Voi helkkari. Mies ei ollut meinannut tuntea meidän taaperoa, kun haki pois sen vauva kerhosta . Harkitsen eroa.
Minä vein taaperon kerhoon ja siellä on paljon muitakin samanikäisiä. Mies haki ja ei ollut meinannut erottaa kuka on meidän. Kaikki näyttää kuulemma samalta.
Harkitsen oikeasti eroa. Mies vain vähättelee asiaa ja sanoo, että kaikkihan nuo on ihan samannäköisiä tuossa iässä. Myöhemmin vasta erottuu ihmisten ulkonäkö ja ulkoiset piirteet alkaa erota toisistaan. Joo totta, mutta kyllä vanhemman pitäisi tuntea oma lapsi.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikkojen vanhemmat osaa sanoa kuka niistä identtisen näköisistä nappuloista on Tupu, Hupu tai Lupu ja tämä vuoden isä ei edes yhtä lastaan osaa tunnistaa muitten seasta. Vaikka lapset on samannäköisiä niin kyllä omansa pitäisi erottaa.
Itse asiassa meille identtisten kaksosten vanhemmille ei aina ole ihan helppoa erottaa lapsia toisistaan. Varsinkaan jos heidät näkee erillään. Meillä on 10v identtiset kaksoset ja välillä kestää hetken tajuta kumpi pojista tulee kysymään jotain. Jos heidät näkee yhdessä, on heti selvää kumpi on kumpi,.
Kai te kuitenkin erotatte onko tuo minun Tupu tai Hupu vai naapurin Kalle? Tämä tyyppihän ei tunnistanut omaa lastaan muiden seasta.
Otin kantaa vain tuohon, että monikkojen vanhemmat aina heti erottaisivat lapsensa toisistaan. Toki sekään ei ole tavatonta, että esim. päiväkodin pihalla ei meinaa tunnistaa omaa lastaan, kun kaikilla on myssyt haalarit ja samanlaiset turvaliivit päällä.
Onko miehesi autisti? Se voi selittää kasvosokeutta. Minunkin on vaikea joskus tunnistaa jopa omia perheenjäseniäni vieraassa ympäristössä tai oudoissa vaatteissa/hiustyylissä.
Mikä tuossa on niin ihmeellistä? Ei meinannut tunnista on kuitenkin aika paljon eri asia kuin ei tunnistanut. Oletettavasti mies kuitenkin toi oikean lapsen kotiin, joten mitään pahaa ei tapahtunut, vaikka hänellä ehkä hetken kesti tajuta, kuka se teidän pirpananne niistä penikoista on.
Miksi monille on tärkeämpää kisailla siitä, kumpi on parempi vanhempi? Siitähän tässäkin aloituksessa on kyse. Lapset rekisteröi kyllä, jos toinen vanhempi kuvittelee olevansa parempi ja ymmärtävät sen aikuisena. Mutta miettikääpä, jos sen sijaan kisailisi siitä, kumpi on parempi kumppani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas rakastan sanaa taapero. Hyvin kuvaava ja suloinen sana. Käytän mielelläni.
Sanasta tulee mieleen ylilihava, ruma persun saastainen kakara.
Kannattaa käydä ammattilaiselle juttelemasta noista harhoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on geenien levittäjä, siittäjä. Ei isällä ole hoivaviettiä kuten äidillä.
Incel saapui ketjuun
Femcel se on.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas rakastan sanaa taapero. Hyvin kuvaava ja suloinen sana. Käytän mielelläni.
Mun eka poika oppi puhumaan jo ennen kuin täytti 1v. ja sanoin hänelle, että nyt hän on taapero. Sit kun joskus sanoin että isin vauva, niin 1-vuotias korjasi: "Ei vauva. Paapero!"
Mitä ihmeen junttijuttuja nää on???
Niin, ihmisen tyhmyys on käsittämätöntä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanasta tulee mieleen ylilihava, ruma persun saastainen kakara.
Olet harvinaisen sairas yksilö. Kokeile olla 10 minuuttia hengittämättä.
Ymmärsinkö nyt oikein, että haluat ottaa eron, koska miehesi oli rehellinen kömmähdyksestään? Vai miten tuo sulle tietoon tuli?
Muutenkin tuskin ne missään tunnistusrivissä nätisti ne muksut seisoo kun niitä mennään hakemaan, että miten tuo käytännössä en edes tapahtunut koko tilanne?
Haen lapsenlasta säännöllisesti päiväkodista.
Olen niin kiitollinen, että tulee mielellään ja juoksee syliin :) - Kauhun vallassa menin aluksi, ja pelkäsin, etteivät edes anna lasta mukaani, kun en erota häntä muista kypärämyssynaamoista.
Nykyisin hän on onneksi mieltynyt tiettyyn pipoon, josta tunnistan ja ohjaajatkin tuntevat minut ja vinkkaavat lapselle, että mummi tuli.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa on niin ihmeellistä? Ei meinannut tunnista on kuitenkin aika paljon eri asia kuin ei tunnistanut. Oletettavasti mies kuitenkin toi oikean lapsen kotiin, joten mitään pahaa ei tapahtunut, vaikka hänellä ehkä hetken kesti tajuta, kuka se teidän pirpananne niistä penikoista on.
Olishan se noloa, jos viikonlopun jälkeen maanantaiaamuna vasta huomaisi, että hei, eihän tää olekaan meidän ikioma Pelle-Hermanni.
Suosittelut miehellesi ottamaan isyystesti niin saat kasvattaa lapsesi yksin tai oikean isän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kun lapseni syntyivät en olisi mitenkään voinut sekoittaa heitä muihin, olivat niin tutun näköisiä. Sama lastenlasten kanssa, on sukujen piirteet kaikissa selvästi näkyvillä.
Ja mummo näillä sivustoilla ! Ja tuollaiset vielä sikiävät. Sukujen piirteet eli vähäjärkisyys jokaisessa.
Itse en aina tunnista omia aikuisia lapsiani. Varsinkin nuorempi poika on jotenkin niin geneerisen näköinen, että hänellä on useampiakin klooneja tässä kaupungissa. Välillä hävettää, kun joudun hetken aikaa tuijottamaan jotain ihan tuntematonta nuorta miestä ennen kuin saan selville onko se oma lapseni. Näössäni ei ole vikaa.
Kasvosokea äiti täällä, tunnistan oman mussukkani vaatteista päiväkodista hakiessani. Tai siitä, että lapsi juoksee kiljahdellen karkuun tai vastaan, päivästä riippuen jompikumpi tapa on mielestään hauskempi. Onneksi kasvosokeuteni ei ole periytynyt, on tämäkin yhdenlainen koettelemus ollut.
Jos sillä Jannica Wiljamilla on ihan samanlaiset kierosilmät, kuin naapurin bilekuningas Jartsalla. Käveleekin samalla lailla. Sattui syntymäänkin samaanaikaan, kun isipappa oli 2vuoden aasian komennuksella.
Ei nekään vanhemmat aina oo olleet varmoja ja joku kysyi meiltä hoitajilta kuka kolmosista oli kyseessä.