Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muka kirjastossa tai konsertissa tms. voisi tavata elämänsä miehen?

Vierailija
16.11.2025 |

En ole sinkku eli en etsi miestä. Mutta olen miettinyt paljon tätä neuvoa, mitä sinkuille usein annetaan. Että älä jää kotiin, ei sinua sieltä kukaan mies löydä vaan mene ihmisten ilmoille vaikka kirjastoon tai konserttiin, siellä se oikea lopulta kävelee vastaan. No ei kävele, sinkkuja sumutetaan tässä. Käyn usein kirjastossa, ja ensinnäkin siellä suositellaan hiljaisuutta ja toisekseen kaikki on niin keskittyneet kirjojen etsimiseen tai lukemiseen, niin ei kukaan katso edes ympärilleen avoimena tutustumisille. Konserteissa taas on tarkoitus istua hiljaa, koska pulina häiritsee pianistia tai orkesteria. Ja vaikka käyn usein konserteissa ei viereen ole koskaan istunut ketään muuta kuin naisia tai sitten miehiä vaimonsa seurassa. Bussipysäkilläkin on käytännössä vain naisia, lapsia, teinejä, vanhuksia tai laitapuoleenkulkijoihin viittaavia miehiä. Ei noissa paikoissa ole ketään 20-50-vuotiasta vapaata miestä, jolla voisi siellä jutella. Miksi siis sinkuille tämä neuvo?

N37, avioliitossa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokset konsertissa lavalle, vedät munasilleen ja huudat mikrofoniin: mä oon muuten säkkipillin soittaja kun tuo vartia tulee ja ottaa mun palleista otteen kohta niin musta kuuluu sellainen pillimäinen vihellys.

Vierailija
2/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Bussipysäkilläkin on käytännössä vain naisia, lapsia, teinejä, vanhuksia tai laitapuoleenkulkijoihin viittaavia miehiä."

Häh, millä me kunnon miehet sitten kuljetaan? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Bussipysäkilläkin on käytännössä vain naisia, lapsia, teinejä, vanhuksia tai laitapuoleenkulkijoihin viittaavia miehiä."

Jaa-a. Ehkä te tulette pysäkille niin viime tipassa, että juoksette bussin kiinni ettekä seisoskele siinä pysäkillä odottelemassa bussi. Tai ehkä kuljette autolla tai työkaverin kyydillä. En voi tietää. Olen vain katsellut ympärilleni ja kerroin mitä olen nähnyt. Ap

Vierailija
4/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee sitten Veitolan tavoin jonnekin penkille istuskelemaan ja kattelemaan ohikulkevia ihmisiä. Sieltä voi joku tulla siihen viereen istumaan ja a vot, saattaa löytyä se oikea. 

Vierailija
5/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Ehkä te tulette pysäkille niin viime tipassa, että juoksette bussin kiinni ettekä seisoskele siinä pysäkillä odottelemassa bussi. Tai ehkä kuljette autolla tai työkaverin kyydillä. En voi tietää. Olen vain katsellut ympärilleni ja kerroin mitä olen nähnyt. Ap

Missä kaupungissa? Helsinkiläisistä puolella ei ole autoa. Ei ole parkkipaikkoja ja isot aikaaavievät ruuhkat ja julkiset kulkee tiheään.

Vierailija
6/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin mieheni bussipysäkiltä. 

Vierailija
7/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi tehdä tutkimusta siitä mistä ihmiset yleensä löytää parisuhteen.

Vierailija
8/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoa ei kannata ottaa otsa kurtussa niin tosissaan. Syvempi ajatus on, että jos on mieli avoinna ja antaa ihmisille mahdollisuuden voi hyvinkin törmätä elämänsä mieheen/naiseen/muunsukupuoliseen. Muuan tuttavani tapasi tulevan puolisonsa bussipysäkillä, joten ei ole täysin poissuljettua kuka siellä pysäkillä onkaan se oikea.

Vierailija
9/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa mistä löysitte parisuhteen?

Vierailija
10/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa mistä löysitte parisuhteen?

Itse löysin nettitreffeiltä aviomieheni. Ap

Vierailija
11/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin aviomieheni aika läheltä ei tarvinnut kauas mennä : asui naapurissa.

ironista on että vanhempani ovat tavanneet aivan samalla tavalla.

Vierailija
12/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla autolla, moottoripyörällä tai sähköfillarilla. Flunssasukkula on niille keillä ei ole valinnanvaraa. Tai kai aina on joku ideologisesti hölmö tapaus.

Vierailija
13/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että korjasit sen örisevän juopon pois kuleksimasta, aina häiriköimässä.

Vierailija
14/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan meni sinne pakoon nalkutusta.

Vierailija
15/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko nukkumassa siellä kun olit poliisin yöpartiossa vain miten? Suomalaiset bussipysäkithän ovat sellaisia, että räntäsateessakin seistään 5 metrin päässä toisistaan, eikä kukaan puhu toisilleen mitään. 

Vierailija
16/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoja neuvoja tuollaiset. Neuvoja antavat ihmiset vain elävät jossain haavemaailmassa ja antavat tuollaisia neuvoja. Eivät haluaisi myöntää sitä että ne suhteet syntyy silloin kun ollaan baarissa ryyppäämässä. Jossain rock-konsertissa ehkä voi nuorena tavata jonkun jos on tarpeeksi kännissä siellä.

Vierailija
17/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa no minä olen nähnyt bussit ja junat täynnä ihan kaikenlaisia ihmisiä - myös tavallisia miehiä. Omista työkavereistakin valtaosa kulkee julkisilla.

Vierailija
18/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nuo neuvot on hölynpölyä. Veikkaisin että 70% vähintään pariutumisista tapahtuu nettipalveluiden kautta. Ne kun on perustaltaan fiksu konsepti. Sinne ilmoittautuu henkilöt jotka hakevat seuraa ja antavat omat speksit sekä hakemansa ihmisen speksit. Näitä sitten mätsäillään yhteen. Ei mikään muu tapa toimi näin hyvin.

Vierailija
19/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa no minä olen nähnyt bussit ja junat täynnä ihan kaikenlaisia ihmisiä - myös tavallisia miehiä. Omista työkavereistakin valtaosa kulkee julkisilla.

Mutta et voi mennä juttelemaan sille, jonka näet istuvan parin penkkirivin päässä ikkunapaikalla niin, että käytäväpaikka on jo varattu. Ja sitten se samainen jää yllättäen kiireellä eri pysäkillä pois kuin sinä.

Vierailija
20/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että jos usein käy kirjastossa ja näkee siellä usein saman kivan oloisen ihmisen, voisi ajan myötä alkaa hymyillä ja nyökätä/tervehtiä, ehkä jossain vaiheessa heittää kommentin vaikka kun samalta hyllyltä kirjoja etsitään ja siitä edetä. Konserttien osalta tietty riippuu, millainen tilaisuus on. Jos istutaan hiljaa kuin kirkossa niin sitten ehkä ei, tosin minut yksi kaveri etsi somesta, kun oli nähnyt mun ennen tällaista konserttia aulassa kirjoittelevan muistikirjaani ja kiinnostui sen perusteella. Rennommilla keikoilla/festareilla nyt ei tietenkään ole mitenkään vaikeaa tutustua ihmisiin.