Mies ei pääse yli siitä, että ei saa minua laukeamaan
Mies on tosi halukas tuottamaan minulle nautintoa, ja meillä on tosi ihana ja monipuolinen seksielämä. Laukeaminen on mulle kuitenkin jotenkin tosi pienistä jutuista kiinni, enkä ole saanut kovin montaa orgasmia elämäni aikana yhdenkään miehen toimesta. Masturboidessa tulen helposti.
Meillä on paljon aivan ihanaa seksiä, jossa saan lukuisia orgasmeja. Mies nuolee, sormettaa, panee, kaikkea mahdollista ja se tuntuu aivan valtavan hyvältä. Himoitsen häntä ja hän minua. Saan orgasmit siten, että hieron tai vibraan itse klitoristani ja mies samalla sormettaa tai dildottaa tai panee.
Olen enemmän kuin tyytyväinen ja tyydytetty, mutta mies kokee valtavaa epäonnistumista kun hän itse pelkästään omilla toimillaan ei saa mua laukeamaan.
Pelkästään yhdynnässä en ole lauennut koskaan.
Mua harmittaa, että olen aina ollut onnellinen ja erittäin tyytyväinen vilkkaaseen seksielämäämme, mutta nyt mies on alkanut vikomaan tuota. Olemme puhuneet asiasta monet kerrat, olen koittanut vakuutella häntä että multa ei puutu yhtään mitään. Rakastan häntä ja seksiämme. Mut ei auta, tuo on nyt hänelle ongelma.
Itselleni tuo sitten aiheuttaa paineen että pitäisi tulla, ja kaikki tietää miten siinä käy. Tämänkin olen hänelle kertonut, ja vaikka omalta osaltaan tuon saman tunteen tunnistaakin, ei pääse yli tästä asiasta. Tuntee itsensä huonoksi rakastajaksi, kun ei saa naistansa vietyä huipulle asti.
Onko kovinkin yleistä, että miehet kokee noin? Jos seksi on muutoin ihan oikeasti mahtavaa. Mikä tähän nyt avuksi?
Kommentit (84)
Miten on mahdollista, ettei se naisilla tunnu missään siellä pillussa, vaikka siellä väittämän mukaan on peräti 12,5 cm klitorista?
Ja miten on ollenkaan mahdollista, että melkein kaikki saavat sillä ulkoisella pikku klitoriksella. Kai nyt jokumies osaa tämänkin selittää.
Taas on kovasti suorittamista. Pakko saada orgasmi. Pakko saada toiselle orgasmi. Onko tällainen jotenkin kivaa? Miellyttävää? Ottaisitte nyt ihan rennosti vaan, rakkaudella. Niin, keskittykää vaikka tuon suorittamisen ja stressaamisen sijasta rakastamaan toisianne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies vain panee ja panee ja luulee sillä saavansa naisen nirvanaan, saa panna lopun elämäänsä. Ei aukene.
Pitäs nyt opetella naisen anatomia. Vihdoin.
Aina kivoja nämä kommentit, joista huomaa heti, ettei aloitusta ole luettu lainkaan tai ainakaan sisäistetty siitä mitään.
Mitä sä tarkoitat? Ap kertoi ettei saa sitä orgasmia ja senkö pitäs olla sitten ihan ok. Kaikenlaisia paineita naisille ladataan; pakko saada orgasmi, ja mieluiten koskematta klittaan ollenkaan, ja jos et saa, niin mies uhkaa jättää. Nauti sitten elämästäs!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies vain panee ja panee ja luulee sillä saavansa naisen nirvanaan, saa panna lopun elämäänsä. Ei aukene.
Pitäs nyt opetella naisen anatomia. Vihdoin.
Aina kivoja nämä kommentit, joista huomaa heti, ettei aloitusta ole luettu lainkaan tai ainakaan sisäistetty siitä mitään.
Tuo riivinrauta on täällä vaan haastamassa riitaa tunnottoman pillunsa kanssa. Kuten lähes kaikissa muissakin ketjuissa.
Tuli semmonen dejavuu olo taas. Kun nainen ei (taas) saa, vika automaattisesti miehessä.
No loppupeleissähän tällä palstalla vika on miehessä. Oli kyse naisen saamattomuudesta tai haluttomuudesta.
Ketä mahdat tarkoittaa? Täällähän on tunnottomia pilvin pimein!
Vierailija kirjoitti:
Ap, onyleistä, että miehet tuntevat tuollaisesta riittämättömyyden tunnetta.
Erosin viime vuonna 30 vuotta kestäneestä suhteesta, jossa vaimoni ei kertaakaan lauennut yhdynnässä eikä edes minun sormettaessani taì nuollessani. Kun löysin syksyllä uuden kumppanin, joka laukesi kaksi kertaa ensimmäisessä yhdynnässämme, niin mietin ensin että nainen feikkaa. Mutta ei, hän saa helposti. Viime kerralla ensin kahdesti ratsastaessaan päälläni ja kolmannen kerran kun hieroin sormilla hänen klittaansa. En olisi koskaan kuvitellut niiden 30 exän kanssa vietetyn vuoden perusteella, että seksielämä voi olla näin ihanaa. Itse en laukea läheskään joka kerralla, mutta en lakkaa ihastelemasta kun nainen voihkii orgasmissa minun allani, päälläni, nuollessani tai sormettaessani.
Ymmärrän kyllä että nykyinen on mieluisampi vaihtoehto ja siksi feikkaamista kannattaisi oikeasti monen naisen harkita vaikka sitä niin pahana pidetään. Sitten olisi kahden tyytymättömän sijaan vain yksi. Aloittajan tapauksessa tyytymättömiä ei edes välttämättä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, onyleistä, että miehet tuntevat tuollaisesta riittämättömyyden tunnetta.
Erosin viime vuonna 30 vuotta kestäneestä suhteesta, jossa vaimoni ei kertaakaan lauennut yhdynnässä eikä edes minun sormettaessani taì nuollessani. Kun löysin syksyllä uuden kumppanin, joka laukesi kaksi kertaa ensimmäisessä yhdynnässämme, niin mietin ensin että nainen feikkaa. Mutta ei, hän saa helposti. Viime kerralla ensin kahdesti ratsastaessaan päälläni ja kolmannen kerran kun hieroin sormilla hänen klittaansa. En olisi koskaan kuvitellut niiden 30 exän kanssa vietetyn vuoden perusteella, että seksielämä voi olla näin ihanaa. Itse en laukea läheskään joka kerralla, mutta en lakkaa ihastelemasta kun nainen voihkii orgasmissa minun allani, päälläni, nuollessani tai sormettaessani.
Ymmärrän kyllä että nykyinen on mieluisampi vaihtoehto ja siksi feikkaamista kannattaisi oikeas
Miten tollanen feikkaaminen voi mennä läpi. No jos mies on joku noviisi tai täysi spede.
Jokainen hoitaa omansa ja lahnaa ei kukaan
Jos feikkaa, ei koskaan ole sitten parannusta tulossakaan. Mutta jos se seksi menee niin, että sen miehen ilo on pääasia, niin jösses.
Vierailija kirjoitti:
Jos feikkaa, ei koskaan ole sitten parannusta tulossakaan. Mutta jos se seksi menee niin, että sen miehen ilo on pääasia, niin jösses.
Aloittajahan vaikutti olevan tyytyväinen mutta mies ei.
Vierailija kirjoitti:
Molempien kuuluu nauttia seksistä. Miehen ja munan!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vaikeaa voi olla ymmärtää lukemansa. Tai no jos nyt yleensäkään ei vaivaudu lukemaan aloitusta, niin sittenhän tällainen on ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vaikeaa voi olla ymmärtää lukemansa. Tai no jos nyt yleensäkään ei vaivaudu lukemaan aloitusta, niin sittenhän tällainen on ihan normaalia.
En viitannut aloitukseen , vaan tuohonedellä olevaan, jossa suositellaan feikkusta.
Minä en päässyt yli siitä, että ex-vaimo oli niin estoinen ettei antanut minun koskaan edes kunnolla yrittää tuottaa hänelle isoa O:ta. Omin sormin laukesi 5 minuutissa ja Satisfyerillä kahdessa. Runkkaili lähes päivittäin itsekseen, eli ei ollut mikään aseksuaali. Yli 20 vuotta yritin, mutta turhaan. Nyt on nuorempi nainen, jonka saan laukeamaan parissa minuutissa. Ja joka laukeaa parissa minuutissa ratsastaessaan päälläni.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vastaa omistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siitä sitten vetelemään omaan handuun.
Voihan se miestä harmittaa. Minunkaan vaimo ei tahdo laueta pelkällä yhdynnällä paitsi että iän myötä on alkanut aika ajoin laukeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siitä sitten vetelemään omaan handuun.
Kyllä asian voi hoitaa naimallakin niin, että molemmat saa. Sulla tilanne voi olla ihan toisenlainen.
Aloittajana juttelisin miehen kanssa, että unohdetaan ne orgasmit hetkeksi. Se voi alkaa onnistua kun suorituspaineet häviää puolin ja toisin :)
Itse vaadin orgasmin saamiseen miehen jonka kanssa pystyn olemaan täysin rento ja luottamaan häneen. Silloin saan helposti ja monta peräkkäin.
Jos olen vähänkään epävarma jää orgasmi saamatta. Lisäksi jännitän aina ensimmäisiä seksikertoja uuden miehen kanssa. Tästä syystä omalla kohdalla yhden illan jutut on vähän niin ja näin niistä ei oikein saa mitään.