Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mia 35, meikkaa ja pukeutuu pepputrikoisiin kuntosalilla

Vierailija
23.01.2025 |

https://www.iltalehti.fi/treeni/a/1ec97095-01e8-478a-beb0-1434f8951a4c

Ja se ärsyttää muita. Taas tälläinen täysin turha kirjoitsu. Saipahan tämäkin Mia, 35 oman tähtihetkensä julkisuudessa.  

Kommentit (475)

Vierailija
41/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pepputrikoisiin pukeutuneiden treenaajien kuvitellaan haluavan vain esitellä itseään."

Niin no, mikä muu tarkoitus pepputrikoilla on? Voisiko joku valaista? Ovat vaan kerta kaikkiaan niin mukavat, ei ulkonäön takia ollenkaan? 

Vierailija
42/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treenaa oikein, niin meikit eivät pysy kasvoilla. Oikein treenatessa tulee hiki jo alkulämmitelyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Mia voisi treenien jälkeen tulla istumaan mun naamalle ja hieroa hikistä pyllynreikää naamalleni. Ruisk!

M35

Vierailija
44/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppua korostavat trikoot sopii myös miehille.

Katsoin just hiljattain Youtubesta Shark Tank -jakson, jossa pitchattiin miesten muotoilevia alusvaatteita. Niissä oli siis täytettä pakaroissa (ja oliko etupuolellakin, en muista) ja ne sai housut istumaan paremmin. Loistava tuoteidea minusta, käyttäähän naisetkin topattuja liivejä.

Vierailija
45/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siellä meikkimainoksia jutun mukana. Suosituksena saleilla käyville naisille, kuinka treenata.

Vierailija
46/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ja ainoastaan pepputrikoot että miehet katsoisi ja todella oksettavaa mennä samoilla meikeillä töihin. Käykö edes suihkussa? 

Vierailija
47/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vetoa, niin Mian IG täynnä peppukuvia. 

Vierailija
48/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa. Mia voisi treenien jälkeen tulla istumaan mun naamalle ja hieroa hikistä pyllynreikää naamalleni. Ruisk!

M35

Tuskin treenaa niin kovaa, että tulisi hiki. 

Vierailija
49/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, miten toi salille meikkaaminen on muka erikoista. Aika moni tulee illalla salille suoraan töistä, jonne on meikannut. Harva jaksaa alkaa siinä välissä meikkejä naamasta putsaamaan.

Vierailija
50/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes katsele muita siellä salilla. Korkeintaan saatan sanoa, että laita se kamera pois, en halua sun somekuviin. Siitäkös suututaan, että "ei tästä sua tunnista".

Vierailija
51/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta sitä prc:tä pitää työntää toisten naamalle niin misei samantien pskantaisi syliin?

Vierailija
52/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan nyt sarjojen väleissä tarkkailee oman treenin edistymistä.

Vierailija
53/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos treenaa oikein, niin meikit eivät pysy kasvoilla. Oikein treenatessa tulee hiki jo alkulämmitelyssä.

En mä ainakaan hikoile naamasta juurikaan, saati sitten niin holtittomasti, että ripsiväritkin sulaisi pois.

Vierailija
54/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpsäkän näköinen emäntähän tuo, jotkut kateelliset sitä tietysti mulkoilee salilla.

Vierailija
55/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se.

Vierailija
56/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua, miten toi salille meikkaaminen on muka erikoista. Aika moni tulee illalla salille suoraan töistä, jonne on meikannut. Harva jaksaa alkaa siinä välissä meikkejä naamasta putsaamaan.

Juu mutta hän nimenomaan meikkaa aamulla ennen salille menoa ja samat meikit naamassa menee töihin. En ymmärrä. 

Vierailija
57/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä vielä mitään.

Muistan kuin eilisen päivän, kun oli uutinen siitä, miten eräs neiti oli pahoillaan siitä, kun häntä toistuvasti katsotaan, kun hän on pihallaan.

Raavin päätäni pitkään, enkä tajunnut yhtä ainutta syytä, miksi toimittaja katsoi sen jutun arvoiseksi, että joku ei kestä katsomista, kun se loukkasi hänen ihmisarvoaan.

Vierailija
58/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ihmisten alku vaiheessa on sattunut sellainen vahinko että kehittyessä järki on pudonnut kyydistä.

Vierailija
59/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, minä taas miehenä nautin kun salikissa kyykistelee ja voin sivusilmällä vilkaista. Jos tuollaiset pukee päälle, niin sitten pikku vilkuilu ei voi tulla yllätyksenä.

Vierailija
60/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pepputrikoisiin pukeutuneiden treenaajien kuvitellaan haluavan vain esitellä itseään."

Niin no, mikä muu tarkoitus pepputrikoilla on? Voisiko joku valaista? Ovat vaan kerta kaikkiaan niin mukavat, ei ulkonäön takia ollenkaan? 

Mä en pukeudu pepputrikoisiin, kun ei ole hyvää peppua, mutta jos mä joskus sellaisen salilta saan ja päätän alkaa pukeutumaan kireisiin trikoisiin, niin se on todellakin sen takia, että haluan esitellä kovan työni tuloksia kaikille. En ymmärrä, miksi sen pitäisi olla tabu, että haluaa näyttää sitä hyvää persettä kun sellaisen eteen on kerran tehty töitä. Eikä haittaa, jos joku katsoo, kunhan mua ei seuraile pitkin salia tai käy iholle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi