Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruuanlaitto sinkkuna ajanhukkaa

Vierailija
23.01.2025 |

Alkaa tuntua ruuanlaitto näin sinkkuna ihan hirveältä ajanhukalta. Käyttää vaikka 30 min siihen että laittaa jotain hyvää. Sitten sitä syö 10 minuuttia yksin, jonka jälkeen pitäisi tiskata ja siivota sotkuja toiset 30 min. Jos laittaa jonkin isomman annoksen jota syö monta päivää niin vähän helpottaa, mutta perus ongelma säilyy.

Ylipäätään vituttaa koko keittiö. Tuntuu että ihan sama mitä siellä tekee niin aina kauhea sotku. Syö vaikka jotain ruisleipää niin heti murusia ympäriinsä.

En kyllä tiedä, että miten lapsiperheet selviytyy.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se eroaivaisuus todellisuuksien välillä tulee juurikin siitä, että olen tottunut lapsesta pitäen syömään laadukkaampaa ruokaa. Minulle kun ei riitä vain se, että siitä saa vatsansa täyteteen. Joten joka tapauksessa ostaisin kotona kokatessani myös laadukkaamat raaka sineet.

Niin sä sitten kuvittelet mun tekevän jotaki halpaa kuraa ruoaksi enkä panosta laatuun yhtään. Sellaisia typeriä oletuksia sieltä sitten. Vaikka söisit todella laadukasta ruokaa myös itse tehtynä niin kyllä 900€ on täysin järjetön määrä yhden ihmisen ruokaan. 

Opettele tekemään lainaukset oikein. 

Minusta keitetty riisi , kasvipohjaiseen "kermaan" tehtyyn broileri suikale kastikkeen kera, nyt ei vaan ole kovin laadukasta, olkoonkin että lisukkeena on miniluumutomaatteja. En kiistä, etteikö secundakin ole jonkinlaista laatua, mutta kuitenkin. 

Vierailija
122/124 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se eroaivaisuus todellisuuksien välillä tulee juurikin siitä, että olen tottunut lapsesta pitäen syömään laadukkaampaa ruokaa. Minulle kun ei riitä vain se, että siitä saa vatsansa täyteteen. Joten joka tapauksessa ostaisin kotona kokatessani myös laadukkaamat raaka sineet.

Niin sä sitten kuvittelet mun tekevän jotaki halpaa kuraa ruoaksi enkä panosta laatuun yhtään. Sellaisia typeriä oletuksia sieltä sitten. Vaikka söisit todella laadukasta ruokaa myös itse tehtynä niin kyllä 900€ on täysin järjetön määrä yhden ihmisen ruokaan. 

Opettele tekemään lainaukset oikein. 

Minusta keitetty riisi , kasvipohjaiseen "kermaan" tehtyyn broileri suikale kastikkeen kera, nyt ei vaan ole kovin laadukasta, olkoonkin että lisukkeena on miniluumutomaatteja. En kiistä, etteikö secundakin ole jonkinlaista laatua, mutta kuitenkin. 

Mä en ole kyllä missään kirjoittanut minkälaisia ruokia mä teen. Älä oleta asioita. Mulla on ihan kokin koulutus ja todellakin osaan tehdä monipuolista ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään laittaa ruokaa, mutta laitan ruoan aina kahdeksi päivää kerrallaan. Syön annoksen hitaasti hyvin purren ja nautin mausta. 

Vierailija
124/124 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn muijilla syömässä. tai äiteellä. ja on meiän pupin yhteydessä kepappitsera. kaljan sivussa voi jotain haukata. ei oo tullut vielä nälkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän