Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pääse yli siitä, että ei saa minua laukeamaan

Vierailija
24.01.2025 |

Mies on tosi halukas tuottamaan minulle nautintoa, ja meillä on tosi ihana ja monipuolinen seksielämä. Laukeaminen on mulle kuitenkin jotenkin tosi pienistä jutuista kiinni, enkä ole saanut kovin montaa orgasmia elämäni aikana yhdenkään miehen toimesta. Masturboidessa tulen helposti.

Meillä on paljon aivan ihanaa seksiä, jossa saan lukuisia orgasmeja. Mies nuolee, sormettaa, panee, kaikkea mahdollista ja se tuntuu aivan valtavan hyvältä. Himoitsen häntä ja hän minua. Saan orgasmit siten, että hieron tai vibraan itse klitoristani ja mies samalla sormettaa tai dildottaa tai panee. 

Olen enemmän kuin tyytyväinen ja tyydytetty, mutta mies kokee valtavaa epäonnistumista kun hän itse pelkästään omilla toimillaan ei saa mua laukeamaan. 

Pelkästään yhdynnässä en ole lauennut koskaan. 

Mua harmittaa, että olen aina ollut onnellinen ja erittäin tyytyväinen vilkkaaseen seksielämäämme, mutta nyt mies on alkanut vikomaan tuota. Olemme puhuneet asiasta monet kerrat, olen koittanut vakuutella häntä että multa ei puutu yhtään mitään. Rakastan häntä ja seksiämme. Mut ei auta, tuo on nyt hänelle ongelma. 

Itselleni tuo sitten aiheuttaa paineen että pitäisi tulla, ja kaikki tietää miten siinä käy. Tämänkin olen hänelle kertonut, ja vaikka omalta osaltaan tuon saman tunteen tunnistaakin, ei pääse yli tästä asiasta. Tuntee itsensä huonoksi rakastajaksi, kun ei saa naistansa vietyä huipulle asti. 

Onko kovinkin yleistä, että miehet kokee noin? Jos seksi on muutoin ihan oikeasti mahtavaa. Mikä tähän nyt avuksi?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vastaa omistaan. Just saying.

Vierailija
22/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan asiasta vaan pitää puhua jatkuvasti kunnes uskoo. Ei oma naisenikaan ole koskaan pelkästä panemisesta kenenkään kanssa tullut mutta ei se minusta niin ihmeellistä ole.

Niin kai varmaan, kiitos. Eniten häntä siis kaihertaa se, että en saa orgasmia suuseksissä vaikka hän nuolisi miten ja kuinka kauan tahansa. En oikeasti keksi mitään mitä hänen pitäisi siinä tehdä "paremmin", se on jo ihanaa. En vaan saa.

Ap

No eihän se herran jestas sinun tehtäväsi ole keksiä. Se on miehen tehtävä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi, olen mies. Kuvailemasi tilanne ei olisi minulle mikään ongelma. En näe teidän tilanteessa mitään ongelmaa. Tärkeintä on, että nautitte yhdessä toisistanne. Hyvin harva nainen saa orgasmin pelkästään panemalla. Se, että samalla kiihotat itseäsi ja tulisit, olisi minulle täysin OK. Onkohan miehelläsi joitain muita itsetunto-ongelmia tai epävarmuutta itsestään. Heijastuu sitten myös seksin puolelle.

Täällä taas mies selittää naisille mitä saa tuntea.

Vain naiset saavat mielestäsi puhua siitä, mitä partneri saa tuntea? No siittenn...

Vierailija
24/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan asiasta vaan pitää puhua jatkuvasti kunnes uskoo. Ei oma naisenikaan ole koskaan pelkästä panemisesta kenenkään kanssa tullut mutta ei se minusta niin ihmeellistä ole.

Niin kai varmaan, kiitos. Eniten häntä siis kaihertaa se, että en saa orgasmia suuseksissä vaikka hän nuolisi miten ja kuinka kauan tahansa. En oikeasti keksi mitään mitä hänen pitäisi siinä tehdä "paremmin", se on jo ihanaa. En vaan saa.

Ap

Jos mies jo tekee kaiken niin ettei sitä voisi paremmin tehdä, on naisen laukeamattomuus ihan loogisesti pelkästään naisen päässä. Eri asia jos nainen kertoisi, että mies on täysin tumpelo eikä löydä klittaa mistään...

M44

Vierailija
25/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityt feikkaaja clubiin.

Vierailija
26/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten on tuhat ja yksi kertaa sanottu, useimmat naiset eivät laukea sisään-ulos-yhdynnässä, koska häpykieli ei siinä saa riittävästi kiihotusta (eikä g-pistekään). Naisissa ei ole vikaa. Ehkä ap:n miehelle pitäisi kertoa enemmän näistä asioista.

Osaatko lukea? Ap:n mies ei saa häntä laukeamaan nuolemallakaan, eli kyllä kyse on siitä, että mies ei vaan osaa. Kaiken lisäksi kun mies ottaa asiassa tuollaisen marttyyriasenteen, pilaa hän sen vähänkin nautinnon, jonka kykenee tuottamaan.

Ei tuo ehkä osaamisestakaan ole kiinni. Vaan enemmänkin parin keskinäisesstä dynamiikasta ja luottamuksesta. Pitäis saada luotua sellainen tunnelma tilanteeseen, että kumpikin voi olla juuri niin rento ja estoton, että ei mietitä tuleeko vai ei. Kumpikaan ei mieti mikä mussa on vikana tai mikä tossa toisessa on vikana.

Orkun pakkomielteisessä yrittämisessä toiselle sellaista tunnelmaa ei synny ja tilanne pahenee kerta kerralta. Kuten ap on jo huomannut.

En saanut edellisissä suhteissani orgasmia koskaan. Mutta kun kohtasin miehen, joka oli jotenkin siten rento, hauska ja minut henkisesti huomioiva, että luotin häneen täysin enkä miettinyt mitään. Aloin saamaan sarjoissa, ihan hävetti miten kyltymätön olin. Valitetavasti olosuhteet veivät meidät eri suuntaan ja taas olen entisessä. Saan kyllä omissa oloissani, mutta miehen kanssa en juuri koskaan.

Vierailija
27/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et riitä hänelle. Osalle miehistä tuo on todella tärkeää. Kannattaa vaihtaa kumppania, että molemmat saavat mieleisensä.

Vierailija
28/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos mies jo tekee kaiken niin ettei sitä voisi paremmin tehdä, on naisen laukeamattomuus ihan loogisesti pelkästään naisen päässä. Eri asia jos nainen kertoisi, että mies on täysin tumpelo eikä löydä klittaa

No tuohon et  usko itsekään. Tiedät aivan varmasti, että miehen tekemisellä ja oikean paikan ja hyväilyn keksimisellä on ratkaiseva merkitys saako nainen vaiko ei. Sitä varten tässä on treenattu koko ikä ja sittenkin on välillä tuskastuttavan vaikea löytää oikeat sävelet millä tulee. Toki on se naisestakin ja hänen mielialastaan kiinni. Väkisin ei tule mitään. Naiselle kannattaisi esittää, ettei mitään väliä, eikä yritä pakolla. Vaikka totuus olisikin toinen. Syystä, että jos nainen jännittää on orgasmin tulo tuhoon tuomittu.

Vierailija
29/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naisia jätetään sen takia, jos eivät saa orgasmia. Ei auta selittelyt tuossa tilanteessa. Sen takia varmasti moni feikkaa.

Vierailija
30/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos mies jo tekee kaiken niin ettei sitä voisi paremmin tehdä, on naisen laukeamattomuus ihan loogisesti pelkästään naisen päässä. Eri asia jos nainen kertoisi,

Just näin. Myös se voi viedä orgasmin, jos ennakkoon sovitaan, että tuolloin harrastetaan seksiä. Siitä voi tulla suorituspaineita ja se orgasmi katoaa samalla, kun joutuu stressaamaan. Aivoistahan se orgasmi on kiinni. 

Vierailija
31/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten on tuhat ja yksi kertaa sanottu, useimmat naiset eivät laukea sisään-ulos-yhdynnässä, koska häpykieli ei siinä saa riittävästi kiihotusta (eikä g-pistekään). Naisissa ei ole vikaa. Ehkä ap:n miehelle pitäisi kertoa enemmän näistä asioista.

Osaatko lukea? Ap:n mies ei saa häntä laukeamaan nuolemallakaan, eli kyllä kyse on siitä, että mies ei vaan osaa. Kaiken lisäksi kun mies ottaa asiassa tuollaisen marttyyriasenteen, pilaa hän sen vähänkin nautinnon, jonka kykenee tuottamaan.

Ei tuo ehkä osaamisestakaan ole kiinni. Vaan enemmänkin parin keskinäisesstä dynamiikasta ja luottamuksesta. Pitäis saada luotua sellainen tunnelma tilanteeseen, että kumpikin voi olla juuri niin rento ja estoton, että ei mietitä tuleeko vai ei. Kumpikaan ei mieti mikä mussa on vikana tai mikä tossa toisessa on vikana.

Orkun pakkomielteisessä yrittämisessä toiselle sellaista tunnelmaa ei synny ja tilanne pahenee kerta kerralta. Kuten ap on jo huomannut.

En saanut edellisissä suhteissani orgasmia koskaan. Mutta kun kohtasin miehen, joka oli jotenkin siten rento, hauska ja minut henkisesti huomioiva, että luotin häneen täysin enkä miettinyt mitään. Aloin saamaan sarjoissa, ihan hävetti miten kyltymätön olin. Valitetavasti olosuhteet veivät meidät eri suuntaan ja taas olen entisessä. Saan kyllä omissa oloissani, mutta miehen kanssa en juuri koskaan.

Osaamattomuuttahan sekin on, jos mies ei kykene luomaan luottamuksellista, rentoa ja estotonta ilmapiiriä.

Vierailija
32/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaamattomuuttahan sekin on, jos mies ei kykene luomaan luottamuksellista, rentoa ja estotonta ilmapiiriä

Tottta. Tuo on ensimmäinen ja tärkein elementti naisen orgasmin saamiseen. Jos tuon ryssii, niin vaikeaksi menee. 

Itselläni oli varsinkin nuorempana paineita vaimon orgasmien tuottamiseksi joka kerta. Mutten koskaan kertonut paineistani mitään vaimolle. Sitten kun tuli tarpeeksi onnistumisia kasvoi itseluottamus niin paljon, että tiesi onnistuvansa. Mutten vaimolle avautunut siltikään, eikä hän varmasti tiedä kuinka paljon olen nähnyt vaivaa pitkässä parisuhteessa opetteluun ja uusien juttujen kokeiluun. Mutta mieluisia haasteita silti täyttää vaimon toivomukset ja halut. Kuuluvat minusta miehen velvollisuuksiin.

Vierailija
33/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies vain panee ja panee ja luulee sillä saavansa naisen nirvanaan, saa panna lopun elämäänsä. Ei  aukene.

Pitäs nyt opetella naisen anatomia. Vihdoin.

Vierailija
34/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies vain panee ja panee ja luulee sillä saavansa naisen nirvanaan, saa panna lopun elämäänsä. Ei  aukene.

Aina kivoja nämä kommentit, joista huomaa heti, ettei aloitusta ole luettu lainkaan tai ainakaan sisäistetty siitä mitään.

Vierailija
35/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän siitä, kun rouva ottaa tuon ohjaavan roolin ,tarrautuu lantioihini ja välillä pakaroihini , vetää ja työntää sen mukaan kun alkaa tulla. Sitten kun hänen orgasmi on lähellä niin täysillä saa hetken painaa kunnes hän laukee.  Tosin se alkuleikittely on minulla todella pitkä.  Orgasmia varten hänet täytyy myös saada keskittymään pois muista ajatuksista.   Siltikään hän ei halua kovin usein seksiä, kahdesti viikossa tai yleensä kerran.

Vierailija
36/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän täällä ole kaikenmaailman neropatit ja oman elämänsä seksijumalat kilvan kertomassa, kuinka miehen pitäisi osata paremmin ja tehdä enemmän, kun aloittaja nimenomaan kertoo olevansa tyytyväinen seksielämäänsä tajunnanräjäyttävine orgasmeineen ja ainoastaan toivoisi miehen pääsevän eroon turhista suorituspaineista.

Vierailija
37/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Eiköhän täällä ole kaikenmaailman neropatit ja oman elämänsä seksijumalat kilvan kertomassa, kuinka miehen pitäisi osata paremmin ja tehdä enemmän, kun aloittaja nimenomaan kertoo olevansa tyytyväinen seksielämäänsä tajunnanräjäyttävine orgasmeineen ja ainoastaan toivoisi miehen pääsevän eroon turhista suorituspaineista.

No ongelmahan on siinä, että mies on hölmö mennyt sen paljastamaan vaimolle. Olisi pitänyt  mölyt mahassa ja yrittänyt keksiä keinot. Kertomalla saanut vain vaimon ajatukset sekaisin ja siitä sitten kärsitään. Naiset ajattelee enemmän tunteillaan, eikä niitä kannata järkyttää millään sellaisella asialla josta on vain haittaa ja tuottaa murheita. Kaveri sanoi aikoinaan fiksusti,että sitä mitä ei sielu tiedä sitä ei sydän sure. Joten miehen kannattaa miettiä mitä sanoo ja miten sanominen voisi vaikuttaa naisen mielentilaan. Kantsii välillä suodattaa ja jättää sanomatta.

Vierailija
38/84 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Kas kun ekat vuosikymmenet piti olla pitkät esileikit, suuseksiä ja sormetusta tarkalleen oikeaan kohtaan asti ja sitten vaimon vaatimuksesta naida orgasmit. Hyvin onnistui joku tuhat kertaa kun monta kertaa viikossa harjoitteli. Olisin päässyt huomattavasti helpommin jos vaimo olisi tyytynyt  saamaan jo nuolemalla. 

Niin, että miten se menikään, klitoriksesta on keskimäärin 5mm näkyvillä ja 12,5cm vartalon sisällä. Se siitä naisen anatomiasta.

Vierailija
39/84 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Kas kun ekat vuosikymmenet piti olla pitkät esileikit, suuseksiä ja sormetusta tarkalleen oikeaan kohtaan asti ja sitten vaimon vaatimuksesta naida orgasmit. Hyvin onnistui joku tuhat kertaa kun monta kertaa viikossa harjoitteli. Olisin päässyt huomattavasti helpommin jos vaimo olisi tyytynyt  saamaan jo nuolemalla. 

Okei, jos kerran noin on, niin sitten on saatava se orgasmi! Mutta kun sse oikeassa elämässä tapahdukkaan, vaikka mies väität kuinka. Valehtelevatko siis kaikki naiset täällä, kun sitä orgasmia vaan eivät saa? Ai niin miehet tietää paremmin.

Niin, että miten se menikään, klitoriksesta on keskimäärin 5mm näkyvillä ja 12,5cm vartalon sisällä. Se siitä naisen anatomiasta.

Vierailija
40/84 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exällä oli pieni, kovettuneena sellainen puolikkaan herneen kokoinen klitta. Tai ainakin sen näkyvä osa. Nykyisellä naisella se on suorastaan olematon, mutta nainen laukeaa helposti yhdynnässä. Exä ei lauennut koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi