Mia 35, meikkaa ja pukeutuu pepputrikoisiin kuntosalilla
https://www.iltalehti.fi/treeni/a/1ec97095-01e8-478a-beb0-1434f8951a4c
Ja se ärsyttää muita. Taas tälläinen täysin turha kirjoitsu. Saipahan tämäkin Mia, 35 oman tähtihetkensä julkisuudessa.
Kommentit (475)
Jos treenaa oikein, niin meikit eivät pysy kasvoilla. Oikein treenatessa tulee hiki jo alkulämmitelyssä.
Ihanaa. Mia voisi treenien jälkeen tulla istumaan mun naamalle ja hieroa hikistä pyllynreikää naamalleni. Ruisk!
M35
Vierailija kirjoitti:
Peppua korostavat trikoot sopii myös miehille.
Katsoin just hiljattain Youtubesta Shark Tank -jakson, jossa pitchattiin miesten muotoilevia alusvaatteita. Niissä oli siis täytettä pakaroissa (ja oliko etupuolellakin, en muista) ja ne sai housut istumaan paremmin. Loistava tuoteidea minusta, käyttäähän naisetkin topattuja liivejä.
Oli siellä meikkimainoksia jutun mukana. Suosituksena saleilla käyville naisille, kuinka treenata.
Vain ja ainoastaan pepputrikoot että miehet katsoisi ja todella oksettavaa mennä samoilla meikeillä töihin. Käykö edes suihkussa?
Mistä vetoa, niin Mian IG täynnä peppukuvia.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa. Mia voisi treenien jälkeen tulla istumaan mun naamalle ja hieroa hikistä pyllynreikää naamalleni. Ruisk!
M35
Tuskin treenaa niin kovaa, että tulisi hiki.
Mä en tajua, miten toi salille meikkaaminen on muka erikoista. Aika moni tulee illalla salille suoraan töistä, jonne on meikannut. Harva jaksaa alkaa siinä välissä meikkejä naamasta putsaamaan.
Minä en edes katsele muita siellä salilla. Korkeintaan saatan sanoa, että laita se kamera pois, en halua sun somekuviin. Siitäkös suututaan, että "ei tästä sua tunnista".
Kerta sitä prc:tä pitää työntää toisten naamalle niin misei samantien pskantaisi syliin?
Vierailija kirjoitti:
Kunhan nyt sarjojen väleissä tarkkailee oman treenin edistymistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos treenaa oikein, niin meikit eivät pysy kasvoilla. Oikein treenatessa tulee hiki jo alkulämmitelyssä.
En mä ainakaan hikoile naamasta juurikaan, saati sitten niin holtittomasti, että ripsiväritkin sulaisi pois.
Näpsäkän näköinen emäntähän tuo, jotkut kateelliset sitä tietysti mulkoilee salilla.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua, miten toi salille meikkaaminen on muka erikoista. Aika moni tulee illalla salille suoraan töistä, jonne on meikannut. Harva jaksaa alkaa siinä välissä meikkejä naamasta putsaamaan.
Juu mutta hän nimenomaan meikkaa aamulla ennen salille menoa ja samat meikit naamassa menee töihin. En ymmärrä.
Ei tämä vielä mitään.
Muistan kuin eilisen päivän, kun oli uutinen siitä, miten eräs neiti oli pahoillaan siitä, kun häntä toistuvasti katsotaan, kun hän on pihallaan.
Raavin päätäni pitkään, enkä tajunnut yhtä ainutta syytä, miksi toimittaja katsoi sen jutun arvoiseksi, että joku ei kestä katsomista, kun se loukkasi hänen ihmisarvoaan.
Joidenkin ihmisten alku vaiheessa on sattunut sellainen vahinko että kehittyessä järki on pudonnut kyydistä.
Öh, minä taas miehenä nautin kun salikissa kyykistelee ja voin sivusilmällä vilkaista. Jos tuollaiset pukee päälle, niin sitten pikku vilkuilu ei voi tulla yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
"Pepputrikoisiin pukeutuneiden treenaajien kuvitellaan haluavan vain esitellä itseään."
Niin no, mikä muu tarkoitus pepputrikoilla on? Voisiko joku valaista? Ovat vaan kerta kaikkiaan niin mukavat, ei ulkonäön takia ollenkaan?
Mä en pukeudu pepputrikoisiin, kun ei ole hyvää peppua, mutta jos mä joskus sellaisen salilta saan ja päätän alkaa pukeutumaan kireisiin trikoisiin, niin se on todellakin sen takia, että haluan esitellä kovan työni tuloksia kaikille. En ymmärrä, miksi sen pitäisi olla tabu, että haluaa näyttää sitä hyvää persettä kun sellaisen eteen on kerran tehty töitä. Eikä haittaa, jos joku katsoo, kunhan mua ei seuraile pitkin salia tai käy iholle.
"Pepputrikoisiin pukeutuneiden treenaajien kuvitellaan haluavan vain esitellä itseään."
Niin no, mikä muu tarkoitus pepputrikoilla on? Voisiko joku valaista? Ovat vaan kerta kaikkiaan niin mukavat, ei ulkonäön takia ollenkaan?