rehellisiä kaikille osapuolille eikä kukaan ole
No mä en usko siihen, että heillä ei olisi seksiä. Aivan varmasti on. Mies kun käytti mun kanssa yhtä seksileluakin... En ehtinyt estää kun piti lelun piilossa ja sitten tuntuikin jo niin hyvältä.
Mies ei todellakaan ole rehellinen vaan pettää puolisoaan. En ole ainoa jonka kanssa on pettänyt. Silti mulla tyhmällä on tunteita miestä kohtaan. Koitan työstää, että pystyisin lopettamaan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
No miksi se mies sitten harrastaa seksiä jonkun toisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ketju avaa hyvin kakkosen ajatusmaailmaa. Ovat ilkeitä, vahingoniloisia, hedonistisia, itsekeskeisiä ja petollisia. Ovat ansainneet pettäjät itselleen, voivat sitten olla ilkeitä toisilleen ja juonia yhdessä.
Exällä oli kakkosnainen työpaikalta. Näin kakkosen viestejä, jossa kakkonen avoimesti morkkasi exmiehelleni minua, silloista kihlattuaan, avovaimoa. Tuo nainen oli myös aikamoinen mustasukkainen kilari, hän lähetteli miehelle 70-100 viestiä illassa, ei ole edes vitsi. Mies ei olisi halunnut erota, haukkui kakkosta minulle typeräksi ja yksinkertaiseksi jne mutta minä lähdin. Tiedän, hänen valehdelleen useasti kakkoselle asioistamme, olin läsnä, minä kuulin. Muka emme harrastaneet seksiä puoleen vuoteen, no hah hah. Seksin jälkeen jäi kiinni viestittelemästä kakkoselle. Löytäjä saa pitää ja kyllä, hän pettää. Se on kakkoselle ihan oikein. Niin makaa kuin petaa.
Kakkoselle mies valehteli lähteneensä. Ei tietenkään kerro, että minä lähdin. Maanitteli vielä minua muuttamaan uuteen asuntoon kanssaan. Asuntoon, jonne kakkonen halusi hänen kanssaan muuttaa. Valheen päälle ei voi rakentaa mitään hyvää.
Miksi olet sitä mieltä, että kakkosnaisten huonosta käytöksestä ei saa huomauttaa ja sinulla on jokin yksinoikeus sanella, mitä täällä saa kirjoittaa ja mitä ei?
Kyllä mä ainakin voin lainata jonkun jollekin toiselle osoittamaa viestiä, jos siinä on jotain, mikä herättää ajatuksia.
Oletan, että viestin kirjoittaneen äly riittää hoksaamaan, etteivät kaikki vastaukset välttämättä tule näin suositulla palstalla samalta tyypiltä ilman, että sitä täytyy erikseen mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä säälittäviä kakkosnaisia ollenkaan. Varsinkaan niitä, jotka vielä haaveilee yhteiselämästä näiden pettävien ukkomiesten kanssa. Itselleni ainakin rehellisyys ja luottamus on yksi parisuhteen tärkeimmistä asioista. En mitenkään voisi edes harkita kumppaniksi pettävää miestä. Ei ole luotettava eikä myöskään rehellinen. Yöks.
Miehenä olen tehnyt huomion näistä kakkosnaisista. He ovat aina, siis voi sanoa ihan aina, sellaisia naisia, jotka etsivät todellista tasoaan parempaa miestä. Varsinkin ulkoisesti ylitasoista. Nämä omaan suhteeseen vaihtelua kaipaavat gigolot sitten lirkuttelevat näille ja panevat pussinsa tyhjiksi. Eivät nämä kakkosnaiset silti heille ikinä parisuhteeseen kelpaisi, koska se oma nainen on heitä tasokkaampi.
Tuo on aika helppo päätellä, koska yhdenkään
Aika paljon näytätte tietävän kakkosnaisista. Aika reppana pitää olla, jos heitä pitää haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hän voi. Se pönkittää hänen itsetuntoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen nyt on monia syitä. Pitää olla uskomattoman naiivi, jos kakkosnaisena kuvittelee, että on sen panokumppaninsa ainut pano tai että syy syrjähypylle on aina se, että vaimo ei anna. Useimmitenhan pettämisessä on kyse vallantunteesta tai jännityksen hakemisesta, ei niinkään seksuaalisesta nautinnosta. Osa ihmisistä nauttii muiden satuttamisesta ja siksi pettävät. Osalle kyse on siitä, että alistetaan naisia ja käytetään heitä hyväksi. Osa saa nautintoa salailusta ja osalle kyse on puhtaasti valtapelistä. Sekopäitä on monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se voi. Koska huippumallien miehetkin pettävät. Ei kakkonen ole miehelle mitenkään erityinen, eikä kyseessä ole mikään tajunanräjäyttävä seki. sikokemus, kakkonen on vain miehen saatavilla. Miehet kaipaavat vaihtelua ja kestävät huonosti arkea, no big deal.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exän kohdalla syy oli kuulemma se, että vtutti perseelleen menneet kaupat ja piti saada ajatukset muualle. Meillä oli seksiä viikottain, joten en usko, että hän puutteen takia meni sihteerinsä kanssa sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on varattu. Minulla loppuu kiinnostus siihen. Käsittämätöntä miten toiset tyytyy jämiin.
Sama. Ei ikimaailmassa ollut niin säälittävää tilannetta, että olisin varattujen liehittelyihin sekaantunut.
Kyllä ukkomiehet konstit osaavat: sormus taskuun, puhelin äänettömälle tavatessa, erotarina täydellinen, hempeilyt hotellissa jne. Eipä sitä aina se toinen nainen heti ainakaan hoksaa. Ukkomiehet ovat taitavia näyttelemään eronnutta, jopa poikamiestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ajattet provojen yli, niin ihmisiä ja tilanteita on erilaisia. On vietteilijöitä, sarjapettäjiä, pihtareita, sohvaperunaksi muuttuneita, jännityksen etsijöitä, kulahtaneita puolisoja, kulahtaneita suhteita, vetovoimaa, uusia alkuja, loppuja, seksikkäitä ihmisiä, rumia ihmisiä, pettymyksiä jne. Jokainen tapaus on omansa ja niihin on syynsä, joskus itsessä, joskus suhteessa.
Kakkosnainen ei ole mikään uhri vaan oikeasti paha ihminen. Tämä ketju tukee omaa kokemustani.