Miehen on vaikea saada naista ja omia lapsia ellei mies ole hyvätuloinen komistus koska naiset etsivät vain tietynlaisia miehiä.
Naiset haluavat miehen joka on pitkä,koulutettu ja hyvätuloinen komistus, jos mies ei näitä naisten vaatimuksia täytä niin sitten mies joko jää yksin tai sitten mies joutuu tyytymään epäkelpo naiseen. Voisiko naiset laskea rimaa ja antaa mahdollisuuden myös tavallisille miehille?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Ap ei saa matcheja Tinderistä ja väittää että se on naisten syy. Ja jos hän saa matchin ja pääsee treffeille mutta ei sen pidemmälle, sekin on naisten syy. Ja jos hän pääsee panemaan kerran mutta nainen ei saa hänen kanssaan orgasmia, se on naisten syy. Ja jos hän saa parisuhteen mutta nainen jättää hänet, sekin on naisten syy. Ja jos hän saa lapsia mutta menettää heidät erossa, sekin on naisten syy.
Ja kaikki, joita ap pääsee lähestymään, ovat epäkelpoja.
No et tiedä minkälaista miestä kukin etsii etkä sitä minkälaista naista kukin mies etsii. Luulet tietäväsi mutta et tiedä. Ihmiset on yksilöitä ja nämäkin kuten kaikki asiat maailmassa ovat täysin makuasioita ja yksilöllisiä.
Mulle kelpaa vain älykäs mies. Älykkäillä miehillä tuppaa olemaan hyvä koulutus ja sen mukainen työpaikka (ja palkka).
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa vain älykäs mies. Älykkäillä miehillä tuppaa olemaan hyvä koulutus ja sen mukainen työpaikka (ja palkka).
Tuppaa olemaan tai saamaan jossain vaiheessa kun taas incellektuelli ei tule saamaan mitään.
Joskus mietin, voisiko joku joskus tehdä näitä aloituksia tosissaan. Ajatellen, että tämä on se keino, että naiset alkavat kiinnostua. Ymmärtävät vihdoin, että katkeroitunut incel on itseasiassa kaikkein kuumin miestyyppi maailmassa. Sitten lähdetään joukolla kilpailemaan, kuka ehtii repiä kaikkein kalpeimman ja masentuneimman poikamiehen luolastaan omaan kotiinsa perhettä perustamaan.
Vaatimuslista, hahhahhaa! Tunnen kaksi ihmistä jotka etsivät kumppania vaatimuslistan kanssa. Listoihin kuuluu typeriä asioita kuten toivotut harrastukset ja harrastukset joita ei missään nimessä saa olla. Molemmilla on ollut muutama lyhytaikainen seurustelusuhde mutta elämänkumppania eivät ole löytäneet. Ovat molemmat jo 50+ joten perheenperustamisikä on jo mennyt.
Mulle tuntematon mies roikkui mun pyllyssä koko kesän. Tapana oli tulla pihaan ja tuppautua mun seuraan koiran kävelytysreissuille. Yhdellä reissulla hän puhui, että alkoi vasta 30v seurustelemaan tyttöjen kanssa, tuossa hetkessä mies oli itse Reilu 50v. Mulle ihmetteli kun oli kauan ekan tyttöystävän kanssa eikä mitään syntynyt. Sanoin, että varmaan sillä oli e-pillerit. Meidän kylällä se oli kaikki pihat käynyt tutkimassa ja kosimassa tyttöjä itselleen, yritystä kyllä oli. Mä en ihastunut siihen ja äiti sanoi, että ei tule meidän häihin. Syksyllä uhkasin sitä poliisilla. Sen jälkeen ei enään tullut pihaan,a
Vierailija kirjoitti:
Puhut monikossa naiset.
Kuinka montaa naista itsellesi kaipaat?
4
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Se on evoluutiota. Tee tilanteellesi jotain. Miksi luusereiden pitäisi lisääntyä?
Onko sun mielestä siis mies luuseri jos se ei tienaa hyvin tai se on alle 190cm pitkä?
Tietysti
Vierailija kirjoitti:
eli toisin sanoen haluat vain miehen rahat
Jarmo, se on luonnonvalintaa ja ensiarvoisen tärkeää lajin säilymisen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli toisin sanoen haluat vain miehen rahat
En toki pelkästään, haluan myös mukavia keskusteluja ja jumalaista seksiä. Eikä se taitaisi sinunkaan taloudessasi miljoona tai pari tahtia haitata.
En ole komistus-, tulot ehkä hieman keskitason yläpuolella, mutta eivät olleet lapsia hankittaessa ja bingo, silti niitä on.
Jos lakkaisit miettimästä mikä muissa on vialla, että sinä et kelpaa ja sen sijasta keskittyisit laittamaan oman juttusi kuntoon niin siitä voisi olla apua. Kun lähtökohta on se, että kaikki naiset ovat viallisia niin mistä arvelet löytäväsi naisen jota kiinnostaa todistaa sinulle, että olet väärässä tai sitoutua siihen, että sinulla on lupa korjata hänet mieleisekseen? Voi olla aika hiljaista.
Ei tarvitse uskoa, mutta nykyisellä tielläsi flaksi voi olla todellakin kiven alla.
Joka päivä n. 100 samaa aloitusta :O Miten jaksat(te)?
Minun mieheni on ihan tavis ja on ihan isäkin, samoin laaja ystäväpiirimme. Harvassa on erityisen kauniit tai komeat.
Pohjimmiltaan kyse on itseluottamuksesta eikä varakkuudesta tms. Jos varakkuus ja koulutus on korkeat, näkyy tämä yleensä itseluottamuksessa jonka perään naiset yleensä ovat. Itseluottamus voi silti olla kunnossa vaikka näitä asioita ei omaisikaan.
Nähty on ihan käytännössä erään aika tavanomaisen näköisen kaverin kohdalla joka on ulosotossa, ajaa ikivanhalla autolla ja pituutta on jotain 160cm. Naismaailmassa riittää siitä huolimatta vientiä eivätkä naiset ole mitää pubiruusuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä, että on komea ja hyvätuloinen. Pitää myös olla supliikki.
Minä en kyllä mitään höpöttäjää kelpuuttanut.
Ainahan se on näin ollut. Läheskään kaikille naisille näitä hyvätuloisia komistuksia ei riitä, joten kyllä tavallisetkin miehet pääsevät Suomessa naimisiin ja saavat perheen. .
Evoluutio perustuu siihen, että kaikki oliot pyrkivät etsimään mahdollisimman hyvin pärjäävän kumppanin, jotta tämä kykenee huolehtimaan jälkikasvusta ja periyttää hyvät geenit näille.
Selvimmin tämä näkyy karjan ka koirien jalostuksessa. Koirilla on sukutaulut, joista ilmenee esi-isien saamatta palkinnot esim. muotovalio ja netsästysvaisto tms. Heikosti pärjääviä ei valita jatkojalostukseen.
Ihmisellä tämä on verissä siten, että miehen täytyy olla vahva ja varma ja omata hyvät ansiomahdollisuudet. Naisten taas tulee olla kauniita, nuoria=lisääntymiskykyisiä ja kyetä valitsemaan tällainen puoliso. Luonnonlait, ei voi mitään. Ne jäljellejääneet valkkaavat sitten kumppanin toisistaan tai ovat yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuppaa olemaan tai saamaan jossain vaiheessa kun taas incellektuelli ei tule saamaan mitään.
Naurattaa incellektuelli, harmi ettei kohderyhmä osaa lukea näin pitkää sanaa :D
Naisille vinkki, älä koskaan ole sellaisen ihmisen kanssa, j8ka kuvaa ihmistä sanalla "vaimomatskua" eli pitää naista esineenä ja omaisuutena.