Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen on vaikea saada naista ja omia lapsia ellei mies ole hyvätuloinen komistus koska naiset etsivät vain tietynlaisia miehiä.

Vierailija
25.01.2025 |

Naiset haluavat miehen joka on pitkä,koulutettu ja hyvätuloinen komistus, jos mies ei näitä naisten vaatimuksia täytä niin sitten mies joko jää yksin tai sitten mies joutuu tyytymään epäkelpo naiseen. Voisiko naiset laskea rimaa ja antaa mahdollisuuden myös tavallisille miehille? 

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistu kotoasi ja katso ympärillesi niin näet että ihan tavallisen näköiset keskimittaiset miehet tuolla ulkona työntelee lastenvaunuja. 

Ap tulee kohta selittämään, että he ovat kaikki kidnappaajia, sillä ei voi olla mahdollista, että jollakulla naisella olisi erilainen miesmaku kuin ap:lla.

Vierailija
22/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa suoraan alkaa etsimään kumppania ulkomailta. Varmasti parempaa vaimomatskua kuin suomalaiset keskimäärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä lapsia köyhyyteen kannata tehdä eikä sellaisen kumppanin kanssa joka äklöttää.

Vierailija
24/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa suoraan alkaa etsimään kumppania ulkomailta. Varmasti parempaa vaimomatskua kuin suomalaiset keskimäärin.

Mutta ovatko suomalaiset miehet parempaa aviomiesmatskua kuin ulkomaalaiset?

Vierailija
25/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teilläkin murheet ja jutut joita tänne kirjoittelette. Tätäkin kun lukee niin on todella hyvä että olen yksin viihtyvä mies

Vierailija
26/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on epäkelpo nainen? Joku muunlainen kuin kaunis ja laittautunut, max 25 vuotias instagram fitnessmalli?

Ymmärräthän, että olet itse epäkelpo noille haluamillesi kaunottarille, joiden perään vingut täällä joka päivä. 

Miksi naisen tulisi tyytyä parisuhteessa, ethän sinäkään tyydy. 

Vierailija
27/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei saa matcheja Tinderistä ja väittää että se on naisten syy. Ja jos hän saa matchin ja pääsee treffeille mutta ei sen pidemmälle, sekin on naisten syy. Ja jos hän pääsee panemaan kerran mutta nainen ei saa hänen kanssaan orgasmia, se on naisten syy. Ja jos hän saa parisuhteen mutta nainen jättää hänet, sekin on naisten syy. Ja jos hän saa lapsia mutta menettää heidät erossa, sekin on naisten syy.

Vierailija
28/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä, että on komea ja hyvätuloinen. Pitää myös olla supliikki.

Vierailija
29/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltäsi, miksi haluat naisen ja lapsia? Tunkeudu tähän kysymykseen täysillä, älä vain anna refleksinomaista vastausta. Mieti sitä viikkojen ajan seinää tuijottaen. Epäile jokaista ulkoa tulevaa yhteiskunnan narratiivia.

Kun mennään syvimmälle tasolle, niin kukaan ei tarvitse naista eikä lapsia mihinkään. Niiden tai minkään muunkaan haluaminen on aina osoitus siitä, ettet ole tyytyväinen itseesi. Tyytymättömyys aiheuttaa sinut etsimään tyytyväisyyttä ulkoisilla asioilla, koska sellainen toimintamalli meille on opetettu. Se ei tule koskaan auttamaan sinua. Kuka sinä todella olet?

Vierailija
30/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Se on evoluutiota. Tee tilanteellesi jotain. Miksi luusereiden pitäisi lisääntyä?

Onko sun mielestä siis mies luuseri jos se ei tienaa hyvin tai se on alle 190cm pitkä? 

Ei, mutta ilkeä, luonnehäiriöinen oman elämänsä passiivinen matkustaja on. 

Oma mieheni on 167 cm ja minua näin ollen hieman lyhyempi. 

Eri

Vierailija
31/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit vääräst paikast ja väärän maalaisia naisii. Monilla ei oo noita vaatimuksia. 😇

Vierailija
32/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen mamuilla 10 lasta ja rouva yksin kotona elää kelan piikkiin leppävaaras. Sä itket tääl vaikka toiset nauttii

Vierailija
33/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Eiköhän se ole niin päin, että miehille ei kelpaa tavisnainen.

prismankäytävätutkimukseni perusteella kaikkein kauheimmillakin siiderivalailla on lauma kakaroita, joten kaikki naiset kyllä saavat halutessaan miehiä

Vierailija
34/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimieskö se siellä taas?

Vierailija
35/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin yksikään mies täyttää noita kriteerejä 20-30v:nä.

Ei ainakaan mun mieheni vaikka nyt 50+v tulot onkin jo yli 100ke/v. Köyhempi minua kun tavattiin, pienemmät tulot vielä monta vuotta 

Vierailija
36/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Se on evoluutiota. Tee tilanteellesi jotain. Miksi luusereiden pitäisi lisääntyä?

Onko sun mielestä siis mies luuseri jos se ei tienaa hyvin tai se on alle 190cm pitkä? 

Eri

miehen paksu lompakko kompensoi hyvin puuttuvia senttejä

Vierailija
37/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nuorena naimisiin. Se on nuorten hommaa. Kakkos- ja kolmoskierrosten narinat ei kiinnosta ketään

Vierailija
38/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännämiehet joutuvat tyydyttämään suomen naiset. pieni joukko haluttuja jännämiehiä joutuu tämän valtavan urakan tekemään. siksi suomessa on satojatuhansia tuillaeläviä yh-mammoja, koska jännämiehiä ei riitä kaikille ja tavalliset miehet kelpaavat vain yh-mammojen elättäjäksi. harvaa tavallista miestä sellainen kiinnostaa.

Vierailija
39/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

miehen paksu lompakko kompensoi hyvin puuttuvia senttejä

Minulla on tällä hetkellä isommat tulot. Emme ole mitään superrikkaita kumpikaan, mutta ansaitseehan sitä nyt enemmän, jos ei istu palstalla itkemässä vaan tekee töitä. 

Vierailija
40/92 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin mun mieheen, kun hän oli vielä poikanen. Pitkä, hintelä, nörttimäinen ja hänellä oli pitkähkö tukka ja silmälasit. Hän oli halveksittu niiden "parempien" poikien/miestenalkujen toimesta. 

Itse olin ihan mukiinmenevän näköinen ja hoikka 20v. Niin vaan ihastuin palavasti tuohon hiljaiseen nörttipoikaan. Nämä "paremmat pojat" kovasti arvostelivat kummallista valintaani ja minä puolustin poikaystävääni heidän ilkeiltä kommenteiltaan.

Alettiin poikaystävän kanssa sitten yhdessä liikkua ja treenata. Nyt 30+ hän on treenattu, korkeasti koulutettu ja hyvätuloinen. Minäkin olen, mutta en ole enää 20 vuotias. Pitäiskö miehen nyt hylätä minut, kun ottajia olis varmasti muitakin? Hänen pituutensa ja varallisuutensa kyllä kerää nuoriakin naisia ottajiksi.