The voice of finland 2025
Tänään se alkaa.
Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6136)
Vierailija kirjoitti:
Oih, Paulina oli tosi hyvä, en olisi lähettänyt häntä pois.
Lähinnä hän oli karkeaääninen huutaja. Mutta ihmisenä varmasti ihan symppis. Kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä meni Elastinen liian pitkälle vähemmistöystävällisyydessään, kun lähetti tumman tytön kotiin, eikä Arttua, alkaa jo näyttää naurettavalta koko touhu, eikä tuo edistä kenenkään asiaa ja olen lähes 100-varma, että tästä alkaa some kuohumaan.
Jep, oli huonompi kuin kukaan noista sohvalta tippuneista.
No eipä sitä Wiskarikaan päästänyt jatkoon parhaita laulajiaan, vaan jatkoon pääsi mm. kaverikortilla ja romanikortilla.
Vierailija kirjoitti:
My Way on kyllä vähän liian kliseinen ja kulunut valinta näihin laulukarkeloihin.
Eihän tässä valita minkään tietyn musiikkityypin edustajaa kuten monissa muissa kilpailussa, kyllä Voicessa voi laulaa myös oopperaa ja mahtipontisia balladeja rockin ja iskelmän lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
My Way on kyllä vähän liian kliseinen ja kulunut valinta näihin laulukarkeloihin.
Eihän tässä valita minkään tietyn musiikkityypin edustajaa kuten monissa muissa kilpailussa, kyllä Voicessa voi laulaa myös oopperaa ja mahtipontisia balladeja rockin ja iskelmän lisäksi.
Eihän tuossa otettu kantaa musiikkityyliin, vaan siihen, että biisi on kliseinen ja kulunut. Ihan yhtälailla kulunutta on vetää joku Paratiisi tai Nessun dorma.
Olipa Mohammad todella vaikuttava ja veti My Wayn mallikkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä! Paulinaa ei olisi saanut pudottaa!! Nyt meni väärin 😡
Sen alaäänet oli ihan koomisen kamalaa murahtelua.
Minkähän kuluneen tenoriklassikon Muhammed seuraavaksi vetää. O sole mio? Vai peräti Hopeinen kuu italiaksi?
Vierailija kirjoitti:
Arttu olisi pitänyt tiputtaa pois.
Arttupa onkin ollut ovela, ei kiintiötransua voi nykyaikana tiputtaa pois.
Laulaja, joka tekee kansaa miellyttäviä kappaleita ihan itse, voi pärjätä. Siihen ei tällaisia kilpailuja tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti nyt ei iskenyt, niin paljon kuin tuosta kappaleesta pidänkin
Vierailija kirjoitti:
Laulaja, joka tekee kansaa miellyttäviä kappaleita ihan itse, voi pärjätä. Siihen ei tällaisia kilpailuja tarvita.
Aika harva menestynyt laulaja on tehnyt kappaleensa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä meni Elastinen liian pitkälle vähemmistöystävällisyydessään, kun lähetti tumman tytön kotiin, eikä Arttua, alkaa jo näyttää naurettavalta koko touhu, eikä tuo edistä kenenkään asiaa ja olen lähes 100-varma, että tästä alkaa some kuohumaan.
No eipä sitä Wiskarikaan päästänyt jatkoon parhaita laulajiaan, vaan jatkoon pääsi mm. kaverikortilla ja romanikortilla.
Minusta se Artun romani oli hyvä laulaja, vaikken romaneista yhtään tykkääkään. Sillä Justiina-lookilla ei vaan pääse esiintymään kuin kirkkoon ja radioon, harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni myös on.
Vierailija kirjoitti:
Olipa Mohammad todella vaikuttava ja veti My Wayn mallikkaasti.
Oli todella tylsä My Way. Mohammedin on paree valita vähän yllätyksellisempi kappale ensi kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se Artun romani oli hyvä laulaja, vaikken romaneista yhtään tykkääkään. Sillä Justiina-lookilla ei vaan pääse esiintymään kuin kirkkoon ja radioon, harmi.
Radiossa ei kukaan esiinny. Mutta radiosoitolla tienaa monikin artisti hyvin ison osan vuosituloistaan. Radiosoittoon pääseminen ei ole mikään itsestäänselvyys ja siitä maksetaan ihan kivasti. Etenkin jos biisi pääsee esim. Radio Novan listoille, jolloin soittokertoja tulee noin 10 päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tää Mohammad laula muuta kuin näitä ooppera, klassinen yms? Kun ei tämä kisa oikein ole tuon tyylisille, vaikka komea ääni onkin. Eikö hän kuuluisi enempi johonkin oopperalavalle?
Mites se viime vuoden voittaja aarioineen?
Niin, missä se on nykyään?
Ei taida ääni kuitenkaan ihan oikeaan oopperaan riittää
Vierailija kirjoitti:
Minkähän kuluneen tenoriklassikon Muhammed seuraavaksi vetää. O sole mio? Vai peräti Hopeinen kuu italiaksi?
Hän voisi ihan hyvin vetää esim. Alice e Battiaton I treni di Tozeur, upean mahtipontinen ja kaunis biisi.
Vierailija kirjoitti:
Arttu olisi pitänyt tiputtaa pois.
Onko Arttu lintu vai kala ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni myös on.
Ei kovinkaan moni. Lähinnä Juha Tapion tyyppiset artistit pärjäävät ihan itse tehdyillä kappailella.
Ota yhteyttä tv-huoltoon. Takuu on toivottavasti vielä voimassa.