Eikö Pete ole liian vanha Ruisrockiin?
Eikö viisikymppinen mies ole liian vanha Ruisrockiin? Eiköhän tuollaiset festarit ole nuorille tarkoitettu.
Kommentit (17)
Poliitikkojen ei pitäisi mennä mihinkään ihmisten ilmoille. Pysykää siellä eduskuntatalossa vaan.
Sitten jos pääministeri tempaisee festarikondiksen niin siitäkin tulee sanomista. En tykkää orposta yhtään. Kokoomuksen arvot on niin kylmät köyhiä kohtaan. Mutta ihan oikeesti kun sillä on tuuraaja niin mitä sitten jos pääministeri on festareilla nakit silmillä ja sinapit rinnuksilla? Huutaa asiallisesti jokaiselle bändille että soittakaa paranoidi!
Jos joutuisit ottamaan yhden poliitikon seuraksi festareille, bileisiin jne niin kenet ottaisit? Mä voisin ottaa li andersonin.
Vierailija kirjoitti:
Poliitikkojen ei pitäisi mennä mihinkään ihmisten ilmoille. Pysykää siellä eduskuntatalossa vaan.
Minulle oli yllätys kun voivat poistua arkuistaan valoisaan aikaan. Yllätyin niin maan perusteellisesti.
asiaa en tunne, mutta jos on saanut ilmaiset liput niin kuin tapana on, niin ilman muuta mennään nauttimaan vip henkilöille tarjottavista ilmaisista juomista.
Sinnehän jaettiin satamäärin lippuja myös yli 70-kymppisille, jotka innoissan lähtivät bailaamaan.
Ja festareille lähtisin kyllä Sannan kanssa, tulis kunnon bileet!
Vierailija kirjoitti:
Sitten jos pääministeri tempaisee festarikondiksen niin siitäkin tulee sanomista. En tykkää orposta yhtään. Kokoomuksen arvot on niin kylmät köyhiä kohtaan. Mutta ihan oikeesti kun sillä on tuuraaja niin mitä sitten jos pääministeri on festareilla nakit silmillä ja sinapit rinnuksilla? Huutaa asiallisesti jokaiselle bändille että soittakaa paranoidi!
Jos joutuisit ottamaan yhden poliitikon seuraksi festareille, bileisiin jne niin kenet ottaisit? Mä voisin ottaa li andersonin.
Mä ottaisin päivi räsäsen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ottaisin päivi räsäsen
Aika tylsä valinta bileseuraksi mutta mikäpä siinä.
eikö siellä kalastella suosiopisteitä nuorilta
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ruisrock on senioriystävällinen festari 👴👵🏻
Minusta tuo nimi Ruisrock on täysin väärä, koska eihän tässä mistään rockfestarista ole kysymys vaan monipuolisesta pop- ja iskelmätapahtumasta, parempi nimi voisi olla vaikka Ruisrieha, siis ainakin nimi ilman rock-liitettä.
En ole nähnyt, että festareille olisi joku yläikäraja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo nimi Ruisrock on täysin väärä, koska eihän tässä mistään rockfestarista ole kysymys vaan monipuolisesta pop- ja iskelmätapahtumasta, parempi nimi voisi olla vaikka Ruisrieha, siis ainakin nimi ilman rock-liitettä.
Voisivat tehdä saman mitä Provinssi jo teki (oli ennen ProvinssaRock, nyt pelkkä Provinssi).
Jep, tuo Ruisrock on niin typerä ja väärä nimi nyky ruissille. Ennenvanhaan festareilla oli ihan metallibändejäkin, nyt pitkälti dj kamaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa satuilua on Pori Jazz. Kysessä on suomen suurin yritys-ja edustusautojen ulkoiluttamistapahtuma, jossa voi nähdä uransa lopettaneita pop-ja viihdelaulajia
Onko aikaa kuunnella Antti Tuiskua ja patsastella siellä?
Maa on ulkopoliittisessa kriisissä kun tärkeimpien kauppakumappaniemme lehdistö puhuu "kauhukabinetista" ja kertoilee hallituksen ööriäikeistökytköksistä?
Ja olisiko aika viilata hallitusohjelmasta suoranaiset laittomuudet pois?