Mies ei pääse yli siitä, että ei saa minua laukeamaan
Mies on tosi halukas tuottamaan minulle nautintoa, ja meillä on tosi ihana ja monipuolinen seksielämä. Laukeaminen on mulle kuitenkin jotenkin tosi pienistä jutuista kiinni, enkä ole saanut kovin montaa orgasmia elämäni aikana yhdenkään miehen toimesta. Masturboidessa tulen helposti.
Meillä on paljon aivan ihanaa seksiä, jossa saan lukuisia orgasmeja. Mies nuolee, sormettaa, panee, kaikkea mahdollista ja se tuntuu aivan valtavan hyvältä. Himoitsen häntä ja hän minua. Saan orgasmit siten, että hieron tai vibraan itse klitoristani ja mies samalla sormettaa tai dildottaa tai panee.
Olen enemmän kuin tyytyväinen ja tyydytetty, mutta mies kokee valtavaa epäonnistumista kun hän itse pelkästään omilla toimillaan ei saa mua laukeamaan.
Pelkästään yhdynnässä en ole lauennut koskaan.
Mua harmittaa, että olen aina ollut onnellinen ja erittäin tyytyväinen vilkkaaseen seksielämäämme, mutta nyt mies on alkanut vikomaan tuota. Olemme puhuneet asiasta monet kerrat, olen koittanut vakuutella häntä että multa ei puutu yhtään mitään. Rakastan häntä ja seksiämme. Mut ei auta, tuo on nyt hänelle ongelma.
Itselleni tuo sitten aiheuttaa paineen että pitäisi tulla, ja kaikki tietää miten siinä käy. Tämänkin olen hänelle kertonut, ja vaikka omalta osaltaan tuon saman tunteen tunnistaakin, ei pääse yli tästä asiasta. Tuntee itsensä huonoksi rakastajaksi, kun ei saa naistansa vietyä huipulle asti.
Onko kovinkin yleistä, että miehet kokee noin? Jos seksi on muutoin ihan oikeasti mahtavaa. Mikä tähän nyt avuksi?
Kommentit (84)
Pääasia että nainen saa, oli tyyli mikä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies vain panee ja panee ja luulee sillä saavansa naisen nirvanaan, saa panna lopun elämäänsä. Ei aukene.
Pitäs nyt opetella naisen anatomia. Vihdoin.
Aina kivoja nämä kommentit, joista huomaa heti, ettei aloitusta ole luettu lainkaan tai ainakaan sisäistetty siitä mitään.
Mitä sä tarkoitat? Ap kertoi ettei saa sitä orgasmia ja senkö pitäs olla sitten ihan ok. Kaikenlaisia paineita naisille ladataan; pakko saada orgasmi, ja mieluiten koskematta klittaan ollenkaan, ja jos et saa, niin mies uhkaa jättää. Nauti sitten elämästäs!
Käydään nyt vielä kohta kohdalta läpi tuo alun perin lainaamani kommentti sekä tämä vastauksesi, joka on vähintään yhtä hämmentävä.
"Jos mies vain panee ja panee ja luulee sillä saavansa naisen nirvanaan, saa panna lopun elämäänsä."
Aloittajan mies ei toimi noin. Aloittaja kertoo miten "Mies nuolee, sormettaa, panee, kaikkea mahdollista ja se tuntuu aivan valtavan hyvältä."
"Pitäs nyt opetella naisen anatomia. Vihdoin."
Mitä aloittajan mies ei mielestäsi naisen anatomiasta osaa ja miten se käy ilmi? Aloittaja itse ei ole keksinyt mitään mitä mies voisi tehdä suuseksissä paremmin.
Ja nyt tuohon toiseen kommenttiin:
"Ap kertoi ettei saa sitä orgasmia ja senkö pitäs olla sitten ihan ok."
Ap nimenomaan kertoi saavansa lukuisia orgasmeja, jotka ovat eri sfääreissä kuin masturboimalla saadut. Ainoa ongelma on miehen päähänpinttymä, että hänen pitäisi tuottaa nuo orgasmit kokonaan itse ilman että nainen hyväilee klitoristaan.
"Kaikenlaisia paineita naisille ladataan; pakko saada orgasmi..."
Niin, mies on ladannut nuo paineet itselleen, mutta kyllä, niistä on alkanut aiheutua paineita myös aloittajalle.
"...ja mieluiten koskematta klittaan ollenkaan..."
Siis ilman, että nainen itse koskee klittaansa. Ja tämä tosiaan on täysin tarpeeton vaatimus.
"...ja jos et saa, niin mies uhkaa jättää."
Niin kuka mies on uhannut jättää?
Eli tarkoitan juuri sitä, minkä jo aiemmin totesin. Noilla kommenteilla ei ole lähestulkoon mitään tekemistä aloituksen kanssa.
Näin se juuri menee, Mitä enemmän yrittää, sitä varmemmin epäonnistuu. Ja jos kaksi yhdessä yrittää, niin tuplavarasti epäonnistuu.
Sama pätee mieheen. Minulle on vaikeaa laueta suuhun, vaikka nautin ehkä eniten suuseksistä. Joskus kun yritän väkisin laueta, niin pitkän tovin jälkeen onnistuu mikäli ajattelee jotain muuta. Samoin erektio-ongelmat johtuu pään sisäisitä paineista, yrittämisestä.
Jos miehesi kieltäisi sinua tulemasta, niin luultavasti o tulisi väkisin. Kokeilkaapa joskus.
Onpa typerä tilanne teillä. Ei seksi saisi olla työtä minkään tavoitteen eteen vaan pelkkää nauttimista. Ja kun sinä osaatkin nauttia, niin miehesi tulisi tyytyä siihen.
Se, ettei saa on varmaan valtaosalle miehiä vieras maailma. Ja ajatus, että vaikka seksi on hyvää, ei silti saa. Ja vielä enemmän, että ajan kanssa sitten oppii saamaan saman kumppanin kanssa. Mies jää kelaamaan jo tuohon ekalle kohdalle ja ajattelee, että jossain on vikaa. Noidankehä on valmis; yritystä ja suorituspaineita molemmin puolin.
Jos nainen ei mitenkään saisi minun kanssa orgasmia, niin se olisi kova paikka.
Olen itse ostanut hänelle leluja jne., joten niiden käyttö ei haittaa.
Oletko ap kertonut miehellesi orgasmiesi olevan paljon voimakkaampia hänen kanssa, kuin yksin. Tämäkin tieto voisi jo auttaa.
Tiivistettynä kuulostaa, että klittasi toimii loppuun asti vain sinun "hoidossasi". Voisiko sitä hämätä? Kun mies panee ja vibraa sinua, niin laitat silmät kiinni ja kuvittelet, että jokin kolmas osapuoli vibraa sinua? Voisiko toimia? Tai kuvittelet, että vibraat itse?
Se, että mies on kehittänyt tuosta ongelman viittaa siihen, ettei näistä fantasioista kannata välttämättä kertoa.
Siis onhan täällä muutama mies kertonut jättävänsä naisen joka ei saa orgasmia, yhdynnässä.
Ja yksi juttu, on ihan toinen tunne kun mies sitä klitorista hellii,kuin sen tekisis itse. Eihän masturbointi vedä vertoja rakastelulle, tunne on sattakertainen!
Vierailija kirjoitti:
Siis onhan täällä muutama mies kertonut jättävänsä naisen joka ei saa orgasmia, yhdynnässä.
Ja yksi juttu, on ihan toinen tunne kun mies sitä klitorista hellii,kuin sen tekisis itse. Eihän masturbointi vedä vertoja rakastelulle, tunne on sattakertainen!
No, ap:lla tuo viimeinen lause ei taida päteä. Hänenhän täytyy käytännössä masturboida seksin aikana lauetakseen. Enkä itse siinä kokisi mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ap:lla tuo viimeinen lause ei taida päteä. Hänenhän täytyy käytännössä masturboida seksin aikana lauetakseen. Enkä itse siinä kokisi mitään ongelmaa.
Olet varmaan mies... Olisko susta yhtä kivaa, jos vetelisit käteesi kun "rakastelette"? Minä ainakin saan järisyttävät orgasmit,kun mieheni koskettelee minua, ja jos vielä samalla saan panoa, niin lennän taivaisiin saakka. Miten tämä on niin vaikeeta ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan mies... Olisko susta yhtä kivaa, jos vetelisit käteesi kun "rakastelette"? Minä ainakin saan järisyttävät orgasmit,kun mieheni koskettelee minua, ja jos vielä samalla saan panoa, niin lennän taivaisiin saakka. Miten tämä on niin vaikeeta ymmärtää.
minäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminä. Tuli selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun toivoisin, että lentäisit maan kiertoradalle, etkä koskaan palaisi palstalle.
"Voi kun toivoisin, että lentäisit maan kiertoradalle, etkä koskaan palaisi palstalle."
Oletpa ihana. Naisten nautinnoista ei siis saisi mielestäsi puhua, okei.
Eksä ei saanut koskaan vain panemalla vaan aina piti kädellä hieroa klitorista jotta hän saisi. Joko sormetus ennen panemista tai sen jälkeen.
Nykyinen taas on päinvastoin eikä juuri välitä klitoriksen hieromisesta kun laukeaa ihan panemallakin.
Naisen nautinnosta voidaan puhua vaikka 17 sivua. Mutta sun kanta asiaan on tullut selväksi jo sadoissa aloituksissa. Toivon yhä, että lentäisit sinne kiertoradalle spammauksesi kanssa. Sitä ei tarvitse enää kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisen nautinnosta voidaan puhua vaikka 17 sivua. Mutta sun kanta asiaan on tullut selväksi jo sadoissa aloituksissa. Toivon yhä, että lentäisit sinne kiertoradalle spammauksesi kanssa. Sitä ei tarvitse enää kukaan.
Ja mikähän se kanta on?
Kaksi viimeisintä tyttöystävääni ovat saaneet orgasmin heti ekana iltana ja kumpikaan ei varmasti teeskennellyt, ei heillä ollut tarvetta ja molemmilla kouristeli pimpsa niin lujaa ettei sellaista voi teeskennellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan asiasta vaan pitää puhua jatkuvasti kunnes uskoo. Ei oma naisenikaan ole koskaan pelkästä panemisesta kenenkään kanssa tullut mutta ei se minusta niin ihmeellistä ole.
Niin kai varmaan, kiitos. Eniten häntä siis kaihertaa se, että en saa orgasmia suuseksissä vaikka hän nuolisi miten ja kuinka kauan tahansa. En oikeasti keksi mitään mitä hänen pitäisi siinä tehdä "paremmin", se on jo ihanaa. En vaan saa.
Ap
Kun menee työstämiseksi eikä nainen silti saa niin se alkaa ottaa päähän. Oraalia, sormia, leluja niin ei saanut yhdessä mutta yksin väitti saavansa. Munan kokoa siinä miettii varmaan jokainen jätkä. Saattaa pahimmillaan mennä mielenkiinto seksiin kun nainen ei kuitenkaan saa. Kyllä mä haluan että molemmat saa ja uskallan väittää että niin haluaa useimmat miehet.
No älkää nyt ainakaan sitä kokoa miettikö, eihän sillä ole asiaan vaikutusta kuin ääritapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
No älkää nyt ainakaan sitä kokoa miettikö, eihän sillä ole asiaan vaikutusta kuin ääritapauksissa.
Mistä sitä tietää. Harvempi nainen päässyt vertaamaan eri kokoja ja mikä itsellä toimisi parhaiten. Isot varsinkin on niin harvinaisia kohdata.
Miksi ihmeessä pitäis saada pelkllä yhdynnällä? Eikö se naisen orgasmi ole pääasia tavalla millä vain.