Narkkaavat lapset kuolevat Suomen kaduille
Tuupertuvat huumepäissään johonkin ja paleltuvat kuoliaaksi. Tähän on menty, mutta silti jatketaan samaa linjaa päihdepolitiikassa. En ymmärrä miksi tämä ei kiinnosta suomalaisia.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3e582514-bd0b-4b56-bc87-681769e40000
Kommentit (110)
Ehkä tuo on sen politiikan tarkoitus. Kun kuolevat nuorina eivät ole vanhoina vaivaksi. Todella raadollista. Pitäisi kriminalisoida koko touhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä perskokkarointia. Kiitos äänestäjille!
MIksi edellinen kaikkien aikojen punaisin sosialistihallitus ei tehnyt tälle ongelmalle mitään? Turha syyttää persuja, kun mikään hallitus ei tähän puutu.
Sitku mutku, perskokkari! Sitku mutku!
Asiat lähtevät omasta itsestä. Päihdevalinnan jokainen tekee itse. Laki kieltää huumeet, mutta lainsäätäjät itse käyttävät (käyttöjäljet eduskunnassa). Ihmisen pitää itse haluta kieltäytyä päihteistä. Ei voida pitää 24/7 lepositeissä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuo on sen politiikan tarkoitus. Kun kuolevat nuorina eivät ole vanhoina vaivaksi. Todella raadollista. Pitäisi kriminalisoida koko touhu.
ET ymmärtänyt tätä juttua nyt oikein! Kyse oli otsikon ja sisällön vastaavuudesta, ei politiikasta!
Vierailija kirjoitti:
Asiat lähtevät omasta itsestä. Päihdevalinnan jokainen tekee itse. Laki kieltää huumeet, mutta lainsäätäjät itse käyttävät (käyttöjäljet eduskunnassa). Ihmisen pitää itse haluta kieltäytyä päihteistä. Ei voida pitää 24/7 lepositeissä.
Nää nuoret ovat rikkinäisistä perheistä ja ajautuvat huumeisiin kun heillä on huono olla. Ei heitä voi syyttää siitä että heitä käytetään hyväksi. Somalit syöttää tuolla kaduilla nuorille huumeita jotta voivat hyväksikäyttää heitä.
Yleisintä ulos paleltuminen on 6574-vuotiaiden miesten ryhmässä, ja miehet ovat tilastossa muutenkin selvästi enemmän edustettuina kuin naiset.
Iso osa iäkkäämpien paleltumiskuolemista selittyy suurilta osin muistisairaiden henkilöiden eksymisillä. Asiantuntijat pelkäävät, että nämä tragediat tulevat tulevaisuudessa lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ET ymmärtänyt tätä juttua nyt oikein! Kyse oli otsikon ja sisällön vastaavuudesta, ei politiikasta!
Ei ole ensimmäinen kerta kun otsikko ei vastaa sisältöä. Iltalehdissä on ollut monta harhaanjohtavaa otsikointia.
Huumekauppa on kokonaan ulkomaalaisten käsissä. Siksi siihen ei haluta puuttua. Hys Hys.
Vierailija kirjoitti:
Käytöstä rankaisemisella on saatu hyviä tuloksia. Eiku hetkinen ykkösiä huumekuolemissa ja toisena suonensisäisten huumeiden käytössä. Hitto kärkisijoja eikä ole torilla juhlia. Poliitikot voi onnitella itseään nehän ne säätää lakeja.
Vierailija kirjoitti:
Huumekauppa on kokonaan ulkomaalaisten käsissä. Siksi siihen ei haluta puuttua. Hys Hys.
Liian arka asia josta ei voida puhua koska rasismi.
>>Talvella tilanteet saattavat muuttua niin äkisti, että tilanne voi huonontua nopeastikin. Nämä merkit kertovat siitä, että lähitulevaisuudessa yhä useampi suomalainen paleltuu kuoliaaksi.
Olenko ainoa, joka ei ymmärtänyt mihin tuolla viitataan.. Kesken kaiken tekstiin ilmaantuu ihan outoja virkkeitä.
Niin, ei kiinnosta hallitusta eikä eduskuntaa.
Suomessa kuolee Euroopan eniten nuoria huumeisiin mutta asiasta ei voi edes keskustella koska huumekauppiaat on ma-mu-ja.
Vierailija kirjoitti:
Jäi epåäselväksi tuosta jutusta,että mitä niissä nuorten käsissä oikein näkyy.
Nuorten tuki ja kohtaamispiste Nuolessa Helsingissä havaitaan paljon nuorten käsien ja jalkojen paleltumia. Näitä nuoria pyritään ohjaamaan eteenpäin kohti muita palveluita hoidattamaan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Narkkareiden pitääkin kuolla.
Arpapeliä kenen lapsi niitä huumeita saa.
Parempi että kuolevat kaduille kun vaikka rappukäytäviin tai kellarikomeroiihn.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se jää epäselväksi jos ei ole edes alkeellista lukutaitoa.
"Nuorten tuki ja kohtaamispiste Nuolessa Helsingissä havaitaan paljon nuorten käsien ja jalkojen paleltumia. Näitä nuoria pyritään ohjaamaan eteenpäin kohti muita palveluita hoidattamaan niitä."