Mistä johtajille maksetaan?
Asiantuntijuudestako vai siitä, että istuvat palavereissa ja viinerin kera? Ovat edustusmiehiä jotka puhuu yleistä kieltä ja puku päällä. Tietyn puolueen tausta on voinut viran tuoda.
Kommentit (9)
En edes viitsi vastata, tämä on kumminkin vasurin/persun herravihan purkaus tai sitten silkkaa provoilua.
Tiedoksi, palavereissa ei ole syöty viinereitä yli 20 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
En edes viitsi vastata, tämä on kumminkin vasurin/persun herravihan purkaus tai sitten silkkaa provoilua.
Missä on missä ei. Meillä on munkkeja tarjolla palavereissa, joka toinen torstai on johtoryhmän palaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on missä ei. Meillä on munkkeja tarjolla palavereissa, joka toinen torstai on johtoryhmän palaveri.
Niinpä. Meidän johtoryhmämme (jonka jäsen olen) on enemmän maraton- ja fitnessharrastajia eikä pullan mussuttajia.
Vierailija kirjoitti:
Vastuusta.
Tämähän se. Kun jokin asia menee päin peetä niin sitten isopomo on se, joka saa kaiken loan niskaansa. Vaikkei henkilökohtaisesti olisi vastuussa jostain niin se on silti hänen vastuunsa tittelinsä takia.
Toimitusjohtajille kuulemma maksetaan vastuusta, mutta jos firma menee nurin niin he siirtyvät vain seuraavaan firmaan. Onko joku joskus kuullut, että toimari kärsi seuraukset jostakin?
riittää että kuuluu hyvä-veli-sisko-kerhoon muuta ei tarvita, Suomi on täynnä huonoa johtamista mutta sillä ei ole merkitystä
Olen vastuussa mm. budjetista, rahoituksen hankkimisesta, toiminnan suunnittelusta ja strategiasta, tätä nykyä myös digitalisoinnin ja teoälyn käytön vastuullisesta edistämisestä. Lisäksi on henkilöstövastuu eli on koitettava rekrytoida riittävästi tarpeeksi kyvykkäitä työntekijöitä ja pitää nykyiset myös säästöpaineidem alla edes sen verran tyytyväisinä, etteivät irtisanoudu. Tänä vuonna on pisteenä i:n päällä johtokunnan sanelemien säästötoimien toteuttaminen. Lisäksi olen yleinen syntipukki eli ihan mikä tahansa mikä menee pieleen laitetaan yleensä minun syykseni. T. Johtaja
Johtajat ovat vastuussa mm. taloudesta, eli esim. budjetointi ja sen seuraaminen. Resurssit, niiden käytettävyys. Toiminnan suunnittelu, kehitys ja strategian jalkauttaminen omalla vastuualueellaan. Erilaiset toimittaja- ja palvelunhallinnan asiat jne. Riippuu toki aina millä alalla työskentelee, voi olla mitä erilaisempia vastuita