Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aborttioikeus on sinulle niin kamala asia?

Vierailija
25.01.2025 |

Taloudellisesta näkökulmasta abortti tulee yhteiskunnalle halvemmaksi kuin vuosien peruskoulu & toinen aste, lapsilisät, neuvolat jne. Valitus verorahojen käytöstä ei siis oikein toimi.

Kommentit (855)

Vierailija
201/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitset jo etukäteen olevasi murhaaja? Tarvitset varmaan jotain hoitoa ei normaali ihminen kykene tappamaan, etenkään omaa lastaan.

Ei se ole lapsi, ei se hengitä omilla keuhkoillaan ilmaa kun on vasta parin viikon ikäinen. Ihan sama minulle mitä muut ajattelee tuosta, minun keho, minun terveys, minun päätös.

Sä oletkin mielisairas...

Vierailija
202/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oikeus tehdä abortti, kunhan se ei ole ehkäisykeino.

Jostain syystä kierukkaa pidetään ehkäisykeinona vaikka se toimii niin, että alkio ei pysty kiinnittymään kohtuun.

Tämän jostain syystä nämä "elämä alkaa hedelmöityksestä" huutajat unohtavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
204/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99% aborteista johtuu vapaasta seksistä. Vierasta melaa otetaan ilman mitään häpyä. Eikä seurauksista välitetä kun aina on se joku muu joka hoitaa.  

Vieraat melat heiluu ja vetää ilonsa vapaasta seksistä  miksi eivät ole häpeämässä siinä.  Abortin saisivat maksaa edes.

Vierailija
205/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitset jo etukäteen olevasi murhaaja? Tarvitset varmaan jotain hoitoa ei normaali ihminen kykene tappamaan, etenkään omaa lastaan.

Ei se ole lapsi, ei se hengitä omilla keuhkoillaan ilmaa kun on vasta parin viikon ikäinen. Ihan sama minulle mitä muut ajattelee tuosta, minun keho, minun terveys, minun päätös.

Et sinäkään kovin täysillä käy jos väität abortin olevan m*rha kun se ei ole sitä. 

Vierailija
206/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä kierukkaa pidetään ehkäisykeinona vaikka se toimii niin, että alkio ei pysty kiinnittymään kohtuun.

Miten niin unohtavat? Kierukkaa ei saisi käyttää.

Vierailija
207/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"suomalaisista adoptiolapsista on pulaa."

Miksi adoptiolapsen pitää olla suomalainen?

Ja paljonko olet valmis maksamaan suomalaisesta adoptiolapsesta aborttia harkitsevalle?

Miksi tähän ei vastata?

Vierailija
208/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt tiedoksi kaikille niille, joilla on sielu. Kaikilla ei ole. 

Kun sielu haluaa syntyä, se löytää tien. Sielu ei tule sikiöön vielä alkio- tai sikiövaiheessa. Voi tulla, mutta usein ei tule. Sielu voi myös muuttaa mielensä ja päättää, ettei olekaan sopiva tilanne syntyä.

Keskenmenot ja abortit ovat usein seurausta siitä, että sielu ei olekaan valmis tulemaan maailmaan kyseisille vanhemmille. Se voi olla myös oppitunti vanhemmille. 

On monia eri maailmoja ja tasoja. Tämä maailma karkeana tasona tarjoaa nopean, mutta vaikean oppitunnin. Jotkut sielut jänistävät kesken kaiken kun näkevät mihin ovat tulossa. 

Vierailija
209/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö heidän mielestä kaikki ehkäisyvälineet ole pahasta?

Vierailija
210/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Abortit ei lopu vaikka ne pistetään laittomiksi.

Ainakin ne vähenee kun siitä joutuisi istumaan muutamaksi vuodeksi ja sosiaalinen stigma huorin elämisestä. 

Huumeiden kieltoa vastaan on sanottu samaa että no ihmiset käyttää joka tapauksessa. No suurinosa kuitenkin saa elää lieveilmiöistä vapaana ja eivät käytä huumeita, toisekseen huumeiden vastaisessa kuolee pääosin niihin sekaantuneita ja se on tietoinen riski.

Abortteja tehdään parisuhteessa ja avioliitossakin eläville. Kai se mieskin sitten laitetaan muutamaksi vuodeksi linnaan huoraamisesta ja jonkun raskaaksi saattamisesta vastoin sen toisen tahtoa? Entäpä kun nimenomaan mies vaatii naista tekemään abortin, tuleeko vielä pidempi kakku sitten?

Jos nainen joka

Parisuhteessa elävätkään eivät joka seksikerrasta halua lasta tai lapsia koskaan ikinä. Onko realistista ihmisten olla parisuhteessa täysin harrastamatta koskaan seksiä?

Vierailija
211/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinäkään kovin täysillä käy jos väität abortin olevan m*rha kun se ei ole sitä. 

Jos ihmisen tappaa suunnitellusti niin se on murha. 

Vierailija
212/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luulet että lapsi on vain solumöykky, niin miten sulla itsellä noin muuten menee? Jos et kykene muissa näkemään ihmisarvoa, niin mikä helmi itse kuvittelet olevasi?

Vierailija
213/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solumöykky on ihminen. Me olemme kaikki tehty soluista.

Vierailija
214/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen sanoo kannattavansa aborttia, tiedä tämän olevan jo vähintään teoriassa valmis tap pamaan oman lapsensa. Näen tuollaisen ihmisen mur hanhimoisena mielipuolena enkä ole missään tekemisissä tämän kanssa. Jotain pitää olla todella vakavasti rikki ihmisessä, joka on valmis satuttamaan omaa lastaan. Lisäksi pistää vihaksi asiaan liittyvä epärehellisyys esimerkiksi jonninjoutavat puheet naisen kehosta. ASIALLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ NAISEN KEHON KANSSA, VAAN TOISEN ELOLLISEN OLENNON KEHON JA HENGEN KANSSA. Ihmisen kyky selittää itselleen parhain päin todella sairaita asioita ei koskaan lakkaa hämmästyttämästä. Puhdasta oman lapsen epäinhimillistämistä. Minä jopa arvostaisin aborttihulluja enemmän, jos vain rehellisesti sanovat haluavansa tap paa lapsensa, koska sellaisen hankkiminen nyt ei vain sovi sen hetkiseen elämäntilanteeseen. Mutta nämä epärehelliset ja limaiset retoriset rimpuilut naisen kehosta ja muusta tekevät asiasta vain vastenmielisemmän.

Vierailija
215/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen abortin vastustajan pitäisi sitoutua adoptoimaan ja elättämään ei-toivotut lapset. Rakkaudella. 

Vaikka ne lapset olisivat päihteiden vaurioittama. Tai vaurioituneet kun on yritetty tehdä abortteja kotikonstein. 

Sanomattakin selvää. Ei jumalanluomuksia käydä valikoimaan. Jumala on hyvä, ja nämä adoptiovanhemmat ammentavat uskostaan voimaa elämänmittaiseen hoivavastuuseen.

Vierailija
216/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmisen tappaa suunnitellusti niin se on murha. 

Noh, sitten olen sinun silmissä tuleva m*rhaaja jos ehkäisy pettää ja päädyn raskaaksi. Vai haluatko adoptoida sen syntymän jälkeen? Oletko valmis avaamaan ovesi ja ottamaan tuntemattoman lapsen kotiisi joka ei ollut haluttu ja suunniteltu?

Vierailija
217/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin unohtavat? Kierukkaa ei saisi käyttää.

Eipä ole kuulunut "kierukka on murha!" tai vaadittu lääkäreille oikeutta kieltäytyä kierukan asennuksesta. Ei ole ministeri marssinut kierukoiden vastaisessa mielenosoituksessa.

Vierailija
218/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen miehen, joka vastustaa abortteja, on sitouduttava pidättäytymään seksistä tai tekemään vasektomia. Muuten miehellä ei ole mitään sananvaltaa asiaan. 

Olen nainen mutta totta helvetissä isällä on sananvaltaa saako lapsen tappaa vai ei.

Ei ole. Jos nainen ei halua lasta niin silloin hän yksin päättää asian. Kukaan ei voi pakottaa toista jatkamaan vastentahtoisesti raskautta ja synnyttämään. Ei kukaan. 

Vierailija
219/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on murha

Siksi se on kamala asia.

Abortti on orwellilaista kieltä joka pitäisi kieltää.

Tilalle oikea sana: lapsenmurha.

Abortit tulee kieltää. Murha on rikos joka Suomen lain mukaan ei vanhene koskaan.

Vierailija
220/855 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntö numero yksi, jos et ole valmis hankkimaan lasta, ÄLÄ harrasta seksiä, sillä seksin pointtina on lopulta lisääntyminen. Jos olet oikeasti liian va jakki käsittämään tätä, seksi ei sovi sinulle.

Toiseksi, raskautuminen ei yleensä ole kovin helppoa oikeasti, joten jos tulet haluamatta raskaaksi, olet ollut erittäin vastuuton. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi