Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pääse yli siitä, että ei saa minua laukeamaan

Vierailija
24.01.2025 |

Mies on tosi halukas tuottamaan minulle nautintoa, ja meillä on tosi ihana ja monipuolinen seksielämä. Laukeaminen on mulle kuitenkin jotenkin tosi pienistä jutuista kiinni, enkä ole saanut kovin montaa orgasmia elämäni aikana yhdenkään miehen toimesta. Masturboidessa tulen helposti.

Meillä on paljon aivan ihanaa seksiä, jossa saan lukuisia orgasmeja. Mies nuolee, sormettaa, panee, kaikkea mahdollista ja se tuntuu aivan valtavan hyvältä. Himoitsen häntä ja hän minua. Saan orgasmit siten, että hieron tai vibraan itse klitoristani ja mies samalla sormettaa tai dildottaa tai panee. 

Olen enemmän kuin tyytyväinen ja tyydytetty, mutta mies kokee valtavaa epäonnistumista kun hän itse pelkästään omilla toimillaan ei saa mua laukeamaan. 

Pelkästään yhdynnässä en ole lauennut koskaan. 

Mua harmittaa, että olen aina ollut onnellinen ja erittäin tyytyväinen vilkkaaseen seksielämäämme, mutta nyt mies on alkanut vikomaan tuota. Olemme puhuneet asiasta monet kerrat, olen koittanut vakuutella häntä että multa ei puutu yhtään mitään. Rakastan häntä ja seksiämme. Mut ei auta, tuo on nyt hänelle ongelma. 

Itselleni tuo sitten aiheuttaa paineen että pitäisi tulla, ja kaikki tietää miten siinä käy. Tämänkin olen hänelle kertonut, ja vaikka omalta osaltaan tuon saman tunteen tunnistaakin, ei pääse yli tästä asiasta. Tuntee itsensä huonoksi rakastajaksi, kun ei saa naistansa vietyä huipulle asti. 

Onko kovinkin yleistä, että miehet kokee noin? Jos seksi on muutoin ihan oikeasti mahtavaa. Mikä tähän nyt avuksi?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsellekin on tärkeää että naiseni saisi orgasmin. Mutta jos ne kerran tavalla tai toisella toteutuu riittäisi se minulle. Jaksaisin odottaa kärsivällisesti että joskus onnistuisin sen tekemään. Tärkeintä kumminkin että naineen saa jollakin tavalla ja molemmat nauttii. Oma egoni kestäisi sen ettei aina voi voittaa.  Jos taas nainen ei saisi ollenkaan en olisi ryhtynyt parisuhteeseen. Olettaisin, ettei kemiat sovi, enkä ole tarpeeksi sopiva hänelle.

Vierailija
2/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itsellekin on tärkeää että naiseni saisi orgasmin. Mutta jos ne kerran tavalla tai toisella toteutuu riittäisi se minulle. Jaksaisin odottaa kärsivällisesti että joskus onnistuisin sen tekemään. Tärkeintä kumminkin että naineen saa jollakin tavalla ja molemmat nauttii. Oma egoni kestäisi sen ettei aina voi voittaa.  Jos taas nainen ei saisi ollenkaan en olisi ryhtynyt parisuhteeseen. Olettaisin, ettei kemiat sovi, enkä ole tarpeeksi sopiva hänelle.

Jos on kysymys egosta, mitä sille sitten tehdä? Saan orgasmeja joka kerta vähintään kaksi. Useamman kerran viikossa. Ja ne todellakin ovat täysin eri tasoa kuin masturboidessa saadut, jotka ovat lähinnä pikaista paineenpoistoa. Koen, että miehen ansiota on se orgasmien valtava voimakkuus ja kokonaisvaltaisuus ja yksinkertaisesti mieletön nautinto, mä hoidan vaan sen pienen puuttuvan palasen. 

Tämä on alkanut aiheuttaa minulle tunteita, että olen naisena nyt sitten jotenkin vajavainen ja epäonnistunut. Aivan käsittämättömän typerä ja harmillinen käänne parisuhteessa, jossa olen ollut niin kovin onnellinen. Tästäkin on puhuttu, laihoin tuloksin. 

Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan asiasta vaan pitää puhua jatkuvasti kunnes uskoo. Ei oma naisenikaan ole koskaan pelkästä panemisesta kenenkään kanssa tullut mutta ei se minusta niin ihmeellistä ole.

Vierailija
4/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan asiasta vaan pitää puhua jatkuvasti kunnes uskoo. Ei oma naisenikaan ole koskaan pelkästä panemisesta kenenkään kanssa tullut mutta ei se minusta niin ihmeellistä ole.

Niin kai varmaan, kiitos. Eniten häntä siis kaihertaa se, että en saa orgasmia suuseksissä vaikka hän nuolisi miten ja kuinka kauan tahansa. En oikeasti keksi mitään mitä hänen pitäisi siinä tehdä "paremmin", se on jo ihanaa. En vaan saa.

Ap

Vierailija
5/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kysymys egosta, mitä sille sitten tehdä? Saan orgasmeja joka kerta vähintään kaksi. Useamman kerran viikossa. Ja ne todellakin ovat täysin eri tasoa kuin masturboidessa saadut, jotka ovat lähinnä pikaista paineenpoistoa. Koen, että miehen ansiota on se orgasmien valtava voimakkuus ja kokonaisvaltaisuus ja yksinkertaisesti mieletön nautinto, mä hoidan vaan sen pienen puuttuvan palasen. 

Tämä on alkanut

Hyvä kysymys. Monien miesten ego ei kestä edes sitä että vaimo tienaa enemmän ja on paremmassa asemassa töissä. Itse en ymmärrä moista miksei mies voisi olla tyytyväinen vaimonsa menestyksestä ja fiksusta vaimosta. Samaan talouteeen ne rahat kumminkin tulee.  Saman jutun luulisi pätevän seksissä jos molemmat nauttii ja saa orgasmeja, niin luulisi riittävän. Meilla olllut aina yhteiset rahat riippumatta siitä kumpi milloinkin tienannut enemmän ja samoin yhteisiä olleet seksinautinnotkin. Nauttinut  vaimon orgasmeista koko ikäni.

Koita perustella miehellesi paremmin  tyytyväisyyttäsi ja sano, ettei ottaisi itseensä.

Vierailija
6/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hänelle kertonut, että orgasmit ovat hänen kanssaan parempia? 

Pystyisitkö neuvomaan miten itse sormetat/vibralla teet sen jos se auttaa? 

Ymmärrän kyllä miehen näkökulman tuohon ettei saa naista huipulle. 

Itsellä on välillä orgasmi tiukassa :'D 

Ei vaan meinaan tulla ei millään. Voi joutua tekemään pitkäänkin töitä sen eteen. Voi joutua itse vähän auttamaan, että osuu just siihen oikeaan kohtaan. 

Tähän mennessä on yksi mies ollut jonka kanssa saan orgasmin erittäin helposti. Ja kun saat sen ensimmäisen niin sitten niitä tulee & tulee. Ensimmäinen on aina sormilla sitten on ihan sama, sormilla, suulla, kalulla niin saan orgasmin. 

Vierailija
7/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yleistä tuntea noin. Itse vaihtaisin kumppaniin jonka saisin tulemaan. Onneksi niitä löytää helposti. 

Vierailija
8/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hänelle kertonut, että orgasmit ovat hänen kanssaan parempia? 

Pystyisitkö neuvomaan miten itse sormetat/vibralla teet sen jos se auttaa? 

Ymmärrän kyllä miehen näkökulman tuohon ettei saa naista huipulle. 

Itsellä on välillä orgasmi tiukassa :'D 

Ei vaan meinaan tulla ei millään. Voi joutua tekemään pitkäänkin töitä sen eteen. Voi joutua itse vähän auttamaan, että osuu just siihen oikeaan kohtaan. 

Tähän mennessä on yksi mies ollut jonka kanssa saan orgasmin erittäin helposti. Ja kun saat sen ensimmäisen niin sitten niitä tulee & tulee. Ensimmäinen on aina sormilla sitten on ihan sama, sormilla, suulla, kalulla niin saan orgasmin. 

Kiitos. Olen joo kertonut hyvin seikkaperäisesti, miten kaikin tavoin ne mun omat pikaorgasmit ja hänen kanssaan koetut on aivan täysin eri sfääreistä. Ja on hän sen omin silminkin todennut, kun olen hänen edessään masturboinut. Ne itse runkkaamalla saadut on lähinnä sellaisia pieniä "uhhh" ja se siitä. Miehen kanssa tuntuu kestävän "loputtomiin" ja ovat hyvin rajuja jopa, ja jatkuvat aika pian seuraavaan laukeamiseen. 

Ja olen neuvonut ja ohjannut koskettamaan parhailla tavoilla, ja mies on oppinut hetkessä. Koskettaa mua paremmin kuin kukaan ikinä, enkä vaan keksi mitä vielä voisi tehdä paremmin. Jotain vaan silti jää ilmeisesti puuttumaan kun en vaan laukea. 

Ap

Vierailija
9/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on siitä, että et yleensäkään pysty saamaan orgasmia miehen kanssa, niin itselleni tuo ei olisi ongelma. Tietty yrittäisin varmaan rakastaa vielä enemmän, ja ehkä joskus onnistua antamaan orgasmin sinulle. Mutta jos kyse on siitä, että juuri tuo miehesi ei kykene antamaan orgasmia sinulle, mutta joku muu on siinä onnistunut, ehkä helpostikin, niin se varmaan söisi miestä.

Vierailija
10/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se fokus pitää siitä saada pois, eli asiasta on nyt tullut suoritus. ehdotan että katsokaa samalla jotain miehen lepparisarjaa telkkarista, lätkää tms, eli niin että mies tekee asian sulle sivusilmällä, niin sä voit paremmin rentoutua, meinaan tätä itsekin nyt uuden miesystävän kanssa kokeilla (exän kanssa toimi suhteen alussa).

Toinen keino on sanoa ääneen, että nyt ei lopeteta kun vasta kahden tunnin päästä..eli kun me naiset huomataan miehistä heti, kun innostus asiaan meinaa loppua ja se on sitten siinä..

Vierailija
11/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, olen mies. Kuvailemasi tilanne ei olisi minulle mikään ongelma. En näe teidän tilanteessa mitään ongelmaa. Tärkeintä on, että nautitte yhdessä toisistanne. Hyvin harva nainen saa orgasmin pelkästään panemalla. Se, että samalla kiihotat itseäsi ja tulisit, olisi minulle täysin OK. Onkohan miehelläsi joitain muita itsetunto-ongelmia tai epävarmuutta itsestään. Heijastuu sitten myös seksin puolelle.

Vierailija
12/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen, että se orgasmi jää saamatta juuri siksi, koska mies on tehnyt siitä tahtomattaan suorituksen. Mä reagoisin tismalleen samalla tavalla. Vaikka olisi kuinka kiihottavaa, en pääsisi huipulle, jos tietäisin, että mies odottaa ja vaanii tällaista reaktiota ja että pitää selitellä, jos ei siihen "kykene"

Vierailija
13/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän täytyisi ehkä molempien unohtaa se orgasmin tavoittelu. Se voi auttaa tai sitten ei. 

Ehkä just ohimennen "tehtynä" se voisi onnistua.

Otatte paineita, sinä mahdollisesti jännität  ja silloin siitä ei tule mitään. 

Tämä ei nyt auta eikä lohduta. Minulla oli pitkään vaikeuksia saada orgasmi miehen kanssa. Etenkin yhdynnässä ja miehen nuollessa. Mutta myös sormettaessa tai vibralla. Yleensä seksi oli hyvää toki mahtui sinne niitä huonojakin joissa jäikin kokonaan ilman orgasmia. 

Osalle miehistä se tuntui olevan iso asia ja ymmärrän sen täysin koska itse nautin todella paljon loppuun asti suihinottamisesta kun toinen nauttii ja lopulta laukeaa.

Nykyisen mieheni kanssa saan orgasmin tosi helposti. Myös yhdynnässä. Aikaa meni jonkun aikaa tässäkin suhteessa, että sain orgasmin miehen antamana. 

Vierailija
14/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kyllä yhtään... Saan kyllä orgasmin, kun mies nuolee tai sormettaa, mutta haluan mieluiten orgasmini niin, että mies panee takaapäin ja samalla hieron klitoristani. Mies ei vaikuta millään lailla tyytymättömältä.

Vierailija
15/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten on tuhat ja yksi kertaa sanottu, useimmat naiset eivät laukea sisään-ulos-yhdynnässä, koska häpykieli ei siinä saa riittävästi kiihotusta (eikä g-pistekään). Naisissa ei ole vikaa. Ehkä ap:n miehelle pitäisi kertoa enemmän näistä asioista.

Vierailija
16/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kysymys egosta, mitä sille sitten tehdä? Saan orgasmeja joka kerta vähintään kaksi. Useamman kerran viikossa. Ja ne todellakin ovat täysin eri tasoa kuin masturboidessa saadut, jotka ovat lähinnä pikaista paineenpoistoa. Koen, että miehen ansiota on se orgasmien valtava voimakkuus ja kokonaisvaltaisuus ja yksinkertaisesti mieletön nautinto, mä hoidan vaan sen pienen

Sä voisit jo pikku hiljaa työntää egosi siine, minne ei aurinko paista.

Vierailija
17/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi, olen mies. Kuvailemasi tilanne ei olisi minulle mikään ongelma. En näe teidän tilanteessa mitään ongelmaa. Tärkeintä on, että nautitte yhdessä toisistanne. Hyvin harva nainen saa orgasmin pelkästään panemalla. Se, että samalla kiihotat itseäsi ja tulisit, olisi minulle täysin OK. Onkohan miehelläsi joitain muita itsetunto-ongelmia tai epävarmuutta itsestään. Heijastuu sitten myös seksin puolelle.

Täällä taas mies selittää naisille mitä saa tuntea.

Vierailija
18/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onyleistä, että miehet tuntevat tuollaisesta riittämättömyyden tunnetta.

Erosin viime vuonna 30 vuotta kestäneestä suhteesta, jossa vaimoni ei kertaakaan lauennut yhdynnässä eikä edes minun sormettaessani taì nuollessani. Kun löysin syksyllä uuden kumppanin, joka laukesi kaksi kertaa ensimmäisessä yhdynnässämme, niin mietin ensin että nainen feikkaa. Mutta ei, hän saa helposti. Viime kerralla ensin kahdesti ratsastaessaan päälläni ja kolmannen kerran kun hieroin sormilla hänen klittaansa. En olisi koskaan kuvitellut niiden 30 exän kanssa vietetyn vuoden perusteella, että seksielämä voi olla näin ihanaa. Itse en laukea läheskään joka kerralla, mutta en lakkaa ihastelemasta kun nainen  voihkii orgasmissa minun allani, päälläni, nuollessani tai sormettaessani.

Vierailija
19/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten on tuhat ja yksi kertaa sanottu, useimmat naiset eivät laukea sisään-ulos-yhdynnässä, koska häpykieli ei siinä saa riittävästi kiihotusta (eikä g-pistekään). Naisissa ei ole vikaa. Ehkä ap:n miehelle pitäisi kertoa enemmän näistä asioista.

Osaatko lukea? Ap:n mies ei saa häntä laukeamaan nuolemallakaan, eli kyllä kyse on siitä, että mies ei vaan osaa. Kaiken lisäksi kun mies ottaa asiassa tuollaisen marttyyriasenteen, pilaa hän sen vähänkin nautinnon, jonka kykenee tuottamaan.

Vierailija
20/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät yleensä laukea yhdynnässä.

Valehtele. Se on ihan oikeasti helpoin ratkaisu. Ei miehillä ole niin paljon aivosoluja, että he ymmärtäisi tosiasioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi