Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?
Kommentit (938)
Toinen nainen ei halua että mies eroaa. Koska silloin on itse otettava päätös haluaako olla petturin kanssa. Seuraava ....
Vierailija kirjoitti:
Enpä osaa sanoa, kun ei ole tarvinnut alentua olemaan toinen nainen. Eipä silti, etteikö varatuilta ole tullut iskuyrityksiä ja ehdotuksia
Itse en myöskään ole kiinnostunut juuri eronneista.
Täytyy olla masokisti tai kauheassa puutteessa ja sinkuille kelpaamaton, jos tyytyy varattuun.
Njaa. Minä olin itsekin parisuhteessa kun rakastuin mieheen, jota tapasin päivittäin, halusin tai en. Osaa sitten sanoa noista iskuyrityksistä, puutteista tai tyytymisistä. En ole niin punninnut markkina-arvoani kun jotenkin ei tuollaisilla asioilla ole elämässäni minkäänlaista sijaa.
Tutustuin, ihastuin, erosin, rakastuin ja aloitin uuden suhteen. Aika lailla siis samalla kaavalla kuin valtaosa sellaisista suhteista alkaa, jotka eivät ole löytyneet oikein etsimällä etsien vaan luontevasti sellaisissa yhteyksissä missä ihmiset tapaavat toisiaan jonkin yhteisen aktiviteetin merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Voi, kyllä ne toiset naiset kuule usein taitavat haluta, että mies eroaisi. Naisissa hämmästyttää aika usein se kuinka monesti siihen mieheen tuleekin tunteita ja kuinka vähän he tajuavat, että ei se mies taida kertoa totuutta. Suhde vaimoon on mukamas huono ja niin edes päin. Oikeasti miehet haluavat panna ketä tahansa ja minkä tasoista naista vaan, jos tilanne tulee eteen. Siitä saa omaan itsetuntoon vähän boostia ja jännitystä elämään. Mutta ei ne silti eroa vaimoistaan ja jätä lapsiaan.
Minä en ainakaan halunnut. Oli petetty olo, kun mies alkoi puuhata eroa ja haaveilla yhteisestä elämästä. Tuli pakokauhu, koska enhän minä sellaista ollut halunnut. Vedin puihin koko jutun ja mies palasi aikanaan takaisin jätetyn vaimonsa luo.
Ja sähän voit haluta mitä lystäät. Mies ja toinen nainen saattaa päättää, että ei se niin kovin tärkeää ole ja toimia sen perusteella. Sulle vaan ei koskaan kerrota ja luulet olevasi parisuhteessa uskollisen miehen kanssa.
Tässä ollaan ytimessä. Minulla on aika värikäs nuoruus ja valitettavasti tuli suhattua varattujen kanssa. Kesti kauan luottaa keneenkään kun omasta kokemuksesta tiesin, miten helppoa pettäminen on.
Jonkun verran voi laittaa nuoruuden ja tyhmyyden piikkiin, mutta kyllä se ainakin muhun jäljet jätti. Vasta vanhempana tajusin tehneeni arvovalintoja, jotka oikeastaan on luonteeni vastaisia.
No, ehkä pitää olla iloinen, että edes jotain oppi.
Vitu**aahan se, olin aviossa ja suhtessa työpaikalla aviossa olleeseen mieheen. Lupasi vaikka ja mitä, heidän avioliitto kesti ja minun ei. Mun exä asuu edelleen meidän okt:ssa josta osti minut ulos ja minun kohtalo on olla persaukisena neukkukuutiossa. Elämä on mutta on tässä tarinaa sitten mitä muistella tosi vanhana.
Onko sillä mitään väliä? Jotkut eroaa ja jotkut ei. Varmaan voi jo valmiiksi ajatella mahdollisuudet ja kannattaako hommaan lähteä. Itse potkaisin pettäjän pihalle mutta eipä se toinen nainenkaan häntä ottanut. Pikkasen ylättynyt oli tyyppi ja nyt muka arvostaisi perhe-elämää kovasti. Juuei.
