Miksi aborttioikeus on sinulle niin kamala asia?
Taloudellisesta näkökulmasta abortti tulee yhteiskunnalle halvemmaksi kuin vuosien peruskoulu & toinen aste, lapsilisät, neuvolat jne. Valitus verorahojen käytöstä ei siis oikein toimi.
Kommentit (855)
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen abortin vastustajan pitäisi sitoutua adoptoimaan ja elättämään ei-toivotut lapset. Rakkaudella.
Juuri näin. Vanhat miehet vouhottavat nuorten naisten asioista. Nuorilla miehillä ei pysy m-na housuissa, painostavat tyttöjä seksiin eivätkä kanna mitään vastuuta, kiinnostaa vain itse akti seurauksista välittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valitset jo etukäteen olevasi murhaaja? Tarvitset varmaan jotain hoitoa ei normaali ihminen kykene tappamaan, etenkään omaa lastaan.
Ei se ole lapsi, ei se hengitä omilla keuhkoillaan ilmaa kun on vasta parin viikon ikäinen. Ihan sama minulle mitä muut ajattelee tuosta, minun keho, minun terveys, minun päätös.
Sä oletkin mielisairas...
Et sinäkään kovin täysillä käy jos väität abortin olevan m*rha kun se ei ole sitä.
Jos ihmisen tappaa suunnitellusti niin se on murha.
Noh, sitten olen sinun silmissä tuleva m*rhaaja jos ehkäisy pettää ja päädyn raskaaksi. Vai haluatko adoptoida sen syntymän jä
Suomessa on pula suomalaisista adoptiolapsista. Mikset hae apuasi murhanhimoosi?
Vierailija kirjoitti:
Sääntö numero yksi, jos et ole valmis hankkimaan lasta, ÄLÄ harrasta seksiä, sillä seksin pointtina on lopulta lisääntyminen. Jos olet oikeasti liian va jakki käsittämään tätä, seksi ei sovi sinulle.
Toiseksi, raskautuminen ei yleensä ole kovin helppoa oikeasti, joten jos tulet haluamatta raskaaksi, olet ollut erittäin vastuuton.
Entä jos harrastaa seksiä, jossa ei ole raskauden mahdollisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen abortin vastustajan pitäisi sitoutua adoptoimaan ja elättämään ei-toivotut lapset. Rakkaudella.
Juuri näin. Vanhat miehet vouhottavat nuorten naisten asioista. Nuorilla miehillä ei pysy m-na housuissa, painostavat tyttöjä seksiin eivätkä kanna mitään vastuuta, kiinnostaa vain itse akti seurauksista välittämättä.
He tuskin täällä ovat keskustelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Sääntö numero yksi, jos et ole valmis hankkimaan lasta, ÄLÄ harrasta seksiä, sillä seksin pointtina on lopulta lisääntyminen. Jos olet oikeasti liian va jakki käsittämään tätä, seksi ei sovi sinulle.
Toiseksi, raskautuminen ei yleensä ole kovin helppoa oikeasti, joten jos tulet haluamatta raskaaksi, olet ollut erittäin vastuuton.
Sori, en tule lopettamaan seksiä, nautin siitä. Ehkäisy on kunnossa ja en harrasta yhden yön juttuja. Mutta joillekin seksitön elämä voisi olla ihan hyväkin asia, kuten heille jotka tuntuu olevan jatkuvasti raskaana ja lapsia alkaa olla jalkapallojoukkueen verran.
Vierailija kirjoitti:
Niin, siis se oli osa sitä helpotusta, että naiset saavat adoptoida myös yksin. Heteroavioparit ovat saaneet adoptoida jo pitkän aikaa Kiinasta.
Miksei miehet voi adoptoida yksin?
Minulle tämä abortti itsessään ei ole muutoin mikään äärimmäisen punainen vaate, mutta minua vituttaa tämä maailman jeesustelu monissa muissa asioissa vs. abortti. Täytyy muka pitää huolta kaiken maailman lorvijoista ja narkeista, ja ymmärtää loputtomasti heitä. Sitten se, että lopetetaan noin vain siitetty ihmiselämä, ettei se koskaan tule näkemään elämää, niin se on moraalisesti monien mielestä ihan fine.
Jos tämä maailma olisi joidenkin muidenkin asioiden suhteen yhtä kylmä ajattelultaan, niin voisin elää täysin näiden asioiden kanssa, nyt en todellakaan voi. Nämä asiat sotivat isossa kuvassa aivan liikaa omaa moraalikäsitystäni vastaan.
Vierailija kirjoitti:
"suomalaisista adoptiolapsista on pulaa."
Miksi adoptiolapsen pitää olla suomalainen?
Ja paljonko olet valmis maksamaan suomalaisesta adoptiolapsesta aborttia harkitsevalle?
Miksi tähän ei vastata?
Jos suomalaisista adoptiolapsista on pulaa, niin sijaissynnytys pitäisi sallia. Siis niin, että synnyttäjälle maksetaan.
Miksi jonkun, joka ei halua lasta, pitäisi käydä läpi raskaus ja synnytys vain, että saa antaa lapsen pois ilmaiseksi Ja oma keho on sen jälkeen runnottu.
Suomessa on pula suomalaisista adoptiolapsista. Mikset hae apuasi murhanhimoosi?
Koska en ole m*rhanhimoinen, sinähän tässä sitä väität vaikket edes tunne minua. Voisit itse hakea apua tuohon pakkomielteiseen valehteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valitset jo etukäteen olevasi murhaaja? Tarvitset varmaan jotain hoitoa ei normaali ihminen kykene tappamaan, etenkään omaa lastaan.
