Tuntemattomat nuoret naiset olivat tunkeutumaan yöllä vieraaseen omakotitaloon nukkumaan.
Lehdessä luki, että kaksi nuorta naista oli yöllä tunkeutunut tuntemattomien ihmisten kotiin, hakeneet tyynyt olohuoneesta ja nukkuneet eteisessä. Aamulla omistaja näki heidät ja kutsui poliisit. Kommenteissa oli kaksi sitä mieltä, että mitäs tuosta, poliiseja ei olisi tarvittu. Mitä nyt pitäisi ajatella?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Tulispa mullekin. Pääsisivät ihan sänkyynkin
Sama täällä!
Hyvä idea eteisessä. Mutta voi säikäyttää asukkaan puolikuoliaaksi, kun ei tiedä miksi kotona vieraita. Tyynyt menee roskiin ja uudet, varmaankin.
Ottaisin naiset sänkyyni ja tekisin aamupalan 🤗
M39
No kyllä tarvittiin poliiseja, koska rikollista on tulla toisten kotiin ilman lupaa.
Jesta. Onko röyhkeys ja taju muiden ihmisten kotien koskemattomuudesta jo näin pikällä. Olen lukenut, että mennään toisen kesämökille omin luvin, mutta että kotiinkin. Olivatko ehkä jotenkin vajaita?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea eteisessä. Mutta voi säikäyttää asukkaan puolikuoliaaksi, kun ei tiedä miksi kotona vieraita. Tyynyt menee roskiin ja uudet, varmaankin.
Oliko ne karanneet jostakin suljetusta laitoksesta?
Hyvähän se on, että poliisit tsekkaa mistä ovat karussa. Hatkanuorethan noita nukkumapaikkoja etsii
Minä olisin ilman muuta vähän hätävarjellut niin että olisi tuntunut!
Vierailija kirjoitti:
Jesta. Onko röyhkeys ja taju muiden ihmisten kotien koskemattomuudesta jo näin pikällä. Olen lukenut, että mennään toisen kesämökille omin luvin, mutta että kotiinkin. Olivatko ehkä jotenkin vajaita?
Jos ei ole paikkaa nukkua ja asua?
Kerrankos sitä talosta erehtyy, varsinkin yöllä
Turvallisempaa tuo oli levätä yön yli ja jatkaa matkaa aamulla kuin taksi tilata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole paikkaa nukkua ja asua?
No ei sitä voi millään verukkeella tunkeutua toisten kotiin. Se on ihan fakta. Kotirauhan rikkominen on ihan laissakin.
Vierailija kirjoitti:
Turvallisempaa tuo oli levätä yön yli ja jatkaa matkaa aamulla kuin taksi tilata.
Oletko rikollinen?
Toivottavasti oli perskokkareita joiden kodissa yöpyivät, näkevät konkreettisesti mihin säästöt ihmisiä ajavat.
Ovet säppiin ja vieraat kellariin talteen.
Onko tää jossain landella missä ei laiteta ovia lukkoon?
Vierailija kirjoitti:
Ovet säppiin ja vieraat kellariin talteen.
Olisikohan tällä tavalla juuri nuoria kadonnutkin? On harhailtu, eikä ole ollut paikkaa mihin mennä ja menty jonkun taloon ja sitten tehty pahaa?
Tulispa mullekin. Pääsisivät ihan sänkyynkin