Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?
Kommentit (938)
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut pitää naisia vain spermaränneinä tms.? Aivan kuin nainen ei saisi seksissä yhtään mitään. En mä ainakaan suostu kenenkään kanssa seksiin jos en sitä itse halua ja nauti siitä kyseisen ihmisen kanssa. Mulla on seksisuhde vanhemman varatun miehen kanssa ja mä todellakin himoitsen tuota miestä. Meillä on hyvää seksiä ja kyllä mäkin siinä tyydytyksen saan. Miestä en huolisi parisuhteeseen koska miksi ihmeessä haluaisin parisuhteen miehen kanssa joka on ylläpitänyt salasuhdetta toiseen naiseen nyt pian kaksi vuotta.
Tuo on muuten jännä ilmiö, kun kakkonen ei halua pettäjää ja/tai pettäjä kakkosta, koska pitää toista epäluotettavana ja moraalittomana. Jotenkin hirveän tekopyhää.
Eli ei ne epäluotettavat ja moraalittomatkaan halua samanlaista kumppania, vaan mieluummin huijaavat jonkun rehellisen ja hyvän ihmisen suhteeseen esittämällä itse parempaa.
Olen sanonut varatulle rakastajalleni, että mikäli aikoo erota, tietää ettei tee sitä ainakaa minun vuoksi. Jos eroaa, tekee sen omista henkilökohtaisista syistään. Eikä sillä eroaako vai pysyykö naimisissa, ole minulle merkitystä. Eikä se muuta minun puolelta mitään. Naimisissa ollessaan hän elää rauhallisempaa elämää. Eronneena olisi enemmän säätämistä ja hän voisi alkaa, kielloista huolimatta, esittämään toiveita minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut pitää naisia vain spermaränneinä tms.? Aivan kuin nainen ei saisi seksissä yhtään mitään. En mä ainakaan suostu kenenkään kanssa seksiin jos en sitä itse halua ja nauti siitä kyseisen ihmisen kanssa. Mulla on seksisuhde vanhemman varatun miehen kanssa ja mä todellakin himoitsen tuota miestä. Meillä on hyvää seksiä ja kyllä mäkin siinä tyydytyksen saan. Miestä en huolisi parisuhteeseen koska miksi ihmeessä haluaisin parisuhteen miehen kanssa joka on ylläpitänyt salasuhdetta toiseen naiseen nyt pian kaksi vuotta.
Tuo on muuten jännä ilmiö, kun kakkonen ei halua pettäjää ja/tai pettäjä kakkosta, koska pitää toista epäluotettavana ja moraalittomana. Jotenkin hirveän tekopyhää.
Eli ei ne epäluotettavat ja moraalittomatkaan halua samanlaista
Monet toistavat parisuhteesta ja avioliitosta toiseen epärehellistä käytöstään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettymystä, surua ja epäuskoa. Tunsin tulleeni huijatuksi ja hyväksikäytetyksi, vaikkei toinen ollut koskaan luvannutkaan erota. Minun lapsellisessa haavemaailmassani kaksi toisilleen tarkoitettua ihmistä oli löytänyt Sen Oikean ikävässä elämäntilanteessa ja toisella kesti vaan hetki sulatella asiaa ja kerätä rohkeutta eroon. Eihän se sitten niin mennyt, minä olin pelkkä merkityksetön hairahdus.
En minä sitäkään kadehdi, joka elää valheessa edelleen. Mutta ihmettelen, miksi hitossa olen mennyt rakastumaan tuollaiseen ihmiseen. Mitä minun päässäni on liikkunut, kun olen tuntenut että tuo on se minun täydellinen vastinkappaleeni? Mokoma selkärangaton pelkuri.
Opitpahan. Ehkä ensi kerralla etsit vapaita.
En mä sitä kuule mitenkään etsinyt
Itse en varattuun koskisi mutta hyvä olisi näiden täällä opitpahan ja sait ansiosi mukaan laukojien muistaa että se toinen osapuoli on vapaa eikä petä ketään vain se naimisissa/varattu on se pettäjä ja nilkki. Useinhan pettää molempiin suuntiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena että tuo naisten nimitteleminen spermaränneiksi ja ylipäänsä seksin näkeminen niin, että siinä mies käyttää naista ja naisen osa on olla jonkinlainen esine, joka seksin jäljiltä on ällöttävä ja pilalla, on törkeää naisvihaa. Todella surullista, jos nainen on sisäistänyt tällaisen asenteen omaa sukupuoltaan kohtaan.
Ja jos olet naimisissa miehen kanssa, jolla on naisiin tuollainen asenne liitossaan tai sen ulkopuolella, niin oletpa helmen kalastanut tosiaan.
Samaa mieltä. Ketju avaa todella kiinnostavia näköaloja ihmismieleen. Itse olen eniten hämmästynyt siitä, millä voimalla petetty voi suunnata syytökset ja vastuun kolmannelle osapuolelle, pois omalta kumppanilta.
Jos opettaisin psykologiaa, tallentaisin koko ketjun opetusmateriaaliksi :D
Kukaan ei suuntaa syytöksiä eikä vastuuta pois omalta kumppaniltaan. Tämän keskustelun aihe on se toinen nainen, ja siksi puhumme vain kolmannen osapuolen syyllisyydestä ja vastuusta, emmekä kumppanin. Tai näin ainakin itse teen.
Kyllä se sieltä kännystä näkyy kenen kanssa milloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena että tuo naisten nimitteleminen spermaränneiksi ja ylipäänsä seksin näkeminen niin, että siinä mies käyttää naista ja naisen osa on olla jonkinlainen esine, joka seksin jäljiltä on ällöttävä ja pilalla, on törkeää naisvihaa. Todella surullista, jos nainen on sisäistänyt tällaisen asenteen omaa sukupuoltaan kohtaan.
Ja jos olet naimisissa miehen kanssa, jolla on naisiin tuollainen asenne liitossaan tai sen ulkopuolella, niin oletpa helmen kalastanut tosiaan.
Samaa mieltä. Ketju avaa todella kiinnostavia näköaloja ihmismieleen. Itse olen eniten hämmästynyt siitä, millä voimalla petetty voi suunnata syytökset ja vastuun kolmannelle osapuolelle, pois omalta kumppanilta.
Kukaan ei suuntaa syytöksiä eikä vastuuta pois omalta kumppaniltaan. Tämän keskustelun aihe on se toinen nainen, ja siksi puhumme vain kolmannen osapuolen syyllisyydestä ja vastuusta, emmekä kumppanin. Tai näin ainakin itse teen.
Ketjun aihe ei kyllä ylipäätään ollut syyllisyys eikä vastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ihmiset suhtautuvat sivusuhteisiin liian yksisilmäisesti. Meillä on todella jäykät moraaliarvot, jotka on ihmisluonteelle koettelemus. Ei sitä tarvitsisi ottaa henkilökohtaisena loukkauksena, jos pettämiseen ei liity mitään haukkumisia, taloudellisesta haittaa tai poissaoloja. Moni ei varmaan suunnittele pettävänsä. Ihan turha toimivia liittoja rikkoa hetkellisen jutun takua. Ei se tee pettäjästä, puolisosta tai kolmannesta osapuolesta reppanaa. Se vain on elämää.
No, kirjoituksessa, johon vastasin, mainittiin suoraan halu maistella ruohoa aidan toiselta puolelta. Tä
Joo, no varmasti monesti näinkin. Mutta ihmisten toiveet ja tarpeet suhteelle ei ole missään tyhjiössä, vaan ne voi riippua ympäröivästä todellisuudesta. Joku voi kallistua monogamiseen suhteeseen, kun luulee kumppaninkin sitä toteuttavan, mutta haluaisikin avointa jos saisi tietää ettei kumppanikaan ole pitänyt omaa osaansa sopimuksesta. Joku toinen sitten taas mieluummin eroaa, kun ymmärtää ettei uskollista monosuhdetta ole tämän puolison kanssa tarjolla. Ei ne toiveet ja valinnat ole välttämättä samoja puutteellisella vs riittävällä tiedolla.
Puutteellinen tieto vai oma arkuus asioiden ottamisessa puheeksi sekä kumppanin epärehellisyys?
Kuinkahan paljolta katkeruudelta kunnollinen, avoin keskustelu voisi pelastaa, kuinkakohan monta suhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos luet otsikon ilman moraalisen raivon huuruja, huomaat, että siitä kysytään toisen naisen roolissa olleilta heidän tunteistaan.
Syyllisyydestä tai vastuusta ei mainita mitään. Jos sinulla ei ole kokemusta toisen naisen roolista, voit oikeastaan häipyä ketjusta muualle riehumaan. Opettele myöskin lukemaan, jos haluat vastaisuudessa kokeilla ihan oikeaa keskustelua.
Todennäköisesti aikalailla samalta kuin niistä naisista, joiden mies jättää "toisen naisen" vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Olisi reilua, että suhdekuvion KAIKKI OSAPUOLET tietäisivät missä mennään. Eli vaimot, tyttikset tietäisivät, että heitä petetään, voisivat sitten tehdä omat ratkaisunsa asian suhteen.
Mutta eihän se olisi enää jännittävää, eikä edes salasuhde, eihän. Kielletty hedelmä on aina kiinnostavampi.
Ihmiselle ei suhde-elämässä tapahdu yhtäkkiä asioita, elämä ei vain vie jonnekin ja johonkin tilanteeseen, jossa ollaan ilman housuja, vaan ihminen valitsee tilanteeseen osallistumiset itse.
Nämä tunne/rakkausnarkit ovat kyllä ihan oma ihmisryhmänsä, täysin vietävissä.
Niinpä. Eivät uskalla olla rehellisiä. Silloinhan se kupliva tunne katoaisi.
Suuri helpotus. Kuin ovi olisi auennut ja huoneeseen virrannut raikasta ilmaa. Kuukausien vatulointi loppui viimein.
Viikon päästä iski sitten katumus, ilmeisesti koska otin päätöksen hyväksyen vastaan. Sitten oli naisystävälle kerrottu että nyt tulee ihan oikeasti ero. Mies mökilleen karkuun draamaa, naisystävä toteutti sillä aikaa uhkaukset ja vatsahuuhtelun kautta kriisiosastolle. Minä pesin käteni heidän suhdedraamastaan viimeinkin.
Reilun puoli vuotta myöhemmin aloimme tapailla uudestaan. Mies oli saanut lopulta sen eron aikaan pian tuon kriisin jälkeen ja halusi uuden mahdollisuuden kun pöly oli laskeutunut. Tai niin hän luuli. Meidän alkava suhteemme käynnisti uuden draaman, jota jatkui puolisen vuotta.
Nyt 9v myöhemmin elämme onnellisina yhdessä ja ennen kaikkea paljon oppineena ihmisistä ja heidän keinoistaan.
Olin kerran tietämättäni 2 nainen. Lopetin suhteen heti kun sain tietää ja kerroin miehen avopuolisolle. He menivät silti naimisiin 6 kk paljastumisen jälkeen ja mies yritti vielä häiden jälkeen päästä tapaamaan minua. Ihmetyttää miksi mies, jonka pitäisi olla äärimmäisen rakastunut hakee ehdointahdoin ja valheiden avulla nasta itselleen ja ihmetyttää avopuoliso joka menee naimisiin valehtelevan kumppanin kanssa. Onneksi sain tietää, että mies ei olekaan sitä mitä näytteli.
Vierailija kirjoitti:
Suuri helpotus. Kuin ovi olisi auennut ja huoneeseen virrannut raikasta ilmaa. Kuukausien vatulointi loppui viimein.
Viikon päästä iski sitten katumus, ilmeisesti koska otin päätöksen hyväksyen vastaan. Sitten oli naisystävälle kerrottu että nyt tulee ihan oikeasti ero. Mies mökilleen karkuun draamaa, naisystävä toteutti sillä aikaa uhkaukset ja vatsahuuhtelun kautta kriisiosastolle. Minä pesin käteni heidän suhdedraamastaan viimeinkin.
Reilun puoli vuotta myöhemmin aloimme tapailla uudestaan. Mies oli saanut lopulta sen eron aikaan pian tuon kriisin jälkeen ja halusi uuden mahdollisuuden kun pöly oli laskeutunut. Tai niin hän luuli. Meidän alkava suhteemme käynnisti uuden draaman, jota jatkui puolisen vuotta.
Nyt 9v myöhemmin elämme onnellisina yhdessä ja ennen kaikkea paljon oppineena ihmisistä ja heidän keinoistaan.
Vieläkin tuntuu uskomattomalta että 7 vuoden seurustelusuhteesta kesti 1,5v päästä kokonaan eroon. Ei lapsia, ei omaisuutta, ei yhteistä kotia. Kyseessä kuitenkin mies joka ollut aiemmin pitkässä liitossakin ja eronnut fiksusti säilyttäen asiallisen välit ex-vaimoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet miehen kanssa jonka
Izzariyritys on ihan yrittäjän itsensä vastuulla. Hyvä, että mies lähti suhteesta, joka oli noin sairaalla pohjalla.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet miehen kanssa jonka
"Vuoksenne"?
Ei, vaan sen vuoksi että mies halusi päättää etäsuhteen, josta oli ääneen pohtinut eroa jo ainakin vuoden. Ei pitänyt tulla varsinaisesti yllätyksenä että vielä joku päivä tulee se kerta kun ei enää "yritetä vielä" vaikka kuinka tunteisiin vetoavasti sitä vaatisi.
Moni toinen nainen päätyy lopulta pitkään psykoterapiaan joka sekään ei aina auta juurikaan. Valheellisuudella on hintansa.
Vierailija kirjoitti:
Empaattista meininkiä. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei ne epäluotettavat ja moraalittomatkaan halua samanlaista kumppania, vaan mieluummin huijaavat jonkun rehelli
En mä ole mikään tekopyhä. Mä en ole parisuhteessa tuon varatun miehen kanssa. Mä saan häneltä hyvää seksiä enkä muuta haluakaan. Hän ei ole kelvollinen mulle parisuhteeseen. Kun olen parisuhteessa, niin haluan uskollisuutta eikä sitä tuolta mieheltä saisi. Itse olen parisuhteessa uskollinen.
Noiden suunsoittajien logiikan mukaan jokainen nainen on vain spermaränni. Ei noilla huutelijoilla taida olla nautinnollista seksiä ja kuvittelevat, että kaikki naiset harrastaa seksiä vain velvollisuudesta ja säälistä. Eivät ymmärrä sellaista, että myös nainen voi haluta seksiä ja nauttia siitä. Eivät ymmärrä sitä, että monellekaan naiselle seksi ei ole vain antamista vaan se on myös saamista. Siinä annetaan ja saadaan puolin ja toisin.