Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi helkkari. Mies ei ollut meinannut tuntea meidän taaperoa, kun haki pois sen vauva kerhosta . Harkitsen eroa.

Vierailija
23.01.2025 |

Minä vein taaperon kerhoon ja siellä on paljon muitakin samanikäisiä. Mies haki ja ei ollut meinannut erottaa kuka on meidän. Kaikki näyttää kuulemma samalta.

Harkitsen oikeasti eroa. Mies vain vähättelee asiaa ja sanoo, että kaikkihan nuo on ihan samannäköisiä tuossa iässä. Myöhemmin vasta erottuu ihmisten ulkonäkö ja ulkoiset piirteet alkaa erota toisistaan. Joo totta, mutta kyllä vanhemman pitäisi tuntea oma lapsi.

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä kasvosokeus? Tai onko ryypännyt paljon?

Vierailija
62/101 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea provo. Tai jos ei ollut niin ihan hyvä jos päästät miehestä irti, ei ole helppoa sillä noin vaikean ihmisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt miksi ihmiset sanoo, että vauva näyttää isiltä ta äidiltä. Vasta myöhemmässä iässä sen erottaa.

Meidän ipana näytti ihan isältään vauvana. Ei voinu erehtyä. 

Vierailija
64/101 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt miksi ihmiset sanoo, että vauva näyttää isiltä ta äidiltä. Vasta myöhemmässä iässä sen erottaa.

Meidän vauvalla on mun hymy ja silmät, mutta isän huulet, posket, leuka ja nenän muotoa.

Vierailija
65/101 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas rakastan sanaa taapero.  Hyvin kuvaava ja suloinen sana. Käytän mielelläni.

Sanasta tulee mieleen ylilihava, ruma persun saastainen kakara. 

Vierailija
66/101 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti lapsikaan ei tunnistanut isäänsä. Kyllähän lapsen viimeistään siitä tunnistaa, kun se juoksee syliin huutaen "isi isi isi". Vai onko teillä tilanne, että äitikään ei tunnista lapsen isää tai edes tiedä, kuka hän niistä monista on. 

Vierailija
67/101 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän vauvalla on mun hymy ja silmät, mutta isän huulet, posket, leuka ja nenän muotoa.

Normaaleilla vauvoilla on ihan omat silmät, huulet, posket jne. Kuulostaa hurjalta, että teillä ei sinulla ole enää hymyä ja silmiä, kun ne ovat vauvalla. Noista miehesi puutteista puhumattakaan....

Vierailija
68/101 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ehkä laittaa joku viivakoodi lapseen, niin mies voi skannerilla tunnistaa omakseen. 

Parempi laittaa siru ihon alle niin on aina mukana!

Onhan ne tatskatkin aina mukana. 

Tuo tatuoitu merkki omalle lapselle synnytyssairaalassa ei ole yhtään huono idea.

Vierailija
69/101 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ton ikäset näyttää oikeasti melkein samalta. En tosin ole itse vanhempi, kaipa vanhemman nyt oma lapsi pitäisi tuntea.

Ei muuten näytä. Työskentelen pienten ryhmässä ja ainoastaan kaksoset ovat näyttäneet samalta. Loput 10 kyllä ihan omilta itseiltään joista tietää kuka kukin on . Tiesin kyllä omastakin kuka lapsista on. 

Vierailija
70/101 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on siis Moist von Lipwig. Tietäjät tietävät. 

Vierailija
71/101 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on geenien levittäjä, siittäjä. Ei isällä ole hoivaviettiä kuten äidillä.

Incel saapui ketjuun

Vierailija
72/101 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikkojen vanhemmat osaa sanoa kuka niistä identtisen näköisistä nappuloista on Tupu, Hupu tai Lupu ja tämä vuoden isä ei edes yhtä lastaan osaa tunnistaa muitten seasta. Vaikka lapset on samannäköisiä niin kyllä omansa pitäisi erottaa.

Vierailija
73/101 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ton ikäset näyttää oikeasti melkein samalta. En tosin ole itse vanhempi, kaipa vanhemman nyt oma lapsi pitäisi tuntea.

Joo, ruskeaihoinen ja ruskea silmäinen Mustafa näyttää ihan samalta kuin sinisilmäinen ja vaaletukkainen Viivi.....

Vierailija
74/101 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikkojen vanhemmat osaa sanoa kuka niistä identtisen näköisistä nappuloista on Tupu, Hupu tai Lupu ja tämä vuoden isä ei edes yhtä lastaan osaa tunnistaa muitten seasta. Vaikka lapset on samannäköisiä niin kyllä omansa pitäisi erottaa.

Itse asiassa meille identtisten kaksosten vanhemmille ei aina ole ihan helppoa erottaa lapsia toisistaan. Varsinkaan jos heidät näkee erillään. Meillä on 10v identtiset kaksoset ja välillä kestää hetken tajuta kumpi pojista tulee kysymään jotain. Jos heidät näkee yhdessä, on heti selvää kumpi on kumpi,. 

Vierailija
75/101 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas rakastan sanaa taapero.  Hyvin kuvaava ja suloinen sana. Käytän mielelläni.

Oletko maalta vai miten tämä on niin outo sana sinulle?

Vierailija
76/101 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän oksettavan huonoin provo 🤮🤮🤮

Vierailija
77/101 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niitä edes erottaa toisistaan. Äidit tietysti näkevät taaperonsa naamassa tulevan huippumallin piirteet mutta oikeasti kaikki ne näyttää samalta.

Eikä näytä. Meinaatko että kaikilla on samanväriset silmät ja hiukset ja samankokoisia ja mallisia . Kaikilla ei ole suora pellava tukka ja siniset silmät. Ei mulla mitään huippumallitaaperoa ollut mutta tasan tiesin kuka on oma. 

Vierailija
78/101 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ei muistanut kerran esikoisen ikää. Arvasi 14. Esikoinen oli 11.

Niin.

Vierailija
79/101 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko maalta vai miten tämä on niin outo sana sinulle?

Ei tuossa sanottu, että sana olisi outo. Kerrottiin vain, millainen lapsi siitä tulee mieleen. Oletko aivovammainen vai miksi et osaa lukea?

Vierailija
80/101 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa meille identtisten kaksosten vanhemmille ei aina ole ihan helppoa erottaa lapsia toisistaan. Varsinkaan jos heidät näkee erillään. Meillä on 10v identtiset kaksoset ja välillä kestää hetken tajuta kumpi pojista tulee kysymään jotain. Jos heidät näkee yhdessä, on heti selvää kumpi on kumpi,. 

Kai te kuitenkin erotatte onko tuo minun Tupu tai Hupu vai naapurin Kalle? Tämä tyyppihän ei tunnistanut omaa lastaan muiden seasta.