Tämä v'tuttaa Tori yms kirppismyynnissä
En muista, että ennen olisi ollut tällaista, että ostajat maanittelevat myymään tuotteen halvemmalla.
"Olen pienituloinen eläkeläinen, niin voisin maksaa tästä myymästäsi tuotteesta 10 euroa enkä voi maksaa posteja" (Olet laittanut hinnaksi 15 e muoveissa olevasta käyttämättömästä tuotteesta + postit tuotteesta. Tuote maksaa 30 e kaupassa).
Miksi ihmiset eivät tajua, että jos johonkin ei ole varaa, niin sitä ei tarvitse silloin ostaa. En minäkään mene märisemään jonnekin, että myy minulle tuo tuote huomattavasti halvemmalla, kun minulla ei ole siihen muuten varaa. Eikä minun tarvitse myydä tavaraa sinulle siksi halvemmalla, että sinulla on pienet tulot/olet eläkeläinen, opiskelija tms.
Kommentit (861)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lopen kyllästynyt tinkaajiin. Olen laittanut hinnat valmiiksi jo mataliksi. Myyn ainoastaan hyväkuntoista tavaraa.
Nykyisin en vastaa tinkaajille mitään.
Mulla oli myynnissä ulkomailta tilattu toppi, jonka olin ostanut alennuksesta ja maksanut noin 90e plus toimitus. Myyntihintaa olin jo laskenut muutaman kerran ja se oli mulla nyt myynnissä 20eurolla. Joku tarjosi 18e. Poistin koko ilmoituksen :'D
Lisään vielä että se oli siis käyttämätön ja laput kiinni.
Mulla oli myynnissä ulkomailta tilattu toppi, jonka olin ostanut alennuksesta ja maksanut noin 90e plus toimitus. Myyntihintaa olin jo laskenut muutaman kerran ja se oli mulla nyt myynnissä 20eurolla. Joku tarjosi 18e. Poistin koko ilmoituksen :'D