Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa täyttää 50v

Vierailija
24.01.2025 |

ja tuntuu, että tämä ahdistus hallitsee kovasti elämää. 

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullua ajatella, että 1980 syntyneet ovat viiden vuoden päästä 50.

Hassua ajatella, että 65 syntyneet täyttää tänä vuonna 60.

Niinpä. Moni rokkari on jo kuollut. Zombiet kiertelee lavoja ja kummittelee.

Vierailija
62/114 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan se ikävää täyttää 50, onneksi olin kuitenkin silloin Pattayalla naimassa 20v tyttöjä niin masennus pysyi poissa.

Miksi käyt maksullisissa maailma toisella puolen? Vai eikö sinua kelpuuteta edes asiakkaaksi täällä?

Voipi olla pedarikin. 20v on aika häilyvä...

Sairas tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kokoajan kylki paskana ja särkee johonkin. Hormonit laskee ja tulee välillä ihmeellisiä itkuisia oloja. Et olisin purskahtamassa itkuun. Oma poika meni armeijaan ja multa pääsi itku ja hajosin totaalisesti. Ei tää herkkua ole. Musta tulee se jota hoivataan ja mun poika on teräsmies. Miten voin suojella jannua jatkossa, kun itken vaan kun radiosta tulee joku melankolinen biisi ja ei siinä mitään, mutta olen alkanut tykätä itkemisestä. Itken salaa yksin syrjässä.

Aika sairasta  vai mitä? Olen sitä ikäluokkaa kun itkeminen mieheltä ei ole ihan ok. Osalle voi olla riippuu perhekultuureista.

t. Mies 50

Ai kauheeta kun sä täytät 60 v. Kuulostat niin kliseiseltä, että varmaan puet nuorekkaat farkut ja tennarit, pistät lippiksen päähän ha aurinkolasit naamalla ja luulet, ettei kukaan uskoisi sun olevan 60 v.

Vierailija
64/114 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehe voit vastata teams-kutsuihin aina tentative, ei ole varmaa että enää osallistut

Vierailija
65/114 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa itsellesi vaikka Temusta jotain kivaa. Se piristää.

Ei piristä. Tässä iässä ei jaksa mitään krääsää. Hyi.

Vierailija
66/114 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmiten tulee paremmin juttuun naisten kanssa ja ymmärtää enemmän elämää.

Minusta on tullut ns. woke, nyt 56 vuotiaana.

Nuorempana en olisi ollut koskaan woke. Vanheneminen on tajunnanräjäyttävä kokemus.

Just päinvastoin. Nuorena olin ehdoton, mutta vanhemmiten ei ehdottomuuteen kykenisi millään. En jaksa wokea, vaikka vielä vähemmän jaksan persuöyhötystä. 

Nuorena mielipiteet oli enemmän mustavalkoisia ja jyrkkiä. Nyt vanhempana ja viisaampana tietää että välissä on myös harmaan sävyjä.

Vierailija
67/114 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan monilla vielä lapset kotona ja teinejä. Ei kaikilla ole tuon ikäisenä lapset jo aikuisia. Teinit ovat lapsia ja tarvitsevat vanhempiaan. Lisäksi ei tosiaan kaikilla ole velat maksettuna, voi olla hyvin huono taloudellinen tilanne.

On meilläkin vielä yksi kotona asuva lapsi, mutta ei hän enää pieni ole. Päin vastoin, auttaa kotitöissä, laittaa ruokaa ym. Useimmat kaverini ottivat kolmikymppisenä asuntolainan ja hankkivat talon ja lapset, aloittivat työuran. Tässä vaiheessa monilla on helppo, kevyt vaihe elämässä, ei tätä pelätä tarvitse.

68/114 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä on pelottavaa. Mä täytin viime elokuussa, eikä elämä siitä muuttunut mihinkään suuntaan. En edes juhlinut mitenkään, kun mulle on ihan sama joku ikä.

Samoin! Enkä huomannu miksikään! Särkäs käytiin työkaverien kans juhlimas 🎢🎠😎

Vierailija
69/114 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän 13.7. 69 vuotta eikä pelota.

Vierailija
70/114 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullua ajatella, että 1980 syntyneet ovat viiden vuoden päästä 50.

Hassua ajatella, että 65 syntyneet täyttää tänä vuonna 60.

Ja neljänkymmenen vuoden päästä 100 vuotta. Todella hassua!

Vierailija
71/114 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kuuluu elämään. Mutta ehkäpä eutanasia on laillinen tulevaisuudessa, niin voi armollisesti vanhuuden tullen päättää päivänsä, ettei tarvitse jäädä kitumaan nurkkaan yhteiskunnan hylkäämänä.

Entäpä jos vaihtoehtona on myös iankaikkinen elämä synnin vallasta lunastetuille sieluille?

Vierailija
72/114 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa itsellesi vaikka Temusta jotain kivaa. Se piristää.

Entä jos ottaisi "tenua"? Sitten sitä vasta pirteä olisi!

Vierailija
73/114 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään sitä, että olen vanha tarpeeton ja lapset lähteneet. Kotona asuu kolme lasta, mutta ei he mua tarvitse. Mä en käsitä mitä hienoa tässä on kun tämä on yksinäisyyttä.

Vierailija
74/114 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa kovasti tämä kaikki. Ihan ilman päämäärää. Olen vanha ja en saa enää lapsia. 

Vierailija
75/114 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytän kohta 54vee. Sitä ikään kuin luovuttaa lempeästi pikku hiljaa, asettuu poppareiden kanssa enää vain seuraamaan showta. Siitä se, päivä kerrallaan...

Vierailija
76/114 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perffasta tämä yksinäisenä sinkkuna on.

Jos ei ole vielä pukamia, niin olisin onnellinen

Vierailija
77/114 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askel lyhenee ja maa kutsuu, kohta pusket horsmaa.

Vierailija
78/114 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin juuri 50 v ja molemmat lapset vielä kotona, 20 ja 13 v. Vanhin meni juuri armeijaan. Miehen kanssa pitkä, onnellinen avioliitto, kaunis koti ja itse terve ja urheilullinen. Ihmeekseni vielä saan kehuja ulkonäöstäni ja ei tässä ollut kauaakaan kun minua yritettiin iskeä kesken kauppareissun, kun tuntematon mies pyysi treffeille ja kehui ulkomuotoa. Luulin, ensin että mies oli humalassa tai sokea, mutta ihan selvä oli. 

Vierailija
79/114 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli ikäkriisi vasta kun täytin 60. 50v olin vielä nuori mielestäni. Ikä on vain numero. Sieluni on iätön. 

Vierailija
80/114 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 parin kuukauden päässä. Ei stressiä. Charmantti harmaantuminen, stondis kuin nuorena ja kauniit uhkeat naiset lyöttäytyvät seuraan. Mikäs tässä ollessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi