Voi helkkari. Mies ei ollut meinannut tuntea meidän taaperoa, kun haki pois sen vauva kerhosta . Harkitsen eroa.
Minä vein taaperon kerhoon ja siellä on paljon muitakin samanikäisiä. Mies haki ja ei ollut meinannut erottaa kuka on meidän. Kaikki näyttää kuulemma samalta.
Harkitsen oikeasti eroa. Mies vain vähättelee asiaa ja sanoo, että kaikkihan nuo on ihan samannäköisiä tuossa iässä. Myöhemmin vasta erottuu ihmisten ulkonäkö ja ulkoiset piirteet alkaa erota toisistaan. Joo totta, mutta kyllä vanhemman pitäisi tuntea oma lapsi.
Kommentit (101)
Minulla on epäilys, että olen päivätarhassa tainnut vaihtua toisille vanhemmille...
Vierailija kirjoitti:
Siinäkin perheessä on isä ulkoistanut itsensä tehokkaasti. Tai hänet on ulkoistettu. Ei ole koskaan ostanut lapselleen vaatteita eikä tiedä miltä oma jälkeläinen näyttää. Eikä lapsi myöskään juokse isänsä syliin kun hän tulee hakemaan. Hieno homma.
Mies on geenien levittäjä, siittäjä. Ei isällä ole hoivaviettiä kuten äidillä.
On mullakin isovanhempana välillä vaikea löytää oma lapsenlapsi päiväkodin pihalta, jos ei hän huomaa minua ensin. Toppavaatteissa ja pipoissa kaikki näyttävät samanlaisilta. En tosin kerro tätä lasten vanhemmille.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehkä laittaa joku viivakoodi lapseen, niin mies voi skannerilla tunnistaa omakseen.
Parempi laittaa siru ihon alle niin on aina mukana!
Vierailija kirjoitti:
On mullakin isovanhempana välillä vaikea löytää oma lapsenlapsi päiväkodin pihalta, jos ei hän huomaa minua ensin. Toppavaatteissa ja pipoissa kaikki näyttävät samanlaisilta. En tosin kerro tätä lasten vanhemmille.
Se nyt on sellaista sössötystä, että jokainen lapsi on erilainen. Eihän kukaan sano tuoreille vanhemmille, että pistä se penskasi sinne karsinaan niiden muiden sekaan.
Miten kertoa, että mies kasvattaa käenpoikasta sanomatta asiaa😂 Miten kauan meinasit olla kertomatta AP?
Vierailija kirjoitti:
Provo tai miestä ei kiinosta yhtään. Kyllä oman lapsen tuntee. Oli minkä ikäinen tahansa.
Miksi taapero oli vauvakerhossa? Miten yleensäkin vauvoille on kerhoja, joissa vanhempi jättää alle 1,5-vuotiaan yksin? Eihän kerho ole mikään päiväkoti, eikä kerhon vetäjä ole lapsista samalla tavalla vastuussa kuin päiväkodin hoitajat. Harva vuoden ikäinen osaa kunnolla kävellä tai puhua, saati huolehtia itsestään. Miten kerhossa varmistetaan, että lasta hakeva henkilö on lapsen vanhempi, mikäli eri vanhempi tuo ja hakee. Tämä aloitus nyt vähän haiskahtaa keksityltä jutulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehkä laittaa joku viivakoodi lapseen, niin mies voi skannerilla tunnistaa omakseen.
Parempi laittaa siru ihon alle niin on aina mukana!
Onhan ne tatskatkin aina mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taapero vauva kerhossa?
Älä viisastele. Pienten lasten kerho.
Ap
Ei tuossa mitään viisastelua ollut. Kerroit että taapero oli vauva-kerhossa, samaa ihmettelin minäkin että mitä se siellä teki.
Yksi hirveimpiä suomenkielen uussanoja: taapero
Kyllä se on miehelle moro ja näkemiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun isä koskaan edes tiennyt millä luokalla mää olen. Kotiin ei koskaan haettu, ite tultiin.
No ei kai nyt saatana joku kaksivuotias tulla kerhosta kotiin.
Ei tietenkään! Annoin vaan kokemukseni näistä miesten muisteista. Älä ny ragee.
Vähä sama kuin en meinannut tunnistaa poikaystävääni armeijassa omaisten päivänä, kun kaikilla oli samanlaiset kamppeet päällä. Oltiin kuitenkin oltu jo useampi vuosi yhdessä tuolloin. Että miehelle vähän armoa.
Minä taas rakastan sanaa taapero. Hyvin kuvaava ja suloinen sana. Käytän mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taapero vauva kerhossa?
Älä viisastele. Pienten lasten kerho.
Ap
Ei tuossa mitään viisastelua ollut. Kerroit että taapero oli vauva-kerhossa, samaa ihmettelin minäkin että mitä se siellä teki.
2v on jo leikki-ikäinen ja 1v taapero.
Minä tunnen läheiseni jo jalkaterän asennosta, samoin lapseni. Lapseni tuntevat minut, onneksi.