Ei se ole lapsi, ei se hengitä omilla keuhkoillaan ilmaa kun on vasta parin viikon ikäinen. Ihan sama minulle mitä muut ajattelee tuosta, minun keho, minun terveys, minun päätös.
Et sinäkään kovin täysillä käy jos väität abortin olevan m*rha kun se ei ole sitä.
Noh, sitten olen sinun silmissä tuleva m*rhaaja jos ehkäisy pettää ja päädyn raskaaksi. Vai haluatko adoptoida sen syntym
---
Sivusta: abortti on murha. Jos et halua lapsia, lopeta sukupuoliyhdyntä. Se ei ole välttämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, sitten olen sinun silmissä tuleva m*rhaaja jos ehkäisy pettää ja päädyn
"Suomessa on pula suomalaisista adoptiolapsista. Mikset hae apuasi murhanhimoosi?"
Miksi lapsen etnisyydellä on väliä? Onko lapsi sinulle kuin peruna, suosit kotimaista luomutuotantoa?
Vierailija kirjoitti:
Abortti raaistaa yhteiskuntaa. Sairaslahenkistö pakotetaan murhaamaan pieniä vauvoja, vaikka he ovat yleensä elämän puolella. Se kovettaa ihmisluontoa. Äidit sysäävät vastuun muille ja jatkavat seksuaalista hurvittelua. Monet miehetkin on täysin hukassa isyytensä kanssa. Eivät opi kantamaan vastuuta muista ihmisistä. Julmaa ja oksettavaa, masentavaa noitamaista touhua!
Naiset tuntuu olevan se helpoin nakki älä-t a p a-ketään-missiollesi. Maailmalla heiluu tappajadiktaattoreita, psykopaattimu rha ajia ja muuten vaan ta ppajia. Mitä teet noiden estämiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, en tule lopettamaan seksiä, nautin siitä. Ehkäisy on kunnossa ja en harrasta yhden yön juttuja. Mutta joillekin seksitön elämä voisi olla ihan hyväkin asia, kuten heille jotka tuntuu olevan jatkuvasti raskaana ja lapsia alkaa olla jalkapallojoukkueen verran.
Okei eli lapsen saaminen ei ilmeisesti häiritse sinua? Miksi sitten vastaat viestiini, kun se ei kerran selvästikään ollut sinulle kohdistettu? Koko maailma ei pyöri ympärilläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abortit ei lopu vaikka ne pistetään laittomiksi.
Näin. Homma siirtyy sitten musta pörssin puuhaksi, usein enemmän tai vähemmän vaarallisilla menetelmillä. Tai sitten matkustetaan virolaiselle klinikalle hoitamaan homma.
Ei ne lopu kun on tyhmiä ihmisiä ja murhaajia, mutta vähenee merkittävästi koska nytkin suomessa abortin tekee sellainen jolla on kaikki kyky pitää lapsi.
Riittävä rahallinen tuki voisi innostaa pitämään lapsen. Nythän lapsen syntymä vain köyhdyttää naisia.
Esim. minä en veisi raskautta pidemmälle jos tietäisin olevani raskaana, en edes rahallisesta tuesta. En vain halua olla äiti, sitä vaistoa ei minussa vain ole joten abortti o
Tämä. En halua äidiksi ikinä, joten abortti on täysin varma, jos ehkäisystä huolimatta raskaaksi tulen. Ei kiinnosta muiden mielipiteet asiasta, teen sen mikä on itselleni parasta ja ainoa oikea ratkaisu juuri minulle. Ja ei, en rupea synnyttämään adoptioon, miksi kävisin sen koko kärsimyksen ja elinikäiset vammat läpi ihan huvikseni, ei todellakaan.
Miksi adoptiolapsen pitää olla suomalainen?
Miksi minkään muun maanlainenkaan?? Helpompaa sen lapsekin on täällä kasvaa kun on etnisesti samanlainen kuin muut. Tai no nykyään joutuu sanomaan "suurin osa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei eli lapsen saaminen ei ilmeisesti häiritse sinua? Miksi sitten vastaat viestiini, kun se ei kerran selvästikään ollut sinulle kohdistettu? Koko maailma ei pyöri ympärilläsi.
En halua äidiksi, sen takia ehkäisy on kunnossa ja newsflash, maailma ei pyöri sinunkaan ympärilläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siis se oli osa sitä helpotusta, että naiset saavat adoptoida myös yksin. Heteroavioparit ovat saaneet adoptoida jo pitkän aikaa Kiinasta.
Miksei miehet voi adoptoida yksin?
No sitä saat kysyä Kiinan hallinnolta. Myöskään samaa sukupuolta olevat parit eivät voi adoptoida Kiinasta.
Kätilöt pimenee päästään. Ne alkaa painostamaan muuta henkilöstöä tappamaan vauvoja sikiöinä. Ne pakottaa papit kastamaan murhatun lapsen ja kuulustelevat muita yli oman vakaumuksen. Kätilöt luulevat olevansa hellämielisiä vaikka heillä on verta käsissä, kuin teloituskompanjalla.
Vierailija kirjoitti:
Koska en ole m*rhanhimoinen, sinähän tässä sitä väität vaikket edes tunne minua. Voisit itse hakea apua tuohon pakkomielteiseen valehteluun.
Olethan jos kykenet tappamaan OMAN LAPSEN.. pahin mahdollinen murhanhimo
Nehän voitaisiin sen jälkeen vaikka paistaa pannulla. Nam!