Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä v'tuttaa Tori yms kirppismyynnissä

Vierailija
24.01.2025 |

En muista, että ennen olisi ollut tällaista, että ostajat maanittelevat myymään tuotteen halvemmalla.

"Olen pienituloinen eläkeläinen, niin voisin maksaa tästä myymästäsi tuotteesta 10 euroa enkä voi maksaa posteja" (Olet laittanut hinnaksi 15 e muoveissa olevasta käyttämättömästä tuotteesta + postit tuotteesta. Tuote maksaa 30 e kaupassa). 

Miksi ihmiset eivät tajua, että jos johonkin ei ole varaa, niin sitä ei tarvitse silloin ostaa. En minäkään mene märisemään jonnekin, että myy minulle tuo tuote huomattavasti halvemmalla, kun minulla ei ole siihen muuten varaa. Eikä minun tarvitse myydä tavaraa sinulle siksi halvemmalla, että sinulla on pienet tulot/olet eläkeläinen, opiskelija tms.

Kommentit (769)

Vierailija
601/769 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin käy sääliksi muutamaa euroa tinkivät. Taitavat olla Kelan ikiasiakkaita.

Vierailija
602/769 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on:

Löytyykö vastaus postimerkkien vuosikerrasta?

Ei ziisus! Ne (iki)postimerkkien hinnat olivat diskontattu myyntihetkellä tulevaisuuden käyttöhetkeen.

Ostin itse niitä jopa muutamia rullallisia varastoon. Enkä suinkaan Torimyyntejä varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/769 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prisman infossakin myydään niitä vanhoja merkkejä uudella hinnalla. 

Ei siellä prismassa mitään kymmenen vuotta vanhoja merkkejä myydä.

Mutta jos myytäisiin, menisit sinnekin vänkyttämään hinnasta.

En menisi, kauppa on sitä paitsi eri asia.

Ja tiedän ettei kaupoissa enää myydä niin vanhoja merkkejä millä jotku postia lähettelee.  

Jotkuhan yrittää pyytää uudesta tavarasta samaa hintaa ja eivät ymmärrä, että sen arvo laskee saman tien kun kannat sen kaupasta ulos.

Vierailija
604/769 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mielellään saa jättää ostamatta persaukinen mun tavarani. En jaksa pienestä nillittämistä. Pääasia on nopeat ja helpot kaupat.

Tuollaisella nysväämisellä saa vain syövän itselleen.

Oivoi, kylläpä se ottaa koville kun ei voi enää edes rahastaa tai huijata postimerkeillä. Vituttaako ihan? 🤣

Joo, vituttaa sairaasti kun mulla olis jotain vanhoja ikimerkkejä 15 vuoden takaa jossain pöytälaatikossa enkä nyt pääse sinua niillä huijaamaan. Elämäni murenee.

Minulla itse asiassa on laatikossa ikimerkkejä melkein 20v takaa.

Eipä juolahtanutkaan mieleen että voisin liimata sellaisen tähän vanhaan ruohonleikkuriin ja lähettää sen kirjeenä. Miten se edes mahtuu postin kirjelaatikkoon.

Vierailija
605/769 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko on:

Löytyykö vastaus postimerkkien vuosikerrasta?

Ei ziisus! Ne (iki)postimerkkien hinnat olivat diskontattu myyntihetkellä tulevaisuuden käyttöhetkeen.

Ostin itse niitä jopa muutamia rullallisia varastoon. Enkä suinkaan Torimyyntejä varten.

Niin? Monia ostajia vituttaa kalliit postimerkit. Ja ihan syystä.

Eipä ollut järkeä sinunkaan varastoida merkkejä, kun kirjelähetykset hiipuu vuosi vuodelta.

Vierailija
606/769 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitustyylin perusteella postimerkkifanaatikko on sama sankari, jonka mielestä seksuaalinen ahdistelu Torissa on ahdistelluksi tulleen oma vika.

Joopa joo. Postimerkkifanaatikko ei hallitse oikeakielisyyttä, kuten et ilmeisesti sinäkään, jos samaksi luulet.

Seksuaalinen ahdistelu on rikosnimike, jonka teonkuvaus (koskettelu) ei ole mahdollinen toteuttaa Tori.fi:ssä. Myöskään ei ole sanottu, että olisi kohteen oma vika, vaan että kohde itse normalisoi ja sallii käytöksen, ellei ilmoita viestittelijälle pitävänsä viestiä epäasiallisena ja ilmoittavansa siitä eteenpäin, mikäli se jatkuu.

Lopettaisit jo. Mene eteenpäin.

Vierailija
607/769 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin tästä lähtien laittaa hintaa myös kirjekuoresta noille postimerkin kyttääjille, oisko vaikka semmoinen 50 senttiä/ kuori hyvä hinta? Ja mullakin on ilmoituksissa aina "Nouto" mutta hyvää hyvyyttäni silloin tällöin pyynnöstä postitan. 

Vierailija
608/769 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mielellään saa jättää ostamatta persaukinen mun tavarani. En jaksa pienestä nillittämistä. Pääasia on nopeat ja helpot kaupat.

Tuollaisella nysväämisellä saa vain syövän itselleen.

Oivoi, kylläpä se ottaa koville kun ei voi enää edes rahastaa tai huijata postimerkeillä. Vituttaako ihan? 🤣

Joo, vituttaa sairaasti kun mulla olis jotain vanhoja ikimerkkejä 15 vuoden takaa jossain pöytälaatikossa enkä nyt pääse sinua niillä huijaamaan. Elämäni murenee.

Kyllä selvästi jotain tämä asia kuumottaa. Todella äkäisiä tätejä täällä on puolustamassa vanhoja postimerkkejään. 

Vierailija
609/769 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitustyylin perusteella postimerkkifanaatikko on sama sankari, jonka mielestä seksuaalinen ahdistelu Torissa on ahdistelluksi tulleen oma vika.

Joopa joo. Postimerkkifanaatikko ei hallitse oikeakielisyyttä, kuten et ilmeisesti sinäkään, jos samaksi luulet.

Seksuaalinen ahdistelu on rikosnimike, jonka teonkuvaus (koskettelu) ei ole mahdollinen toteuttaa Tori.fi:ssä. Myöskään ei ole sanottu, että olisi kohteen oma vika, vaan että kohde itse normalisoi ja sallii käytöksen, ellei ilmoita viestittelijälle pitävänsä viestiä epäasiallisena ja ilmoittavansa siitä eteenpäin, mikäli se jatkuu.

Lopettaisit jo. Mene eteenpäin.

Sori, mutta en pääse millään eteenpäin, kun tämä ketju naurattaa niin paljon että tänne on pakko palata. En ole osannut kuvitellakaan, että tällaisia ihmisiä on edes olemassa.

Vierailija
610/769 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton postimimerkkikyttääjän täytyy olle trolli, ei kai kukaan nyt noin hölmö oikeesti ole... 🤭

Vierailija
611/769 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton postimimerkkikyttääjän täytyy olle trolli, ei kai kukaan nyt noin hölmö oikeesti ole... 🤭

Kyllä tällä palstalla paljastuu joka päivä uusia hölmöyden sfäärejä...!

Vierailija
612/769 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä kerrankin virtuoosi, jos on trolli. Tästä on paha panna paremmaksi.

Vierailija
613/769 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsitinkö oikein. Närää aiheuttaa, jos ostaja maksaa postikulut ja myyjä on mennyt maksamaan postikulut vanhoilla merkeillä, joista ei ole aikoinaan maksanut niin paljon kuin mitä niiden osto- eli postitusvoima nyt on?

Jos näin on, niin sanon että kyllä on pienestä kiinni elämä.

Kaikki on kallista nykyään. Kirppistelijät ei aina ole köyhiä, mutta kyllä se ärsyttää kuluttaa euroja käytetyn tavaran postimerkkeihin.  

Saman kysymyksen voi vierittää myös niille ahneille myyjille. Jos postimerkkien hinnalla ei ole mitään väliä, eikä parin euron heitto ole yhtään mitään, niin mihin tarvitset niitä euroja? Myyjähän vaikuttaa ihan persaukiselta kun pyytää ylihintaa vanhasta postimerkistä.

Vierailija
614/769 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postimerkkimummoa vituttaa kun ei voi enää rahastaa vanhoilla merkeillään. Oliko vähän tyhmää ostella niitä joskus halvalla ja nyt kirjeitä ei enää kohta lähetäkään🤭 

Vierailija
615/769 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä kerrankin virtuoosi, jos on trolli. Tästä on paha panna paremmaksi.

Vanhojen postimerkkien jemmaajamummo vastailee itselleen. 💀

Vierailija
616/769 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi hajuvesimyyjä on kuitenkin saanut hyvät arviot niin että kyllähän sen on aika paljon täytynyt tehdä oikeinkin...

Vierailija
617/769 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postimerkkimummoa vituttaa kun ei voi enää rahastaa vanhoilla merkeillään. Oliko vähän tyhmää ostella niitä joskus halvalla ja nyt kirjeitä ei enää kohta lähetäkään🤭 

Kuulehan, sinä tässä keskustelussa olet se, joka muistat postimerkkien hinnat 20 vuoden takaa. Eiköhän se mummeli löydy peilistä. (Tai papparainen todennäköisemmin.)

Vierailija
618/769 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan se nyt vituttaa persaukista myyjää kun tuli tehtyä virhearvio ja nyt postimerkeillä ei tee enää mitään.

Vierailija
619/769 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykin tästä lähtien laittaa hintaa myös kirjekuoresta noille postimerkin kyttääjille, oisko vaikka semmoinen 50 senttiä/ kuori hyvä hinta? Ja mullakin on ilmoituksissa aina "Nouto" mutta hyvää hyvyyttäni silloin tällöin pyynnöstä postitan. 

No mikä ettei - kyllähän jotkut ovat veloittaneet ekstraa, jos joutuvat paketin kuskaamaan toiselle puolelle kaupunkia lähetettäväksi. Ostaja sitten joko suostuu ehtoihin tai jättää ostamatta.

Vierailija
620/769 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toi hajuvesimyyjä on kuitenkin saanut hyvät arviot niin että kyllähän sen on aika paljon täytynyt tehdä oikeinkin...

Aika vähän arvioita myyntivolyymiin nähden. Ja kauppojahan voi tehdä käteisellä niinkin, että ei ilmoita Torissa kaupan toteutuneen, vaan poistaa vaan tuotteen myynnistä muulla syyllä. Ja voiko arvostelun ottaa artikkelikohtaisesti pois päältäkin?

Jospa hän myy pyynnöstä niitä käytettyjä pikkareita, ja arviot on niistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi