Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mia 35, meikkaa ja pukeutuu pepputrikoisiin kuntosalilla

Vierailija
23.01.2025 |

https://www.iltalehti.fi/treeni/a/1ec97095-01e8-478a-beb0-1434f8951a4c

Ja se ärsyttää muita. Taas tälläinen täysin turha kirjoitsu. Saipahan tämäkin Mia, 35 oman tähtihetkensä julkisuudessa.  

Kommentit (475)

Vierailija
61/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua, miten toi salille meikkaaminen on muka erikoista. Aika moni tulee illalla salille suoraan töistä, jonne on meikannut. Harva jaksaa alkaa siinä välissä meikkejä naamasta putsaamaan.

Lisäätkö huulipunaan ennen treeniä jotta saat hyvän kuvan someen?

Vierailija
62/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä vetoa, niin Mian IG täynnä peppukuvia. 

Onhan se.

No olipa yllätys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia ei saa väsymystä naamalta pois kuin vahvalla meikillä?

#akat

Vierailija
64/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli: naisella on perse. Olipas UUTINEN.

Pulizer -palkintoa odotellessa...

Vierailija
65/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään todella paljon narsisteja. Minä, minä ja minun persetrikoot jne. Ymmärtääkö että kaikkia ei todellakaan kiinnosta?

Vierailija
66/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ketään kiinnostaa oikeasti niin paljoa mitä tää muikkeli kuvittelee.

Vierailija
67/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos treenaa oikein, niin meikit eivät pysy kasvoilla. Oikein treenatessa tulee hiki jo alkulämmitelyssä.

Samaa olin kirjoittamassa. Ei pysy meikit siistinä, kun treenaa. 

En erikseen salille meikkaa, mutta joskus työpäivän jälkeen en viitsi pestä meikkiä pois ennen salia. Kyllä on naama hikinen aina treenin jälkeen

Vierailija
68/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sitten päättänyt jakaa mielestään turhan jutun. Luki ja jakoi. Eli selvästi kiinnosti. 

Vierailija
69/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos treenaa oikein, niin meikit eivät pysy kasvoilla. Oikein treenatessa tulee hiki jo alkulämmitelyssä.

En mä ainakaan hikoile naamasta juurikaan, saati sitten niin holtittomasti, että ripsiväritkin sulaisi pois.

Sun olisi aika nostaa painona kun treenissä ei tule hiki.

Vierailija
70/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan hikoile naamasta juurikaan, saati sitten niin holtittomasti, että ripsiväritkin sulaisi pois.

En käy salilla treenin takia. 

Sama

Vierailija
71/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä treenaan meikit naamassa ja kyllä ainakin meikkivoide lähtee pois hikoillessa ja naamaa pyyhkiessä pyyhkeellä.  En pese kasvoja töiden jälkeen mutta eipä mua ole siellä kukaan pahalla silmällä katsonut, enkä ole lehtiin päässyt

Vierailija
72/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa tuossa lukee, että ei tule hiki?

Vierailija
73/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä vielä mitään.

Muistan kuin eilisen päivän, kun oli uutinen siitä, miten eräs neiti oli pahoillaan siitä, kun häntä toistuvasti katsotaan, kun hän on pihallaan.

Raavin päätäni pitkään, enkä tajunnut yhtä ainutta syytä, miksi toimittaja katsoi sen jutun arvoiseksi, että joku ei kestä katsomista, kun se loukkasi hänen ihmisarvoaan.

Taisi olla Taru. Joku oli vilkaissut pihalle ohikulkiessa. Taru antoi heti tästä haastattelun

Olihan joku päivä kahden lapsen yksinhuoktajastakin juttu, että hän on niin kaunis, että poliisitkin antaa sakot anteeksi, kun hän katsoo heitä silmiin

Vierailija
74/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistattavinta tässä jutussa oli se, että hän ei edes pese naamaansa joka treenin jälkeen. Selitti, että jossain treeneissä ei kasvot hikoile ja voi mennä samoilla meikeillä töihin.

Hyi yöks, kuka pystyy edes käymään suihkussa niin ettei kastele naamaansa? Tuntuu ällöttävältä jo ajatuksena.

Vierailija
75/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla freesi olo siellä toimistolla kun ensin maalit naamaan, sitten salille, ja sitten naamaa pesemättä sorvin ääreen toimistolle.

Tai sitten se "treenaus" on pelkkää perseen esittelyä peilin kautta kännykkään.

Vierailija
76/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla freesi olo siellä toimistolla kun ensin maalit naamaan, sitten salille, ja sitten naamaa pesemättä sorvin ääreen toimistolle.

Kuka sinne toimistolle takas menee?

Vierailija
77/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinne toimistolle takas menee?

Mitä tekoblondi yrittää horista?

Vierailija
78/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään joka toinen muija on salimuija. Ja sitten kun vähän treenataan persettä, hauista ja syödään riisiä ja kanaa niin yhtäkkiä ollaankin statuksella urheilija. Ei muuta kuin kireät salihousut peppuvakoon ja jumppaamaan. Muistetaan vielä kunnon "duckface" ilme tyhjä bimbon katse ja kuva instaan treeneistä. 

Vierailija
79/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla perserypytys jos tärkeintä treenivaatteissa on hyvä istuvuus. Se rypytys on siihen ihan turha yksityiskohta eikä edes istu niin hyvin kuin ilman rypytystä olevat vaatteet.

Vierailija
80/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikäs siinä, jos on vielä reilusti aikuisena mielummin trashy kuin classy. Jos luulee, että ihmisiä ärsyttää tuo pukeutuminen, niin voin kertoa, että luultavasti vain hyvin harvaa ärsyttää. Sääli ja hämmennys ovat sopivampia sanoja, kun joku kokee, että on järkevää pukeutua niin, että jokainen kuoppa ja kohouma alapäätä ja takalistoa myöten on muiden nähtävillä. Nuorilta sen jotenkin ymmärtää, vaikka yhtä hullulta se paljastelu näyttää heilläkin.

Olen itsekin saman ikäinen nainen. Juoksija ja hyvässä kunnossa. Juoksen kesällä vähissä vaatteissa. Mutta on oikeasti iso ero vetääkö päälleen vaatteet, joissa on hyvä treenata niiden ominaisuuksien vuoksi. Vai vetääkö päälleen vaatteet, jotka herättävät sinusta ei niin mairittelevia mielikuvia vain siksi, että on pakko paljastella avujaan. Niiden treenivaatteiden ei ihan oikeasti tarvitse olla tuollaisia ollakseen hyviä ja toimivia. 

Meikkaaminen taas ei ole mitenkään epänormaalia tässä iässä. Ihmiset meikkaa, laittautuu ja haluaa näyttää hyvältä. Se ei tee kenestäkään sen erityisempää. Kuten ei sekään, että joku toinen ei meikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan