Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen on vaikea saada naista ja omia lapsia ellei mies ole hyvätuloinen komistus koska naiset etsivät vain tietynlaisia miehiä.

Vierailija
25.01.2025 |

Naiset haluavat miehen joka on pitkä,koulutettu ja hyvätuloinen komistus, jos mies ei näitä naisten vaatimuksia täytä niin sitten mies joko jää yksin tai sitten mies joutuu tyytymään epäkelpo naiseen. Voisiko naiset laskea rimaa ja antaa mahdollisuuden myös tavallisille miehille? 

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan se on näin ollut. Läheskään kaikille naisille näitä hyvätuloisia komistuksia ei riitä, joten kyllä tavallisetkin miehet pääsevät Suomessa naimisiin ja saavat perheen. . 

ja niitä tavallisia miehiä jää silti yksin suomessa satojatuhansia, kun ne eivät kelpaa jämänaisille

Vierailija
62/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lyhyempi mies voi ottaa lyhyemmän naisen, ja pullea ottakoon  pulleamman puolison jne. KAIKILLE LÖYTYY KUMPPANI! Kukaan ei ole liian lyhyt jne. Arvaapa mietittiikö moni nainen noita samoja juttuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä lyhyempi mies voi ottaa lyhyemmän naisen, ja pullea ottakoon  pulleamman puolison jne. KAIKILLE LÖYTYY KUMPPANI! Kukaan ei ole liian lyhyt jne. Arvaapa mietittiikö moni nainen noita samoja juttuja. 

Miksei saisi pariutua sen kanssa, johon rakastuu? Tai ylipäätään kummankin puolison sitä halutessa?

Vierailija
64/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi pariutua sen kanssa, johon rakastuu? Tai ylipäätään kummankin puolison sitä halutessa?

Ei käy. Autisti tekee excelin ja sen mukaan mennään. Voit jättää kriittiset mittasi ja ikäsi ylläpidolle palautelomakkeen kautta. Tästä se lähtee 👌

Vierailija
65/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat naiset joutuvat tyytymään tavallisiin miehiin, jos haluavat parisuhteen ja perheen.

Vierailija
66/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia että naiset haluavat komean, pitkän, varakkaan, koulutetun ja älykkään miehen. En usko että sinäkään miehenä haluat "epäkelpoa" naista kuten itsekin sanot. 

Näin. Tuskin kelpaa yli-ikäinen, pulska, kouvolatukkainen pubiruusu ja yh-äippä, jolla 3 lasta kolmelle eri miehelle.

Vierailija
67/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö.

Minä olen ei-niin-komea, en kovin hyvin tienaakaan ja silti on vaimo ja lapsi.

Kyllä ne suurimmat ongelmat löytyvät 99% todennäköisyydellä luonteesta ja käytöstavoista, jos mies ei kelpaa. Idiotismia ei pysty peittelemään millään määrällä rahaa tai komeaa ulkokuorta.

Vierailija
68/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nainen ei niin epätoivoinen että silkasta säälistä ja armeliaisuudesta laskisi rimaa niin alas että sinä ap ja muut kaltaisesi sosiaalisesti kyvyttömät, mielenterveysongelmaiset, naista vain käyttöhyödykkeeksi hinkuvat ja vinkuvat sen pystyisitte ylittämään. Naisilla ei velvollisuutta harjoittaa mitään hyväntekeväisyyttä teikäläisiin. Jyystäkää toisianne vaikka kuivana kakkoseen silloin kun ette ole ruikuttamassa ja ulisemassa naisten liian korkeaa rimaa. 

Vierailija
69/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näitä aloituksia tehtaileva inkkeli on vieläkin suurempi uhriutuja kuin Konalan jauheNlihamies.

Vierailija
70/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä tein työttömän kanssa lapsen. 

Vierailija
71/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on keskimääräistä lyhyempi, ihan komea kylläkin. Hänellä on alempi korkeakoulututkinto ja ollut vain määräaikaisia työsopimuksia sekä muutaman kuukauden työttömyysjaksoja välissä.

Itse olen kaunis, keskituloinen, (ylempi korkeakoulututkinto) ja miestäni paremmin palkattu, minulla on miestäni huomattavasti enemmän varallisuutta, jotka olen saanut säästämällä, vaikka mieheni on minua lähes 10 vuotta vanhempi. Oma varallisuuteni on n. 100 000 ja mieheni n. 10 000.

