tupakoitsijoiden henki haisee aivan kauhealle, vaikka ne yrittää
monetkin peitellä sitä pastillilla. useamman vuoden tupakoineilla on se haju jo pinttynyt limakalvoille. uuhh kun joutuu puhumaan ihan lähellä. eikö ne itse huomaa? luulisi, että suussa on kauhea makukin koko ajan. ja se löyhkä tarttuu niiden hiuksiinkin, ja vaatteisiin. miten joku voi pussaillakaan haisulin kanssa?
Kommentit (12)
Passiivinen tupakointihan ei tarkoita yksistään tupakanSAVUSSA olemista vaan myös sitä hajua.
Tupakoiva nainen on ällöttävä näky ja hajukin on kuvottava. Tupakoiva nainen on aina jotenkin halvan luntun näköinen.
voisitteko pyytää työpaikalta jonkun oman eristetyn kopperon, jonka ilmanvaihto on eri kuin muissa tiloissa? Haisette oksettavalle!!!
t: 24 vuotta polttanu, kolme litraa kahvia litkivä
Vierailija:
Vierailija:
Tai voihan pitää kaatopaikan hajusta, newer know.
Tiedän että haisen, mutta ne hajut on pestävissä.
Ja mitäpä väliä sillä on, ei haise teidän nokkaanne...
Se hajuhan pinttyy vaatteisiin, tunkee ihon läpi, syöpyy hengitysteiden limakalvoihin.
Kyllä todellakin tupakoitsijan haistaa (valitettavasti) vaikkei tämä olisi pariin tuntiin edes polttanut.
Joidenkin työkavereideni läheisyydessä saa oksennusta pidätellä, se ominaishaju on niin ällöttävä, vaikka muuten heillä on hygienia kunnossa.
Kun tulee käytävällä vastaan, pidätän hengitystä.
Vierailija:
Tiedän että haisen, mutta ne hajut on pestävissä.
Ja mitäpä väliä sillä on, ei haise teidän nokkaanne...
Nyt polttamattomana olen huomannut, että oikeasti joutuu pidättämään hengitystä, jos vaikka bussissa tulee viereen istumaan joku just röökin vetänyt. Enkä ole mikään nipo - esim. mun lähellä saa polttaa. Mut se pinttynyt haju :/
jonka henki haisee tällaiselle pinttyneelle tupakalle. ei kiva.