Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TM: Miehet kasvaneet kaksinkertaisesti naisiin verrattuna - naiset valitsee pitkän kumppanin

Vierailija
23.01.2025 |

"Tutkimusartikkelissa spekuloidaan myös muun muassa sillä, että naisten seksuaaliset mieltymykset ovat saattaneet vauhdittaa pidempien ja lihaksikkaampien miesten yleistymistä."

Tämä on johtanut siihen että miesten pituus ja paino kasvanut kaksinkertaisesti naisiin verrattuna viimeisen 100v aikana. Kun naiset suosivat pitkiä ja lihaksikkaita, se näkyy myös erityisesti miespuolisessa jälkikasvussa.

https://tekniikanmaailma.fi/sukupuolten-valiset-fyysiset-erot-ovat-kasv…

Kommentit (149)

Vierailija
41/149 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin on, katugallupin ja silmämääräisen market tutkimuksen pohjalta tulos: miehet kasvaa pituutta ja naiset levenee ja paisuu. Sori siitä. 🤗

Vierailija
42/149 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä mietin millainen maailma olisi, jos naiset preferoisivat älykkäitä ja viisaita miehiä ulkoisten ominaisuuksien sijasta.

Onneksi voi ottaa miehen, jolta löytyy sekä ulkonäkö että äly. Ei ole mitään syytä tyytyä rumaan mieheen.

Joku voi, joku ei. Mutta se alati kasvava yh-äitien joukko on kyllä useammin valinnut sen komean lihapään kuin mitään hintelää professoria. 

-eri 

Nykyinen sosiaaliturva muuttaa luonnonvalinnan kriteerit kun alimmat sosiaaliluokat lisääntyvät ja sosiaaliturva pitää lapset hengissä toisin kuin aiempina vuosisatoina Tuhannen vuoden päästä tyhmä lihasmöykky voi hyvin plla valliseva miestyyppi.

Entäpä ne naiset, jotka eivät miehille kelvanneet, mutta haluavat jonkun isättömän puoliorvon tähän maailmaan synnyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/149 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä mietin millainen maailma olisi, jos naiset preferoisivat älykkäitä ja viisaita miehiä ulkoisten ominaisuuksien sijasta.

Korkea älykkyys ja hyvä ulkonäkö osuvat samalle yksilölle useammin kuin rumat ja tyhmät haluavat uskoa.

Vierailija
44/149 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten penisten pituus on myös kasvanut noin tuuman verran (2,45 cm). Kertoo nykynaisten preferensseistä...

Muistakaa silti, että miehet on se pinnallinen sukupuoli...

Eiköhän täällä olla yhtä pinnallisia kaikki sukuelimiin katsomatta.

Vierailija
45/149 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi voi ottaa miehen, jolta löytyy sekä ulkonäkö että äly. Ei ole mitään syytä tyytyä rumaan mieheen.

Joku voi, joku ei. Mutta se alati kasvava yh-äitien joukko on kyllä useammin valinnut sen komean lihapään kuin mitään hintelää professoria. 

-eri 

Meinasitko ettei hintelälle professorille voi tulla eroa

-erimpi

Vierailija
46/149 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri 

Meinasitko ettei hintelälle professorille voi tulla eroa

-erimpi

Minä olen eronnut professori, mutta kaukana hintelästä. Nuorempana olin lihaksikas, nykyään pulskea. Miestissit löytyy.

Vierailija
47/149 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole parempi näin? Toki pedofiilisten naisihanteiden omaaville miehille se on surullinen asia, että naiset ei yhtäkkiä olekkaan enää alle 160cm ja alle 55kg, mutta hedelmällisin nainen ei ikinä ole alipainon puolella vaan normaalipainon ylemmällä puolella. Miehen kuuluu luontasesti haluta terveen normaalipainosen naisen kehoa ja puolestaan naisen normaalipainonsen terveen miehen kehoa. Korostan normaalipainoa, koska incel-miehille se heidän käsitys normaalipainosta on alipaino.

N25

Vierailija
48/149 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin on, katugallupin ja silmämääräisen market tutkimuksen pohjalta tulos: miehet kasvaa pituutta ja naiset levenee ja paisuu. Sori siitä. 🤗

Ja syy siihen molempien sukupuolien paisumiseen löytyy lähinnä siihen, että molemmat sukupuolet ovat erittäin passiivisia joten estrogeenipitoisuudet lisääntyy molempien sukupuolien kohalla ja estrogeeni on lihotushormoni. Ei alipainoset naiset lisäänny kun ei niillä ole edes menkkoja saatika estrogeenia.

Vierailija
49/149 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole parempi näin? Toki pedofiilisten naisihanteiden omaaville miehille se on surullinen asia, että naiset ei yhtäkkiä olekkaan enää alle 160cm ja alle 55kg, mutta hedelmällisin nainen ei ikinä ole alipainon puolella vaan normaalipainon ylemmällä puolella. Miehen kuuluu luontasesti haluta terveen normaalipainosen naisen kehoa ja puolestaan naisen normaalipainonsen terveen miehen kehoa. Korostan normaalipainoa, koska incel-miehille se heidän käsitys normaalipainosta on alipaino.

N25

On silti vastenmielistä, että deittiäpeissäkin 25-35v naiset (pääasiallinen lisääntymisikä) suosivat epäsuhtaisen paljon pitkiä, komeakasvoisia ja suht lihaksikkaita miehiä joilla on tuuheat hiukset.

Olen itse 31v, kaljuuntunut, 169cm, vaatimattomat kasvot, normaalipaino. Arvaa monta matchia tulin3 vuoden tinderöinnillä ja kymmenillä tuhansilla swaippauksilla (en ole ronkeli)?

Tasan yksi joka oli mainosbotti. Olen siis käytännössä ikäluokkani mielestä niin repulsiivinen ettei deittimielessä minulle haluta edes jutella.

Vierailija
50/149 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten penisten pituus on myös kasvanut noin tuuman verran (2,45 cm). Kertoo nykynaisten preferensseistä...

Ja se on parempi näin. Rumien ihmisten ei edes kannattaisi lisääntyä, jos raaan rehellisiä ollaan. Ja mitä monet ihmiset eivät tajuakkaan on, että se kuntosali tai plastiikkakirurgia todella ei pelasta rumuudelta. Jos on ruma, niin on ruma. Oli sitä lihava tai laiha. Suurin osa ihmisistä keskittyy toisen ulkonäössä kasvoihin ja jos ne on rumat, niin ei siihen auta edes hyvä kroppa.

Vierailija
51/149 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sitä puhua lehdissä ja tv:ssä hyvesignaloiden miten arvostaa vaan herkkyyttä, kotitöiden tekoa ja siivousta. 

Kuitenkin tulevien sukupolvien ulkomuoto paljastaa ihmisnaaraan eläimellisyyden ja sen, millaisia miehiä he OIKEASTI ovat panneet ja halunneet näille 9 kuukautta kantaa lasta sisällään.

Vierailija
52/149 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi Britanniassa tehdyssä tarkastelussa havaittiin, että vuosien 19001950 välillä naisten keskipituus kasvoi 1,9 prosenttia 159 sentistä 162 senttiin, kun taas miesten keskipituus nousi 4 prosenttia 170 sentistä 177 senttiin.

Ai naiset ovat saaneet päättää kumppaninsa ja lastensa määrän silloin? Cool! 

Vierailija
53/149 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

On silti vastenmielistä, että deittiäpeissäkin 25-35v naiset (pääasiallinen lisääntymisikä) suosivat epäsuhtaisen paljon pitkiä, komeakasvoisia ja suht lihaksikkaita miehiä joilla on tuuheat hiukset.

Olen itse 31v, kaljuuntunut, 169cm, vaatimattomat kasvot, normaalipaino. Arvaa monta matchia tulin3 vuoden tinderöinnillä ja kymmenillä tuhansilla swaippauksilla

Sano mulle yksikin syy, miksi peruskauniin nuoren naisen pitäisi haluta kaljuuntunutta 169cm rumakasvoista miestä? Sun taso vastaa rumaa SEKÄ lihavaa naista. Sellanen n. 154cm/89kg ja 43v nainen vastaa sun tasoa. Etsi sellainen äläkä keskity kauniisiin naisiin kun ne ei eivät selkeästi sun tasoasi vastaa. Jos totuus ei miellytä, niin ilmianna mun kommentti.

N25

Vierailija
54/149 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Anna-Leenä H.

Vierailija
55/149 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Olen itse 31v, kaljuuntunut, 169cm, vaatimattomat kasvot, normaalipaino. Arvaa monta matchia tulin3 vuoden tinderöinnillä ja kymmenillä tuhansilla swaippauksilla

Tai joku kaveris on shadowbannannut sut

Vierailija
56/149 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää poikien 189 ja 184 suhteen.

-193

Vierailija
57/149 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eläisimme primitiivisissä oloissa niin pituus ei välttämättä ole hyöty, varsinkaan pohjoisessa. Pohjoiset kansat ovat kaikki melko lyhyitä. Nykytilanteessa ravintoa on toki yltäkylläisesti joten sillä ei enää ole väliä.

Vierailija
58/149 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se on parempi näin. Rumien ihmisten ei edes kannattaisi lisääntyä, jos raaan rehellisiä ollaan. Ja mitä monet ihmiset eivät tajuakkaan on, että se kuntosali tai plastiikkakirurgia todella ei pelasta rumuudelta. Jos on ruma, niin on ruma. Oli sitä lihava tai laiha. Suurin osa ihmisistä keskittyy toisen ulkonäössä kasvoihin ja jos ne on rumat, niin ei siihen auta edes hyvä kroppa.

Ei päde pelkästään miehiin. Sama se on naisillakin. Itselläni on geneettisesti sellaiset valahtaneet vanhahkot kasvot vaikka olen vasta 28. Olen myös normaalipainoinen tai ehkä sen alarajalla.

Mikään määrä kosteutusta, meikkaamista jne. ei auta. En yksinkertaisesti kelpaa parisuhteeseen kellekään miehelle (ja yksi ilkeästi sanoikin että näytän mummolta) ja "panoihin" vain itseäni 25 vuotta vanhemmille juopoille.

Ruma naama vaan karkottaa ihmiset pois pariutumismielessä. Ellei sitten sinusta saa jotain valtavaa rahallista tai aineellista hyötyä, mitä minulla ei ole kenellekään miehelle pienituloisena ja omaisuudettomana tarjota.

Vierailija
59/149 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tällä ei ole merkitystä, älykkyys periytyy vahvasti äidiltä.

Vierailija
60/149 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, samalla myös avioerot ovat räjähtäneet pilviin...