Vaikea rakastaa mieheni tytärtä :-(
Miehelläni on 14-vuotias tytär nuoruuden suhteesta. Tytär on asunut äitinsä kanssa, mutta äiti kuoli jokin aika sitten ja tytär muutti sitten meille.
Tyttö kärsii pahoista mielenterveysongelmista ja hänellä on mielestäni aika paljon diagnosoituja sairauksia, mm. joku oppimisvaikeus, uhmakkuushäiriö ja sitten on vielä tic-oireita, jotka ovat välillä aika pahoja.
Tyttö on nuoremmille lapsille varsin inhottava ja jos olisin tosi ilkeä, voisin saada tytön jonnekin "telkien taakse", sillä välillä hänen tekonsa ovat mielestäni jo laittomia...
Tiedän, ettei tyttö tahallaan ole "paha" ja välillä hän on oikein sydämellinen.
Silti on niin vaikea rakastaa... Haluaisin, mutten pysty. Mies ei suostu edes ajattelemaan mitään laitosta tms. Pelkään, että kohta perheemme hajoaa.
Kommentit (110)
Menkää nukkumaan. Itse aion valvoa vielä hetken ja jos tuo kahjo vielä itsestään ilmoittelee niin meinaan alkaa ilmoittaa asiattomia viestejä.
Itse olen lukenut koko ketjun läpi, ja voisin nyt samalla tavoin loukkaantua, että MINUA on haukuttu, eikö niin?
Ja toisekseen, herjaamiseen yleensä vaaditaan ymmärtääkseni se, että toista ihmistä haukutaan/hänestä paljastetaan asioita, joista hänet voivat muut (=ulkopuoliset henkilöt) tunnistaa. Tässä ei kai sellainen tunnusmerkistö täyty?
Itse olen lukenut koko ketjun läpi, ja voisin nyt samalla tavoin loukkaantua, että MINUA on haukuttu, eikö niin?
Ja toisekseen, herjaamiseen yleensä vaaditaan ymmärtääkseni se, että toista ihmistä haukutaan/hänestä paljastetaan asioita, joista hänet voivat muut (=ulkopuoliset henkilöt) tunnistaa. Tässä ei kai sellainen tunnusmerkistö täyty?
niin onhan se selvää, että herjaaminen kohdistetaan minuun.
Ei ihan pidä paikkaansa tuo herjaamisen määritelmä. Et voi kadullakaan huudella tuntemattomille, että he ovat hulluja.
Menkää nukkumaan. Itse aion valvoa vielä hetken ja jos tuo kahjo vielä itsestään ilmoittelee niin meinaan alkaa ilmoittaa asiattomia viestejä.
Huvinsa kullakin. Mielipidettäni en muuta.
miten tämä loukkaisi sinun kunniaasi, kun kukaan ei tiedä ketä haukutaan? Mikä tässä on julkinen nöyryytys/häpeä yms.?
Jos taas huutelet kadulla jollekin näin, muut kadulla olevat taas näkevät kenelle huudat ja osaavat yhdistää asiat toisiinsa.
Epäilen vahvasti, että se mikä meni läpi joidenkin julkkisten panettelussa oikeudessa, ei nyt ihan koske tällaista puolin ja toisin nimetöntä keskustelua.
Tiedoksi, että otan yhteyttä palstan ylläpitäjään, jos viestejäni poistetaan. Yhtäkään asiatonta viestiä en ole kirjoittanut.
pääsi hoitoon ja arvioon, joten kaikki on nyt niin hyvin kuin voi tässä tilanteessa olla.
Naurettavaksi ja itsekkääksi kyllä.