Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aborttioikeus on sinulle niin kamala asia?

Vierailija
25.01.2025 |

Taloudellisesta näkökulmasta abortti tulee yhteiskunnalle halvemmaksi kuin vuosien peruskoulu & toinen aste, lapsilisät, neuvolat jne. Valitus verorahojen käytöstä ei siis oikein toimi.

Kommentit (855)

Vierailija
241/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskaus ennen avioliittoa oli häpeä. Se olisi hyvä lähtökohta vieläkin. Seksuaalivallankumous 60-70 luvulla hippiliikkeen ja kulttuuri marxismin nousu räjäytti nykyiset niin sanotun ongelman eli sen faktan että holtittomassa seksissä on erittäin suuri riski joutua raskaaksi. Vapaa seksi on ikäänkuin oikeus johon ei voi liittyä velvollisuuksia ja jos velvollisuuksia on, ne on yhteiskunnan kontolla järjestää sitten näitä abortteja vieläpä ilmaiseksi.

Vierailija
242/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99% aborteista johtuu vapaasta seksistä. Vierasta melaa otetaan ilman mitään häpyä. Eikä seurauksista välitetä kun aina on se joku muu joka hoitaa.  

Kumma, ettei useammat melalliset ole ajamassa aborttikieltoa. Saisivat olla niin tutut kuin vieraatkin melat rauhassa sen jälkeen, ihmetellä jotta tulipas vilu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on pula suomalaisista adoptiolapsista. Mikset hae apuasi murhanhimoosi?

Koska en ole m*rhanhimoinen, sinähän tässä sitä väität vaikket edes tunne minua. Voisit itse hakea apua tuohon pakkomielteiseen valehteluun. 

Olethan jos kykenet tappamaan OMAN LAPSEN.. pahin mahdollinen murhanhimo

Siinä vaiheessa kun abortti tehdään, sillä ei ole edes aivoja, ei siis mitään tietoisuutta mistään. Mutta uskottele vain itsellesi että heti samalla sekunnilla se kuulee, näkee, maistaa kaiken.

Vierailija
244/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99% aborteista johtuu vapaasta seksistä. Vierasta melaa otetaan ilman mitään häpyä. Eikä seurauksista välitetä kun aina on se joku muu joka hoitaa.  

Miksi et sheimaa miehiä melan levittelystä?

Vierailija
245/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta ei naisia tarvita enää:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mullistava-tutkimus-lapsi-voi-pian-…

Luojan kiitos.

Vierailija
246/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitset jo etukäteen olevasi murhaaja? Tarvitset varmaan jotain hoitoa ei normaali ihminen kykene tappamaan, etenkään omaa lastaan.

Ei se ole lapsi, ei se hengitä omilla keuhkoillaan ilmaa kun on vasta parin viikon ikäinen. Ihan sama minulle mitä muut ajattelee tuosta, minun keho, minun terveys, minun päätös.

Sä oletkin mielisairas...

Et sinäkään kovin täysillä käy jos väität abortin olevan m*rha kun se ei ole sitä. 

Jos ihmisen tappaa suunnitellusti niin se on murha. 

Noh, sitten olen sinun silmissä tuleva m*rhaaja jos ehkäisy pettää ja päädyn

Vaikka hakisin apua en saa koska abortti ei ole mu*hanhimoa.  Se on vastuullisuutta.  

Vierailija
247/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääntö numero yksi, jos et ole valmis hankkimaan lasta, ÄLÄ harrasta seksiä, sillä seksin pointtina on lopulta lisääntyminen. Jos olet oikeasti liian va jakki käsittämään tätä, seksi ei sovi sinulle.

Toiseksi, raskautuminen ei yleensä ole kovin helppoa oikeasti, joten jos tulet haluamatta raskaaksi, olet ollut erittäin vastuuton. 

Siis parisuhteiden kuuluu olla vuosikausia, jopa vuosikymmeniä täysin seksittömiä? Ikuinen selibaatti?

Vierailija
248/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on pula suomalaisista adoptiolapsista. Mikset hae apuasi murhanhimoosi?

Koska en ole m*rhanhimoinen, sinähän tässä sitä väität vaikket edes tunne minua. Voisit itse hakea apua tuohon pakkomielteiseen valehteluun. 

Kunnioittaisin näitä potentiaalisia tai tosiasiallisia vauvantap pajia huomattavasti enemmän, jos vain myöntäisit mitä ovat, mutta ei, hauras ego ei kestäkään itsetietoisuutta omasta mur hanhimoisuudestaan, puhumattakaan siitä, että muut kokevat tällaisen ihmisen tällaiseksi.

Vierailija
249/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen abortin vastustajan pitäisi sitoutua adoptoimaan ja elättämään ei-toivotut lapset. Rakkaudella. 

Vaikka ne lapset olisivat päihteiden vaurioittama. Tai vaurioituneet kun on yritetty tehdä abortteja kotikonstein. 

Sanomattakin selvää. Ei jumalanluomuksia käydä valikoimaan. Jumala on hyvä, ja nämä adoptiovanhemmat ammentavat uskostaan voimaa elämänmittaiseen hoivavastuuseen.

Mainiota. Kielletään abortit ja tehdään lista adoptoijista. Lain uhalla abortinvastustajien pitää adoptoida kaikki ei-toivotuista raskauksista syntyneet lapset, ja huolehtia kaikista heidän kustannuksistaan aikuisikään asti. 

Taidanpa tehdä hakemuksen diktaattoriksi. Näin tulee tapahtumaan. 

Vierailija
250/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hakeuduin alallani halusin auttaa ihmisiä jotka ovat hädässä. Sitten minut pakotettiin auttamaan abortissa. Mikä oikeus muilla ihmisillä on määrätä minulle sairaita työtehtäviä? Hoitakoot omat ongelmansa itse. Opetelkaa kantamaan vastuuta elämästänne. Jokainen abortin tekevä tuhoaa monta lähimmäistä. 

Vierailija
251/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääntö numero yksi, jos et ole valmis hankkimaan lasta, ÄLÄ harrasta seksiä, sillä seksin pointtina on lopulta lisääntyminen. Jos olet oikeasti liian va jakki käsittämään tätä, seksi ei sovi sinulle.

Toiseksi, raskautuminen ei yleensä ole kovin helppoa oikeasti, joten jos tulet haluamatta raskaaksi, olet ollut erittäin vastuuton. 

Siis parisuhteiden kuuluu olla vuosikausia, jopa vuosikymmeniä täysin seksittömiä? Ikuinen selibaatti?

Kyllä. Jos olet niin va jakki, ettet osaa kantaa vastuuta seksistäsi, juuri näin. Niinhän minä sanoin. Miksi, va jakki, toistat mitä sanon? Ai niin, koska olet va jakki. Pysy poissa seksistä, sillä se ei selvästikään ole juttujasi kirjoittelusi perusteella.

Vierailija
252/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Vasektomia on helppo ratkaisu. 

Vierailija
253/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi adoptiolapsen pitää olla suomalainen?

Miksi minkään muun maanlainenkaan?? Helpompaa sen lapsekin on täällä kasvaa kun on etnisesti samanlainen kuin muut. Tai no nykyään joutuu sanomaan "suurin osa". 

Kyllähän tuo on aiheellinen kysymys, kun kerran Suomessa on ilmeisesti tuhansia adoptiota hakevia, joita varten pitäisi tehdä kotimaisia lapsia.

Vierailija
254/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun abortti tehdään, sillä ei ole edes aivoja, ei siis mitään tietoisuutta mistään. Mutta uskottele vain itsellesi että heti samalla sekunnilla se kuulee, näkee, maistaa kaiken.

Sinulla ei ole nytkään aivoja, mutta tuskin kuitenkaan haluaisit, että sinut imuroitaisiin raaja raajalta mössöksi niin kuin sikiö? 

Vierailija
255/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Jos olet niin va jakki, ettet osaa kantaa vastuuta seksistäsi, juuri näin. Niinhän minä sanoin. Miksi, va jakki, toistat mitä sanon? Ai niin, koska olet va jakki. Pysy poissa seksistä, sillä se ei selvästikään ole juttujasi kirjoittelusi perusteella.

Ohis, et todellakaan anna itsestäsi fiksua kuvaa kun haukut toisia va*akeiksi.. kasvahan aikuiseksi.

Vierailija
256/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta ei naisia tarvita enää:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mullistava-tutkimus-lapsi-voi-pian-…

Luojan kiitos.

Tuossa tarvittiin kemikaaleja. Kai rankalla kemikalisaatiolla saa kantasolusta vaikka minkä. Lapsi pitää sitten kasvatella maljassa ja siihenkin kemikaaleja. 

Vierailija
257/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole nytkään aivoja, mutta tuskin kuitenkaan haluaisit, että sinut imuroitaisiin raaja raajalta mössöksi niin kuin sikiö? 

Jos minulla ei olisi aivoja, en olisi tässä. 

Yritähän uudestaan.

Vierailija
258/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12 viikkoinen on jo hyvinkin kehittynyt ja tietoinen, tuntee ja kuulee.

Kolmen viikon ikäinen ja painaa noin yhden gramman sekä on 13 mm pitkä. Tuolloin selkäranka, selkäydin, aivot, sydän, luut ja lihaksisto alkavat kehittyä.

Ihmiset aivot kehittyvät 30-vuotiaaksi asti. 

Eli ihmisen saa mielestäsi tappaa 30v asti?

Vierailija
259/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Vasektomia on helppo ratkaisu. 

Tämä. Vauvantap pajilla ei yksinkertaisesti ole yhtäkään tekosyytä toiminnalleen. Mutta kai sillä verellä, jopa oman lapsen verellä, on vain pakko päästä mässäilemään. Minua oikeasti kiinnostaa tietää, miten nainen voi elää itsensä kanssa sen jälkeen, kun tietää, että oma lapsi on tape ttu sisälleen? Miten nainen voi katsoa itseään tämän jälkeen, etenkin vatsaansa, joka on vauvansa hautausmaa? 

Vierailija
260/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka haluaa muiden hoitavan hänen vastuuttoman seksielämänsä jäljet voisi yhtä hyvin katkaista munajohtimensa, koska onhan hän itsekin sitä mieltä että ihmisyys on vain yksi solumöykky, mutta juuri hän kuvittelee olevansa toisenlainen solumöykky, jota tarvitaan kokonainen hovi hoitamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan