Narkkaavat lapset kuolevat Suomen kaduille
Tuupertuvat huumepäissään johonkin ja paleltuvat kuoliaaksi. Tähän on menty, mutta silti jatketaan samaa linjaa päihdepolitiikassa. En ymmärrä miksi tämä ei kiinnosta suomalaisia.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3e582514-bd0b-4b56-bc87-681769e40000
Kommentit (110)
Mikään ei estä omaa käyttöä yhtä hyvin kuin kannabispsykoosissa oleva nuori sukulainen. On tuskaisaa seurata vierestä ja ymmärtää, että hän on itse aiheuttanut tuon itselleen, kyse ei ole mistään yhteiskunnan virheestä tai pakosta, vaan omasta valinnasta tuhota elämänsä lopullisesti.
Tekisi kaikille nuorille hyvää päästä tutustumaan mielisairaalaan näihin raunioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiat lähtevät omasta itsestä. Päihdevalinnan jokainen tekee itse. Laki kieltää huumeet, mutta lainsäätäjät itse käyttävät (käyttöjäljet eduskunnassa). Ihmisen pitää itse haluta kieltäytyä päihteistä. Ei voida pitää 24/7 lepositeissä.
Nää nuoret ovat rikkinäisistä perheistä ja ajautuvat huumeisiin kun heillä on huono olla. Ei heitä voi syyttää siitä että heitä käytetään hyväksi. Somalit syöttää tuolla kaduilla nuorille huumeita jotta voivat hyväksikäyttää heitä.
Niin minäkin olen rikkinäisestä alkoholistiperheestä, jossa väkivalta oli läsnä. Tiedän siksi tasan tarkkaan, että sen valinnan tekee jokainen itse. Sitä voi vaihtaa kadun puolta ja pysytellä kaukana ihmisistä, jotka antavat tiettyjä viboja. Nämä vibat tunnistaa jokainen, jonka perheessä on päihde- ja väkivaltaongelmaa. Ne opitaan haistamaan jo lapsena ja pysyttelemään poissa jaloista. Sillä lailla kätevästi voi pysytellä poissa myös huueita kauppaavien jaloista. Se on OMA VALINTA. Synninpäästön saavat ainoastaan sikiöaikana äitinsä huumeidenkäytön vuoksi altistuneet ja he, joita omat vanhemmat ovat piikittäneet. Kaikilla muilla on ollut oma tahto. He ovat itse halunneet jännitystä elämään, he ovat itse etsineet, halunneet, hakeutuneet, kokeilleet jne. AIVAN ITSE. Ja jokainen viihdekäyttäjämamma siellä rahoittaa ko. jengejä ja ko. rikollisuutta hyvällä omalla tunnolla. Kaikki on siinä, että ette suostu ottamaan vastuuta omista teoistanne.
Mitä nuorempina kuolevat, sitä vähemmän tulevaisuuden rikollisuutta. Ei hörhöjä ei ongelmaa
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei estä omaa käyttöä yhtä hyvin kuin kannabispsykoosissa oleva nuori sukulainen. On tuskaisaa seurata vierestä ja ymmärtää, että hän on itse aiheuttanut tuon itselleen, kyse ei ole mistään yhteiskunnan virheestä tai pakosta, vaan omasta valinnasta tuhota elämänsä lopullisesti.
Tekisi kaikille nuorille hyvää päästä tutustumaan mielisairaalaan näihin raunioihin.
Eivät he tajua. He vain nauravat, että muille loosereille käy noin, itselle ei kävisi koskaan.
Jos kukaan ei ostaisi huumeita, mitään huumeongelmia ei olisi olemassakaan.
Niin. Juuri sinä narkki siinä. Sinä olet se ongelma.
Lopeta se helvetin narkkaus NYT.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuo on sen politiikan tarkoitus. Kun kuolevat nuorina eivät ole vanhoina vaivaksi. Todella raadollista. Pitäisi kriminalisoida koko touhu.
Huumeiden käyttö on jo pitkään ollut kriminalisoitua. Sen jo pitäisi pitää kunnon ihmisen erossa huumeista.
Vierailija kirjoitti:
Jäi epåäselväksi tuosta jutusta,että mitä niissä nuorten käsissä oikein näkyy.
Piikinjälkiä (mustelmia) ja paleltumia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreml on tyytyväinen jos suomalaisista saadaan velttoja narkkeja. Sitten Suomi on helppo vallata.
Onko ihme että vihervasemmisto ajaa tässäkin asiassa Venäjän asiaa?
Venäjällä käytetään huumeita vaikka kuinka paljon. Yksi haitallisimpia on krokodiili mutta se on oikeastaan venäläisille ihan oikein.
Vassu haluaa vapauttaa krokodiilin. Onhan se ihmisoikeus välttää työelämää ja arkea
Vierailija kirjoitti:
Harvinainen kannabispsykoosi sopii pelotteluun ja alkoholin 4000 psykoosia vuodessa eivät haittaa yhtään. Logiikan voi unohtaa kun puhe tulee päihteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinainen kannabispsykoosi sopii pelotteluun ja alkoholin 4000 psykoosia vuodessa eivät haittaa yhtään. Logiikan voi unohtaa kun puhe tulee päihteistä.
Jos alkoholi aiheuttaa ongelmia, onko se syy aiheuttaa LISÄÄ ongelmia huumeilla?
EI OLE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuo on sen politiikan tarkoitus. Kun kuolevat nuorina eivät ole vanhoina vaivaksi. Todella raadollista. Pitäisi kriminalisoida koko touhu.
Huumeiden käyttö on jo pitkään ollut kriminalisoitua. Sen jo pitäisi pitää kunnon ihmisen erossa huumeista.
Kuten on nähty niin nollatoleranssi on aiheuttanut suuremman huumeongelman kuin sallivammat tavat. Siksi on vain typerää jatkaa tavalla jonka tiedetään kasvattavan huumeongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä on syntynyt oletus kannabispsykoosin harvinaisuudesta? Se on alkoholia tavallisempi psykoosin syy ainakin jos uskomme THL:n tilastoja. Toki kannabista käyttävät vetoavat siihen, että sekakäyttäjät on alttiimpia psykoosille.
MItä väliä kun narkomaani lapset eivät ole ihmisiä vaan elukoita. Niitä pitää käsitellä kuin vesikauhuista koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreml on tyytyväinen jos suomalaisista saadaan velttoja narkkeja. Sitten Suomi on helppo vallata.
Onko ihme että vihervasemmisto ajaa tässäkin asiassa Venäjän asiaa?
Venäjällä käytetään huumeita vaikka kuinka paljon. Yksi haitallisimpia on krokodiili mutta se on oikeastaan venäläisille ihan oikein.
Vassu haluaa vapauttaa krokodiilin. Onhan se ihmisoikeus välttää työelämää ja arkea
Typerys kun se on siksi venäläisille oikein kun antavat tsaari puten sotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumeiden käytön kriminalisointi on lähinnä kuollut pykälä. Eihän narkkeja voi mistää syyttää, vaan heille pitää järjestää hoivakoti ja paremmat palvelut kuin koko ikänsä töitä tehneet vanhukset tulevat koskaan saamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten on nähty niin nollatoleranssi on aiheuttanut suuremman huumeongelman kuin sallivammat tavat. Siksi on vain typerää jatkaa tavalla jonka tiedetään kasvattavan huumeongelmaa.
Tuo on aivan aivovammainen kommentti. Oletko narkannut liikaa ja aivosi ovat sulaneet?
Kommenttisi on vähän samaa tasoa kuin: "Vankilat ja rangaistukset eivät selvästi toimi lainkaan, koska ihmiset tekevät silti rikoksia! Ratkaisu on poistaa rangaistukset kokonaan!".
Väännän rautalankaa valmiiksi koska et kuitenkaan tajua: Mieti millä tasolla ongelmat yhteiskunnassa olisivat, jos mitään lakeja ja rangaistuksia ei olisi minkään suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos alkoholi aiheuttaa ongelmia, onko se syy aiheuttaa LISÄÄ ongelmia huumeilla?
EI OLE.
Kun alkoholi on kaikilla mittareilla paljon haitallisempaa kuin kannabis niin mikä on syy kieltää kannabiksen käyttö?
Vierailija kirjoitti:
Tarvitaan kovempia otteita huumekauppiaisiin ja huumeiden käyttäjiin.
Tarvitaan kovempia huumeita kuten fentanyylia katukauppaan jotta narkoeläimistä päästään yliannoksilla eroon. Hoitoon ei kannata panostaa kub se ei auta. Huumekäyttäjän elämä päättyy aina yliannokseen ja sen parempi mitä nopeammin koska ehtivät tekemään rötöksiä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI OLE.
Kun alkoholi on kaikilla mittareilla paljon haitallisempaa kuin kannabis niin mikä on syy kieltää kannabiksen käyttö?
Koska murha on monilla mittareilla paljon haitallisempi rikos kuin esim. raiskaus, mikä on syy pitää raiskaukset laittomina?
Tarvitaan kovempia otteita huumekauppiaisiin ja huumeiden käyttäjiin.