Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tukisin ystävääni???

Vierailija
17.02.2007 |

Hei!

Rakas ystäväni oli eilen kaavinnassa keskeytyneen keskenmenon takia. Tämä oli jo toinen kerta 8kk sisällä :o(!

He ovat yrittäneet lasta kolmisen vuotta ja tuo eka keskeytynyt keskenmeno oli eka raskaus. Nyt siis toista kertaa oli raskaana ja taas sama juttu. Molemmilla kerroilla todettu np-ultrassa.

Olen itse kokenut myös yhden vastaavan aikanaan ja olen ollut ystäväni tukena tässä ekassa menetyksessä. Mutta nyt kun tuo toistuu, tuntuu, että olen sanaton. En tiedä mitä tehdä. En osaa sanoa mitään. On niin kamala katsoa vierestä kun toinen on aivan palasina.

Onko täällä peräkkäisiä keskeytyneitä keskenmenoja kokeneita? Mistä saitte voimaa ja tukea? Tai miten te auttaisitte/tukisitte tällaisen toistamiseen kohdannutta ihmistä?

-Nella-

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tuon siis piristykseksi. Et jatko voi kuitenkin olla hyvä.

Mua auttoi eniten se, et sain puhua keskenmenoista. Ja puhua ja puhua ja pelätä ja surra ja mua ei silti vähätelty. Se suru on suuri, niinkuin tiedätkin ja sitä ei pidä väheksyä.

Vierailija
2/4 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan ystäväni on vaan niin lukossa, ettei puhu. Ei ole sanaakaan sanonut tapahtuneesta sen lisäksi, mitä puhelimessa kertoi tapahtuneen. Hän sanoo olevansa niin loppu ettei halua puhua, ei pysty. Kunnioitan tätä toki, enkä painosta puhumaan, mutta olen huolissani todella.

Onneksi hänellä on hyvä mies rinnalla jolta tiedän hänen saavan tukea. Ehkä hän tarvitsee vain aikaa, näin luulisin.

-Nella-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että olet valmis kuuntelemaan jos hän haluaa puhua asiasta. Laita vaikka kortti tai tekstari niin ystäväsi tietää että ajattelet häntä ja olet tukena.

Vierailija
4/4 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävällä tuli 5 keskenmenoa 1v aikana ennenkuin sai ekan ja ainoan lapsensa. Eipä siinä paljoa osaa sanoa, tarjota vaan olkapäätä ja kertoa

että on tukena. Ap,asia on hänelle varmasti niin kipeä ettei pysty/halua siitä puhua ainakaan vielä.

Ole muuten saatavilla ja tukena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän