Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?
Kommentit (938)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suututti niin, että käräytin miehen. Siitä sai kusipää
Tuota en koskaan tekisi! Kahden leikki on yhteinen vastuu myös . Miksi loukata kolmatta.
Mulla on suhde varatun miehen kanssa enkä kyllä aio miestä käräyttää. On meillä ollut miehen kanssa riitaa ja laitoin välit poikki, mutta ei silti käynyt mielessä käräyttää miestä vaikka olinkin miehelle vihainen.
Mulla oli vähän sama periaate. Minä pidän aina lupaukseni, muiden lupauksien valvominen taasen ei ole mun tehtävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suututti niin, että käräytin miehen. Siitä sai kusipää
Tuota en koskaan tekisi! Kahden leikki on yhteinen vastuu myös . Miksi loukata kolmatta.
Mulla on suhde varatun miehen kanssa enkä kyllä aio miestä käräyttää. On meillä ollut miehen kanssa riitaa ja laitoin välit poikki, mutta ei silti käynyt mielessä käräyttää miestä vaikka olinkin miehelle vihainen.
Mulla oli vähän sama periaate. Minä pidän aina lupaukseni, muiden lupauksien valvominen taasen ei ole mun tehtävä
Onko kynnysmattona oleminen mukavaa?
Hei miesten haukkujat ...luuletteko ettei naiset tee samaa. Pyörittävät kahta miestä samaan aikaan.Ukkoaan ja salarakasta.Tämäkin on todella yleistä.
Nämähän ovat yleisellä ja yhteiskunnallisella tasolla ihan mielenkiintoisia asioita. Sosiologista näkökulmaa unohtamatta.
-sivusta
Kyllä.
Tästä otannasta voi myös päätellä, että pettäminen on suurelle osalle ihan ok ja luonnollinen tapa toimia ja heidän mukaansa usein syy pettämiseen on puoliso, jota petetään.
Aikamoista.
-toinen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Nämähän ovat yleisellä ja yhteiskunnallisella tasolla ihan mielenkiintoisia asioita. Sosiologista näkökulmaa unohtamatta.
-sivusta
Kyllä.
Tästä otannasta voi myös päätellä, että pettäminen on suurelle osalle ihan ok ja luonnollinen tapa toimia ja heidän mukaansa usein syy pettämiseen on puoliso, jota petetään.
Aikamoista.
-toinen sivusta
Ihan normisettiä persoonallisuushäiriöiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on huvittava palsta. En tiennyt että maailmassa on todellakin näin paljon pettämistä ja toisena naisena olemista puolustavia. Selitykset luokkaa naisen seksuaalisuus on tabu ja varattu tekee enemmän väärin.
Ei ole vaikeaa olla säätämättä varatun kanssa, jos et pysty siihen, sinulla on joko huono itsehillintä tai olet jäänyt moraalikehityksessä jälkeen, on ymmärrettävää että ihmiset sen tuomitsevat. Kaikki tekevät virheitä, joo, mutta jos vielä vuosienkin päästä selittelee asiaa itselleen ja muille jotenkin, ei ole kehittynyt ihmisenä mihinkään.
Tämäpä. On ihmisiä jotka ovat ottaneet tuon selittelyn eräänlaiseksi elämäntehtäväkseen. Vaikka kaikki normaalit tuomitsevat salasuhteilun väkivaltana.<
-sivusta
Ovatko paheksunta ja nimittely tosiaan vakiintuneita sosiologian menetelmiä?
- myös sivusta
Mielenkiintoinen näkemys. Siis se että on lupauksiensa mittainen on yhtä kuin kynnysmattoilua. Pettäminen sitten ilmeisesti selkärankaisuuden merkki?
Elämme aikaa, jolloin itsekkyys, omaneduntavoittelu ja kyynärpäätaktiikkaa jyrää. Kiltit ja hyväntahtoiset, muita ajattelevat tyypit koetaan nössöinä ja kovat, itsekkäät menestyjinä. Tämä tietty näkyy myös suhteiden muodostumisessa, uusi tyyppi kiva, vanha tyyppi heivataan. No kokeilenpa vielä tuotakin tyyppiä, koska haluan, no ei se ollutkaan kiva, otan seuraavan tyypin ja pidän kuitenkin toista varalla, no big deal jne.
Missä on sanottu että paheksunta ja nimittely olisi sosiologian menetelmiä? Ihme juttuja täällä kommenttipalstalla kysellään.
Vierailija kirjoitti:
-sivusta
Kyllä.
Aikamoista.
-toinen sivusta
Höp. Ketjussa yksi rääkyy haukkumasanoja psykoosin partaalla, jokunen kertoo omasta käynnissä olevasta salasuhteestaan ja kaikki loput provosoivat tuota mieleltään järkkynyttä.
Tutkimusten mukaan suomalaiset suhtautuvat pettämiseen tiukemmin kuin koskaan, ja asenteet ovat edelleen tiukkenemaan päin.
Eri ja edelleen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sivusta
Kyllä.
Aikamoista.
-toinen sivusta
Höp. Ketjussa yksi rääkyy haukkumasanoja psykoosin partaalla, jokunen kertoo omasta käynnissä olevasta salasuhteestaan ja kaikki loput provosoivat tuota mieleltään järkkynyttä.
Tutkimusten mukaan suomalaiset suhtautuvat pettämiseen tiukemmin kuin koskaan, ja asenteet ovat edelleen tiukkenemaan päin.
Eri ja edelleen sivusta
Tuo on kyllä totta. Asenteet ovat tiukentuneet trendinomaisesti vuosikymmenestä toiseen. Jospa onkin niin että jotkin sarjapettäjämiehet oikeasti haikailevat sinne 1950-luvulle takaisin?
Naiset pettää aina ennemmin tai myöhemmin
Se on se juttu.
Parempi jos mies ennakoi ja pettää ennemmin.
Miten te kestätte sen että ette anna mahdollisuutta sille puolisolle samaan kun se ei tiedä? Vai onko tässäkin oma napa tärkein, ettei vaan palvelukset lopu kesken ja joudu ihan reiluun kilpailutilanteeseen kun ei sinkku markkinoillakaan pärjää ns reilusti? Kyllähän se puolisokin voi haluta naapurin Jormaa tai Pirkkoa käydä höyläämässä omaksi iloiseen ja piristää näin kaikkien yhteistä seksielämää.
Miksi?
Miksi petätte ihmisen joka teitä rakastaa?
M42
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
M42
Siksi koska pettäjä ei osaa rakastaa. Ketään.
Vierailija kirjoitti:
Hei miesten haukkujat ...luuletteko ettei naiset tee samaa. Pyörittävät kahta miestä samaan aikaan.Ukkoaan ja salarakasta.Tämäkin on todella yleistä.
Tee niinkuin jeesuskin teki ja opetti.
"Rakasta lähimmäistäsi ja hakkaa se päissäsi.'
Sillä siellä missä oli vettä, oli myös viiniä ja Jeesuksen bileissä ei koskaan korkki mennyt kiinni..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
M42
Siksi koska pettäjä ei osaa rakastaa. Ketään.
Surullista, että sellaisia naisia on niin paljon. Heitä kiinnostaa kai lähinnä raha.
Vierailija kirjoitti:
Miten te kestätte sen että ette anna mahdollisuutta sille puolisolle samaan kun se ei tiedä? Vai onko tässäkin oma napa tärkein, ettei vaan palvelukset lopu kesken ja joudu ihan reiluun kilpailutilanteeseen kun ei sinkku markkinoillakaan pärjää ns reilusti? Kyllähän se puolisokin voi haluta naapurin Jormaa tai Pirkkoa käydä höyläämässä omaksi iloiseen ja piristää näin kaikkien yhteistä seksielämää.
Niin. Meillä on sovittu suhteen avoimuudesta sen alkaessa. Testeistä ja turvaseksistä myös, sekä siitä, että kaikkien on tiedettävä homman nimi.
Tuskinpa tänne moni salasuhteen liitossa oleva osapuoli kirjoittaa, eilen yksi naimisissa oleva mies taisi osallistua keskusteluun. Aika moni noista minä aviovaimo vien teidän muiden miehiä narussa -viesti lienee trollausta.
Jotkut taas tuuttaavat tänne kaiken katkeruuden, jonka oikeampi osoite olisi se oma pettävä puoliso tai pettänyt eksä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Meillä on sovittu suhteen avoimuudesta sen alkaessa. Testeistä ja turvaseksistä myös, sekä siitä, että kaikkien on tiedettävä homman nimi.
Tuskinpa tänne moni salasuhteen liitossa oleva osapuoli kirjoittaa, eilen yksi naimisissa oleva mies taisi osallistua keskusteluun. Aika moni noista minä aviovaimo vien teidän muiden miehiä narussa -viesti lienee trollausta.
Jotkut taas tuuttaavat tänne kaiken katkeruuden, jonka oikeampi osoite oli
Harvinaistahan tuo aidosti ja rehellisesti toteutettu avoin suhteilu on. Puhutaan prosenttijengistä, sanovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut taas tuuttaavat
Harvinaistahan tuo aidosti ja rehellisesti toteutettu avoin suhteilu on. Puhutaan prosenttijengistä, sanovat.
Niin. Minun suhteeni on avoin, mutta ei avoimesti avoin -toisin sanoen vain aivan tiukasti asianosaiset ja muutama monisuhteinen ystävä tietävät järjestelystä. Ennakkoluuloja on valtavasti ja juoruja sitäkin enemmän.
En usko, että luotettavia lukuja saa mistään. Eikä suhdemuoto tee autuaaksi, osa ei kykene rehellisyyteen avoimessa suhteessa sen enempää kuin monigamiassakaan.
ohis
Sössön sössön. Kivikaudellakaan ei ollut näin tunkkaista sukupuoliajattelua.
(Silloin itse asiassa vallitsi seksuaalinen vapaus.)