Mies ei pääse yli siitä, että ei saa minua laukeamaan
Mies on tosi halukas tuottamaan minulle nautintoa, ja meillä on tosi ihana ja monipuolinen seksielämä. Laukeaminen on mulle kuitenkin jotenkin tosi pienistä jutuista kiinni, enkä ole saanut kovin montaa orgasmia elämäni aikana yhdenkään miehen toimesta. Masturboidessa tulen helposti.
Meillä on paljon aivan ihanaa seksiä, jossa saan lukuisia orgasmeja. Mies nuolee, sormettaa, panee, kaikkea mahdollista ja se tuntuu aivan valtavan hyvältä. Himoitsen häntä ja hän minua. Saan orgasmit siten, että hieron tai vibraan itse klitoristani ja mies samalla sormettaa tai dildottaa tai panee.
Olen enemmän kuin tyytyväinen ja tyydytetty, mutta mies kokee valtavaa epäonnistumista kun hän itse pelkästään omilla toimillaan ei saa mua laukeamaan.
Pelkästään yhdynnässä en ole lauennut koskaan.
Mua harmittaa, että olen aina ollut onnellinen ja erittäin tyytyväinen vilkkaaseen seksielämäämme, mutta nyt mies on alkanut vikomaan tuota. Olemme puhuneet asiasta monet kerrat, olen koittanut vakuutella häntä että multa ei puutu yhtään mitään. Rakastan häntä ja seksiämme. Mut ei auta, tuo on nyt hänelle ongelma.
Itselleni tuo sitten aiheuttaa paineen että pitäisi tulla, ja kaikki tietää miten siinä käy. Tämänkin olen hänelle kertonut, ja vaikka omalta osaltaan tuon saman tunteen tunnistaakin, ei pääse yli tästä asiasta. Tuntee itsensä huonoksi rakastajaksi, kun ei saa naistansa vietyä huipulle asti.
Onko kovinkin yleistä, että miehet kokee noin? Jos seksi on muutoin ihan oikeasti mahtavaa. Mikä tähän nyt avuksi?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen nautinnosta voidaan puhua vaikka 17 sivua. Mutta sun kanta asiaan on tullut selväksi jo sadoissa aloituksissa. Toivon yhä, että lentäisit sinne kiertoradalle spammauksesi kanssa. Sitä ei tarvitse enää kukaan.
Ja mikähän se kanta on?
Arvaa ite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onhan täällä muutama mies kertonut jättävänsä naisen joka ei saa orgasmia, yhdynnässä.
Ja yksi juttu, on ihan toinen tunne kun mies sitä klitorista hellii,kuin sen tekisis itse. Eihän masturbointi vedä vertoja rakastelulle, tunne on sattakertainen!
No, ap:lla tuo viimeinen lause ei taida päteä. Hänenhän täytyy käytännössä masturboida seksin aikana lauetakseen. Enkä itse siinä kokisi mitään ongelmaa.
Olet varmaan mies... Olisko susta yhtä kivaa, jos vetelisit käteesi kun "rakastelette"? Minä ainakin saan järisyttävät orgasmit,kun mieheni koskettelee minua, ja jos vielä samalla saan panoa, niin lennän taivaisiin saakka. Miten tämä on niin vaikeeta ymmärtää.
Eiköhän moni mies vetelisi käteen erittäin mielellään, jos voisi sillä tavalla ap:n (ja monien muiden naisten) tavoin saada useita voimakkaita ja pitkäkestoisia orgasmeja peräkkäin. Vai luulitko tuollaisen olevan miehille arkipäivää? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies vain panee ja panee ja luulee sillä saavansa naisen nirvanaan, saa panna lopun elämäänsä. Ei aukene.
Pitäs nyt opetella naisen anatomia. Vihdoin.
Aina kivoja nämä kommentit, joista huomaa heti, ettei aloitusta ole luettu lainkaan tai ainakaan sisäistetty siitä mitään.
Mitä sä tarkoitat? Ap kertoi ettei saa sitä orgasmia ja senkö pitäs olla sitten ihan ok. Kaikenlaisia paineita naisille ladataan; pakko saada orgasmi, ja mieluiten koskematta klittaan ollenkaan, ja jos et saa, niin mies uhkaa jättää. Nauti sitten elämästäs!
Käydään nyt vielä kohta kohdalta läpi tuo alun perin lainaamani kommentti sekä tämä vastauksesi, joka on vähintään yhtä hämmentävä.
"Jos mies vain panee ja
"Noilla kommenteilla ei ole lähestulkoon mitään tekemistä aloituksen kanssa."
Kuten ei koskaan muulloinkaan.
Panen muijaani, se saa orkun.