Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?
Kommentit (938)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuntee itsensä hölmöksi ja huijatuksi. Ja ottaa opikseen eikä vastedes sekaannu varattuihin.
Kyllä täällä on paljon petettyjä tai sitä pelkääviä naisia palstalla, ristus. Karenit paheksuu oikein porukalla, ettei nyt vaan se oma mölli kävis kuopaseen toista, ai että te ootte hauskoja 🤭 Ihan tiedoksi: suurin osa teidän miehistä lähtis mun mukaan. Mutta suurinta osaa en huoli, koska ihan kauheita. Muutaman silloin tällöin huolin. Mutta no worries, en haluakaan niitä pitää, olen itsekin naimisissa. Mutta turha syyttää aina sitä toista naista, ne teidän ryhdittömät möhömahat on 99% se aloitteellinen osapuoli.
Tämä ketju on ollut todella viihdyttävä. Olen koukussa. Harvoin näkee moista kiihkoa ja sukupuolitaudeilla uhkailua. Ja minä
Kyllä mä luulen, että se joka ulisi jotain "kaikki miehet panee rumia naisia" tyylistä oli ulimies.
Onneksi en ole viimeisimmän eroni jälkeen enää haikaillut parisuhteeseen. Tiedän jo, että miehet ovat typeriä, mutta että naisetkin. Toivon, etteivät tällaiset draamat koskaan löytäisi elämääni. Tämä keskustelu naurattaa ja kauhistuttaa samaan aikaan. Naisten elämätkö pyörivät petollisten miesten ympärillä ja miehen petollisuuden pelossa vielä 2024, ei uskoisi.
Voi sua reppanaa kun kuvittelet tuntevasi mut. :D Kasva aikuiseksi ja kestä se, että elämää on myös sun tynnyrin ulkopuolella. Mä tiedän itse olevani rakastava ja välittävä äiti. Mä olen jo äiti.
Voi sua reppanaa. Se, että ihminen on äiti ei tarkoita mitenkään automaattisesti, että hän rakastava ja välittävä. Elämä ei ole satukirjaa, jossa kaikki synnyttäneet naiset ovat rakastavia ja välittäviä äitejä. On myös sellaisia kuin vaikkapa Joensuussa höyrymopilla mrhatun pojan äiti. Oliko se mielestäsi rakastavaa ja välittävää toimintaa? Tai onko se mielestäsi rakastavaa ja välittävää toimintaa, että valehtelee miehelle käyttävänsä ehkäisyä ja huijaa tämän isäksi vasten tämän tahtoa?
Vierailija kirjoitti:
Voi sua reppanaa kun kuvittelet tuntevasi mut. :D Kasva aikuiseksi ja kestä se, että elämää on myös sun tynnyrin ulkopuolella. Mä tiedän itse olevani rakastava ja välittävä äiti. Mä olen jo äiti.
Voi sua reppanaa. Se, että ihminen on äiti ei tarkoita mitenkään automaattisesti, että hän rakastava ja välittävä. Elämä ei ole satukirjaa, jossa kaikki synnyttäneet naiset ovat rakastavia ja välittäviä äitejä. On myös sellaisia kuin vaikkapa Joensuussa höyrymopilla mrhatun pojan äiti. Oliko se mielestäsi rakastavaa ja välittävää toimintaa? Tai onko se mielestäsi rakastavaa ja välittävää toimintaa, että valehtelee miehelle käyttävänsä ehkäisyä ja huijaa tämän isäksi vasten tämän tahtoa?
Unohdit uhata sulupuolitaudeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen nainen oli vain pano.
Helvetin hyvä pano, if I may.
Omaa por no maneerit. Jotenkin se mies on saatava uudelleen käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä tarvitse uhata. Ne tulee jos on tullakseen ihan ilman uhkailuakin. Eikö nykyisin opeteta peruskoulussa edes alkeita sukupuolitaudeista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wau, lapsi on oppinut uuden sanan. Ja nyt se sitten kuvittelee, että kaikkien pitää toistaa sitä sanaa joka jumalan viestissä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I could teach you but I have to charge.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuntee itsensä hölmöksi ja huijatuksi. Ja ottaa opikseen eikä vastedes sekaannu varattuihin.
Kyllä täällä on paljon petettyjä tai sitä pelkääviä naisia palstalla, ristus. Karenit paheksuu oikein porukalla, ettei nyt vaan se oma mölli kävis kuopaseen toista, ai että te ootte hauskoja 🤭 Ihan tiedoksi: suurin osa teidän miehistä lähtis mun mukaan. Mutta suurinta osaa en huoli, koska ihan kauheita. Muutaman silloin tällöin huolin. Mutta no worries, en haluakaan niitä pitää, olen itsekin naimisissa. Mutta turha syyttää aina sitä toista naista, ne teidän ryhdittömät möhömahat on 99% se aloitteellinen osapuoli.
Tämä ketju on ollut todella viihdyttävä. Olen koukussa. Harvoin näkee moista kiihkoa ja sukupuolitaudeilla uhkailua. Ja minä
Eli testaako nämä petetyt - jotka täällä kehuvat kyllä tietävänsä ukkonsa pettävän ja vielä monen kanssa - joka kerta itsensä kun siippansa on tyhjentänyt mällinsä häneen, kuten eräs miehensä toimintaa kuvaava petetty täällä ilmaisi.
Nyt täytyy tähän väliin todeta, että miehellä ei välttämättä edes ole suhteessaan ongelmia, vaikka hän niin sanoisi. Hän sepittää tarinaa, jotta saisi pıllua siltä toiselta naiselta. Vähintään puolessa tapauksissa tilanne on loppujaan näin yksinkertainen, väitän minä.
Eli testaako nämä petetyt - jotka täällä kehuvat kyllä tietävänsä ukkonsa pettävän ja vielä monen kanssa - joka kerta itsensä kun siippansa on tyhjentänyt mällinsä häneen, kuten eräs miehensä toimintaa kuvaava petetty täällä ilmaisi.
Ei me siipat olla niin hölmöjä kuin kakkosnaiset. Me ostataan käyttää kondomia. Kuka hullu päästäisi jonkun kapisen ho ron kanssa vehtaavan äijän paljaalla sisäänsä????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I could teach you but I have to charge.
Kakkosnainen ihan kirjaimellisesti.
:D
Vierailija kirjoitti:
Persreikä auki kipee tuntee.
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy tähän väliin todeta, että miehellä ei välttämättä edes ole suhteessaan ongelmia, vaikka hän niin sanoisi. Hän sepittää tarinaa, jotta saisi pıllua siltä toiselta naiselta. Vähintään puolessa tapauksissa tilanne on loppujaan näin yksinkertainen, väitän minä.
Ei voi olla. Kyllä se on aina vaimon vika, että mies panee muitakin naisia. Me kakkosnaiset olemme niin uniikkeja, että ei meihin koske kuin miehet, joilla on seksistä pulaa kotona. Ei mun pano voisi koskaan mulle valehdella.
Vierailija kirjoitti:
No ei tässä mistään säälipi**lusta ole kyse vaan himosta ja hyvästä fyysisestä yhteensopivuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei me siipat olla niin hölmöjä kuin kakkosnaiset. Me ostataan käyttää kondomia. Kuka hullu päästäisi jonkun kapisen ho ron kanssa vehtaavan äijän paljaalla sisäänsä????
Mistäs ikinä tiedät ylipäätään, että monenko kanssa sekin joskus kohtaamasi "elämäsi kunnonmies" on paljaaltaan bylsinyt ennen sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tässä mistään säälipi**lusta ole kyse vaan himosta ja hyvästä fyysisestä yhteensopivuudesta.
Nimenomaan säälipillusta siinä on kyse. Mies esittää olevansa säälittävä raukka, joka ei kotona saa vaimolta edes lämmintä kättä (suusta tai pillusta puhumattakaan). Ja kakkosnainen nielee tarinan ja ryhtyy pelatavaksi sankariksi, jotta miesraukka edes saisi seksiä edes jalkavaimoltaan. Siltä, joka on tietenkin yksi ja ainut nainen miehen sivusuhteiden listalla. Eihän nyt kukaan voisi pettää kakkosnaista, kun on niin hyvä fyysinen yhteys ja kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle ainakaan ole mies mitään sepittänyt. Ei hän puhu puolisostaan pahemmin ja kyllä mä oletan heillä olevan seksiä.
Keskusteluja kuunneltu niin ekana se varattu on tyhmä kun antaa pettää itseään. Mutta se toinen hyväksikäytetty säälii taas sitä vakituista ja inhoaa pettäjää. Vähän kuin raukka jätkä sanontoja kuulee. Kahta pettää usein on kolmaskin.