Halusin miehen, lapsen, ydinperheen. Kohdalleni osui ihana mies, komea, kohtelias, älykäs. Hän oli tosin varattu, mutta suhde kuulemma loppumassa hetkenä minä hyvänsä. Hän halusi myös lapsen, sillä nykyisellä rouvallaan oli jo lapset ja mies halusi isäksi. Kello tikitti lujaa meillä kummallakin. Aloitimme suhteen, mistä vaimo ei tiennyt mitään. Rakastuin tulisesti, mutta olin jatkuvasti hajalla, kun mies oli viikonloput kotona eikä viikollakaan ehditty nähdä mielestäni riittävästi. Minusta tuntui välillä, että hän välttelee minua kun ei tullut töistä luokseni öiksi (vetosi huonoihin unenlahjoijin) ja toivoin, että jää pian suhteesta kiinni. Olin monta kertaa lähellä soittaa hänen vaimolleen "vahingossa" kesken seksin hokien miehen nimeä, mutta pelkäsin että mies ei varmaan antaisi sitä minulle anteeksi. Tulin raskaaksi parin kuukauden kuluttua ja olin varma että nyt meistä vihdoin tulee perhe. Mies yllättäen ilmoittikin pari viikkoa positiivisen raskaustuloksen jälkeen, että "meidän seksisuhde pitää lopettaa nyt". Hän oli saanut sen mitä halusikin, eli oli tulossa isäksi, mutta minä en kuulunut hänen jatkosuunnitelmiinsa. Mies ei halunnut parisuhdetta kanssani. Tunsin ja tunnen oloni hyväksikäytetyksi, vaikka hän ei koskaan minulle varsinaisesti parisuhdetta luvannut saati jättää vaimoaan, mutta antoi ymmärtää, että se olisi kuitenkin mahdollista lapsen myötä. En ole koskaan voinut niin huonosti ja halusin vain kuolla, mutta vatsassa kasvava lapsi pakotti minut jatkamaan elämää. Nyt lapsi on jo maailmassa ja yritän joten kuten sietää lapsen isää, mutta en tule ikinä luottamaan häneen. Tapasin raskausaikana miehen vaimon, joka sittemmin jätti miehen. Niin katkeroitunut kun olenkin niin silti sydämessäni toivon, että mies palaisi luokseni.
Rakastuin mieheen, mutta hän ei olisi jättänyt vaimoaan koskaan, joten 10 vuoden päästä lähdin tuosta kivuliaasta suhteesta. Hukkasin 10 parasta vuotta elämästäni toisena naisena.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin mieheen, mutta hän ei olisi jättänyt vaimoaan koskaan, joten 10 vuoden päästä lähdin tuosta kivuliaasta suhteesta. Hukkasin 10 parasta vuotta elämästäni toisena naisena.
Mitkä ikävuotesi menetit?
Suurin osa syyttää täällä naisia- ymmärrän,koska suurin osa tällä palstalla on naisia. Kukaan ei halua, että oma mies pettää, silti me ns "toiset naiset" tiedämme erilaisia syitä, miksi näin tapahtuu ja varatut naiset tällä palstalla eivät halua kuulla niitä miesten syitä, vaan syyttävät vain sitä toista naista. Siinä suhteessa on kuitenkin kaksi osapuolta, eli se mies on ihan yhtä lailla siinä mukana. Eli sen sijaan, että syyttelet täällä toisia naisia, keskittyisitkö kysymään mieheltäsi, miksi hän kokee tarvetta syrjähyppyihin? Auts, koskeeko? Tuskimpa kovin moni nainen vartavasten varattua lähtee itselleen havittelemaan. Kyllä taustalla useinmiten on ihastuminen, rakastuminen. Okei, no pieni osa hakee seksiä vain. Mutta silloinkin kysymys kuuluu, miksi se varattu mies tarvitsee ulkopuolista seksiä jos kotona on muka "kaikki hyvin". "Kaikki hyvin" kotona tarkoittaa että vaimolla ja lapsilla on kaikki hyvin, arki sujuu ja laskut jaetaan puoliksi, mutta makuuhuoneessa ei tapahdu mitään tai tapahtuu hyvin vähän jotain mikä ei tyydytä, tai parisuhde on täysin tunnekuollut. Ollaan kavereita, ei osata tai haluta erota, ei voida erota eri syistä. Niin, niitä syitä on lukuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joku idiootti löytänyt tiensä jankuttamaan tähän ketjuun eikä hyväksy sitä, että muiden ei tarvitse tehdä kuten hän haluaa.
Ei täällä kukaan pysty ketään pakottamaan mitään tekemään? Sen sijaan näyttää kirpaisevan ihan pirusti, että joku asettaakin kiperiä kysymyksiä tai kertoo tosiasioita.
Ja tosiasia on, että kunnon hyvä mies, joka ei petä, ei ota naista, joka on maannut varatun patjana. Miehet ne on, jotka pitää tätä vielä isompana petöksena kuin naiset. Siis ne ei-pettävät miehet.
Miehen logiikalla tällainen nainen voi pettää heitäkin, kun kerran parisuhde ei mitään merkitse näissä asioissa. Ajattelevat että löysä moraali. Ikävää jos tämä niin nyt suututtaa tietää.
-eri-
Joo niin paheksui kovasti minunkin mieheni pettämistä, olihan hän itse tullut rumasti petetyksi ja jätetyksi. Kunnes, 10 v myöhemmin löysi itse itsensä vaikeasta tilanteesta: halusi eroon naisystävästä mutta tätä kävi sääli. Samaan aikaan sydän oli jo muualla. Totesi myöhemmin että sai opetuksen ettei asiat ole niin mustavalkoisia.
Vierailija kirjoitti:
Joo niin paheksui kovasti minunkin mieheni pettämistä, olihan hän itse tullut rumasti petetyksi ja jätetyksi. Kunnes, 10 v myöhemmin löysi itse itsensä vaikeasta tilanteesta: halusi eroon naisystävästä mutta tätä kävi sääli. Samaan aikaan sydän oli jo muualla. Totesi myöhemmin että sai opetuksen ettei asiat ole niin mustavalkoisia.
Joo näitä selityksiä piisaa. Yleisimmin se syy just on sääli. Tai vanhempi lapsi on vaikeassa iässä. Sen jälkeen nuorempi lapsi.
Ja entä sinä tässä kuviossa: jos se oli aitoa rakkautta, joka tulee kestämään, niin eikö olisi kestänyt myös odottaa sen verran, että mies saa säälinsä säälittyä ja on vapaa?
En halunnut odottaa kun halusin että mies repii itsensä irti siitä naisesta. En ollut edes varma tuleeko meidän suhteesta mitään pitkäaikaisempaa, mutta siitä että mies saavuttaa eron tuli itseisarvo. Joskus asiat ja ihmiset näkee selkeämmin sivusta kuin tilanteen sisältä. Saattaa kuulostaa uskomattomalta mutta myös seurustelusuhteissa elää hirveitä ihmisiä - eletäänhän mekin miehen kanssa 😄 Jos minä tulisin nyt petetyksi niin kutsisit sitä karmaksi. Miksi sinä sitten sitä kutsuisit että miehen ex oli pettänyt itse aiempaa aviopuolisoaan ja ollut suhteessa silloinkin kun oli jostain treffipalstalta löytänyt mieheni? Karmaa?
Taidanpa laittaa huomenna viestin varatulle miehelle voidaanko taas tavata. Panettaa sen verran paljon, että pakko saada sitä kullia.
Jos mies on luvannut erota muttei kuitenkaan eroa, niin silloin on täysi oikeus kostaa ja ilmoittaa vaimolle. Ihan vaan rehellinen puhelu miehen syrjähypystä riittää. Vaimo saa tehdä tiedolla mitä haluaa, ja itse saa jatkaa elämää sekä olla muistelematta menneitä. Kyllä pettävä mies (tai nainen) on ihan itse soppansa keittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on huvittava palsta. En tiennyt että maailmassa on todellakin näin paljon pettämistä ja toisena naisena olemista puolustavia. Selitykset luokkaa naisen seksuaalisuus on tabu ja varattu tekee enemmän väärin.
Ei ole vaikeaa olla säätämättä varatun kanssa, jos et pysty siihen, sinulla on joko huono itsehillintä tai olet jäänyt moraalikehityksessä jälkeen, on ymmärrettävää että ihmiset sen tuomitsevat. Kaikki tekevät virheitä, joo, mutta jos vielä vuosienkin päästä selittelee asiaa itselleen ja muille jotenkin, ei ole kehittynyt ihmisenä mihinkään.
Tämäpä. On ihmisiä jotka ovat ottaneet tuon selittelyn eräänlaiseksi elämäntehtäväkseen. Vaikka kaikki normaalit tuomitsevat salasuhteilun väkivaltana.
Joidenkin elämäntehtävä näyttää olevan skitsoilu tuntemattomien ihmisten tekemisistä.
Vierailija kirjoitti:
Suututti niin, että käräytin miehen. Siitä sai kusipää
Tuota en koskaan tekisi! Kahden leikki on yhteinen vastuu myös . Miksi loukata kolmatta.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä koet ansaitsevasi käydä töissä kun mahdollistat irtisanomiset jossain muualla?
- et ansaitsekaan, vaan sinulle on ihan oikein, jos tulee toinen saneeraja, joka irtisanoo sinut
Entä miten ansaitset palkan kun mahdollistat heikon toimeentulon ka työehdot muualla?
- et ansaitsekaan, vaan on ihan oikein, jos tulotasoasi heikennetään
Entä puhtaan luonnon kun mahdollistat sen sotkemisen muualla
- no et ansaitsekaan ja sitä paitsi luontotuhon vaikutukset tuntuvat kaikkialla.
Juuri tästä on kyse.
Eli kukaan ei itseasiassa ansaitse yhtään mitään mutta ainahan voi toivoa ja tavoitella asioita. Ne jotka ei tavoittele, ne jää sitten kotiin voimattomana purkamaan epäreiluuden kokemustaan keskustelupalstoille. Niitä kutsutaan usein vasemmistolaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suututti niin, että käräytin miehen. Siitä sai kusipää
Tuota en koskaan tekisi! Kahden leikki on yhteinen vastuu myös . Miksi loukata kolmatta.
Mulla on suhde varatun miehen kanssa enkä kyllä aio miestä käräyttää. On meillä ollut miehen kanssa riitaa ja laitoin välit poikki, mutta ei silti käynyt mielessä käräyttää miestä vaikka olinkin miehelle vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on huvittava palsta. En tiennyt että maailmassa on todellakin näin paljon pettämistä ja toisena naisena olemista puolustavia. Selitykset luokkaa naisen seksuaalisuus on tabu ja varattu tekee enemmän väärin.
Ei ole vaikeaa olla säätämättä varatun kanssa, jos et pysty siihen, sinulla on joko huono itsehillintä tai olet jäänyt moraalikehityksessä jälkeen, on ymmärrettävää että ihmiset sen tuomitsevat. Kaikki tekevät virheitä, joo, mutta jos vielä vuosienkin päästä selittelee asiaa itselleen ja muille jotenkin, ei ole kehittynyt ihmisenä mihinkään.
Tämäpä. On ihmisiä jotka ovat ottaneet tuon selittelyn eräänlaiseksi elämäntehtäväkseen. Vaikka kaikki normaalit tuomitsevat salasuhteilun väkivaltana.
Joidenkin elämäntehtävä
Nämähän ovat yleisellä ja yhteiskunnallisella tasolla ihan mielenkiintoisia asioita. Sosiologista näkökulmaa unohtamatta.
-sivusta
:D