Meillä 3 lasta. Mielestäni hän on ihan tavallinen mies ja jos nyt parisuhdemielessä laitetaan ihmisiä järjestykseen, koen olevani ylempänä. Miksi olisin ottanut ns. huonomman puolison? Valitsin sen, keneen tykästyin ja jonka kanssa oli samanlaiset tulevaisuudensuunnitelmat.

Vierailija
72/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynnän ja tarjonnan laki on raaka fakta joka pätee edelleen vuonna 2025. Mikäli suurin osa Suomen miehistä lähetettäisiin rintamalle sotimaan niin arvelen että noin vuoden kuluttua tavallinenkin mies kelpaisi joillekin naisista mut ei kaikille edelleenkään. Naiset ja miehet ajattelevat erilailla seurustelusta. Naiset tietää olevansa kovaa valuuttaa markkinoilla vaikka olis aivan himoläski donitsin mussuttaja koska kysyntä on valtavaa. Miehelle tärkeintä on vain saada nainen riippumatta siitä viehättääkö nainen miestä vai ei kun taas nainen haluaa hyötyä miehestä jollain tavalla.

Naisen elämä on helppoa, miehen vaikeata

Vierailija
73/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa suoraan alkaa etsimään kumppania ulkomailta. Varmasti parempaa vaimomatskua kuin suomalaiset keskimäärin.

Arvaa, miksi niin moni suomalainen nainen on naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa?

Pohjoismaissa tehtiin kysely, minkä Pohjoismaan miehen ja naisen kanssa haluaisivat olla. Suomalainen mies ei kelvannut muille, kuin suomalaisille naisille, suomalaiset naiset sensijaan kelpasivat kaikille pohjoismaisille miehille.

Teidän incelien vaimotulevaisuus on kehittyvien maiden naisissa, esim Thaimaassa, mutta kannattaa muistaa, että siellä naiset etsivät länsimaista miestä vain rahakukkarona. Kun rahat loppuvat, tai mies sairastuu, loppuu se rakkaus. Olen asunut töiden takia monta vuotta Thaimaassa, joten tiedän tämän. Hyvää hyvytyäni autoin montaa hölmöä suomimiestä, joilla oli rahat loppu, omaisuus mennyt vaimon omistamaan taloon, ja mies pistetty pihalle.

Vierailija
74/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä näin. Ap ja muut inkkelit eivät halua parisuhteeseen, missä ei saa seksiä.

Vierailija
75/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel!

Vierailija
76/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat naiset joutuvat tyytymään tavallisiin miehiin, jos haluavat parisuhteen ja perheen.

Parisuhde on naisille niin suuri rasite, että me naiset olemme mieluummin yksin, kuin tyydymme ap:n kaltaisiin passiivis-aggressiivisiin naisvihaajiin. Te ette ole niitä tavallisia miehiä.

Vierailija
77/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysynnän ja tarjonnan laki on raaka fakta joka pätee edelleen vuonna 2025. Mikäli suurin osa Suomen miehistä lähetettäisiin rintamalle sotimaan niin arvelen että noin vuoden kuluttua tavallinenkin mies kelpaisi joillekin naisista mut ei kaikille edelleenkään. Naiset ja miehet ajattelevat erilailla seurustelusta. Naiset tietää olevansa kovaa valuuttaa markkinoilla vaikka olis aivan himoläski donitsin mussuttaja koska kysyntä on valtavaa. Miehelle tärkeintä on vain saada nainen riippumatta siitä viehättääkö nainen miestä vai ei kun taas nainen haluaa hyötyä miehestä jollain tavalla.

Naisen elämä on helppoa, miehen vaikeata

Ap ei ole edes asevelvollisuuskelpoinen mt- ongelmiensa vuoksi. Kaltaisillesi hulluille ei voi antaa rynkkyä eikä käsikranaatteja.

Vierailija
78/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ap itse tyydy, kun kerta vaatii sitä naisilta? Miksei ap:lle kelpaa tasoisensa nainen? Mt- ongelmainen, syrjäytynyt, kouluttamaton, tukien varassa elävä vänisijä? Ei, ap:lle pitää olla nuori,  kaunis, hoikka, työssäkäyvä ja fiksu nainen- jonka pitäisi hoitaa ap:n kaikki tarpeet ja vielä elättää ap, koska ap:n mielestä hänellä on miehenä oikeus siihen.

Vierailija
79/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Epäkelpo" nainen??????

Vierailija
80/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkeeraa auto huviksesi joku aamu jonkun tarhan viereen ja katso itse, millaisilla ihmisillä on lapsia. Ihan taviksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä