Samassa hytissä miespuolisen kollegan kanssa työmatkalla
Äiti-poika-lomamatka ja yhteinen huone -ketjun inspiroimana: olen kerran matkustanut Helsingistä Rovaniemelle yöjunassa ja samassa hytissä miespuolisen kollegan kanssa. Koska oltiin kavereita ja töissä tultiin hyvin toimeen, otettiin yhteinen hytti matkalla Rovaniemelle. Mies oli suhteessa, minä sinkku. Olin 10 vuotta miestä vanhempi.
Reissu meni hyvin ja taatusti oli kummallakin kivempi nukkua tutussa seurassa (omilla punkilla TIETENKIN) kuin vieraan kanssa. Kukaan ei ihmetellyt - itse asiassa pienen firmamme talousvastaava ehdotti, että ottakaa yksi hytti niin tulee halvemmaksikin.
Tämä lienee vauvaporukan mukaan vähintäänkin epäilyttävää, vai?
Kommentit (55)
Kieltäydyn kategorisestu työmatkoista jossa joudutaan jakamaan huone yhtään kenenkään kanssa. En pysty rentoutumaan ja uni jää huonoksi.
No ei ole. Olen useamman kerran nukkunut ystävämiehen kanssa samassa sängyssä. Molemmat olemme heteroita ja sinkkuja.
Samalla tavalla olen nukkunut myös ystävänaisien kanssa.
Minusta ihminen, joka ei kykene normaaliin ystävyyssuhteeseen toisen sukupuolen kanssa on älyllisesti heikkoa tasoa.
Voi sitä lotinaa siellä hytissä. Aaaaah.
Vierailija kirjoitti:
Idiootti. Eivät ystävät mene sänkyyn.
Olisin ottanut työkaverilta suikkiin. 👄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ja mies eivät voi olla oikeasti ystäviä, ellei mies ole homo. Voin miehenä sanoa että tämä on fakta. Kaikki ns. ystävyys on enemmän tai vähemmän teeskentelyä miehek puolelta jos tämä on hetero. Oli parisuhteessa tai ei.
AP vastailee: nainen olen, eikä mies ole homo. Ei lotissut missään vaiheessa. Mies katseli Netflixiä koneeltaan yläpunkassa, minä nappasin Imovanen ja nukuin sikeästi (mitä nyt kerran heräsin vessaan).
Että niin kuuma yhteinen yö oli!
Vierailija kirjoitti:
AP vastailee: nainen olen, eikä mies ole homo. Ei lotissut missään vaiheessa. Mies katseli Netflixiä koneeltaan yläpunkassa, minä nappasin Imovanen ja nukuin sikeästi (mitä nyt kerran heräsin vessaan).
Että niin kuuma yhteinen yö oli!
Mene nyt jo trolli vaikka ulos välillä. Ja täytä niitä työhakemuksia.
Ei ole mitään epäilyttävää. Itse en vaan jaksaisi enää työpäivän jälkeen katsoa kollegaa vielä samassa huoneessakin, oli kumpaa sukupuolta hyvänsä. Meillä nyt työnantaja ei edes esitä mitään samoja huoneita vaan omat huoneet kaikille.
100% homo mies, tai sitten vaihtoehtoisesti todella ruma ja vastenmielinen nainen.
Ja vielä: miksi ihmeessä mies olisi ollut kiinnostunut itseään 10 v vanhemmasta keski-ikäisestä naisesta kuin tyttöystävänsä 25-vuotias kaunotar :-) AP
Ei.
En saanut jakaa hyttiä miespuolisen työkaverini kanssa, koska olisihan sellainen sopimatonta, että mies ja nainen samassa hytissä! Lausujana oli tj:n keski-ikäinen ja käsittämättömän hapan sihteeri.
Ystävän on homoseksuaali.
Päädyin hyttiin juopon työkaverinaisen kanssa, yök.
N
En ole ruma tietenkään, enkä trolli. Ihmeesti kuitenkin osuu mammoja hermoon tämä tositarina. Kai sen oman miehen reissut alkaa pikkasen sitten kuumottaa, että mitähän siellä tapahtunut. Otan osaa :-) AP
Vierailija kirjoitti:
Meillä ison tehtaan toimihenkilöillä oli aikoinaan paljon erilaisia reissuja, oli paljon porukkaa, heti kun kylän valot jäi taakse, vaihdettiin paikkoja linja-autossa matka morsiamen viereen, oli kyllä mukavia reisuja, juotiin ja naitiin, muutama pariskuntakin muodostuis. Ikävä näitä aikoja...
Kyseessä lienee Rajamäen tehdas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakait menee ja antavat ainakin suuseksiä toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ja mies eivät voi olla oikeasti ystäviä, ellei mies ole homo. Voin miehenä sanoa että tämä on fakta. Kaikki ns. ystävyys on enemmän tai vähemmän teeskentelyä miehek puolelta jos tämä on hetero. Oli parisuhteessa tai ei.
Ihan täyttä paskaa.💩
Ihan hyvin voisin naisena olla miespuolisen kollegan kanssa samassa hytissä. Jos toinen ei seksuaalisesti kiinnosta, niin sitten ei. Sellaistakin lienee joskus sattunut, että matkalle on lähtenyt neljä ihmistä, kaksi naista ja kaksimiestä ja on siveästi otettu kaksi hyttiä, joista toisessa kaksi naispuolista ja toisessa kaksi miespuolista, ja sitten vaihdettu ristiin. Mutta toki mieluiten olisin työmatkalla ihan omassa huoneessa tai hytissä.
Meillä ison tehtaan toimihenkilöillä oli aikoinaan paljon erilaisia reissuja, oli paljon porukkaa, heti kun kylän valot jäi taakse, vaihdettiin paikkoja linja-autossa matka morsiamen viereen, oli kyllä mukavia reisuja, juotiin ja naitiin, muutama pariskuntakin muodostuis. Ikävä näitä aikoja...