Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mia 35, meikkaa ja pukeutuu pepputrikoisiin kuntosalilla

Vierailija
23.01.2025 |

https://www.iltalehti.fi/treeni/a/1ec97095-01e8-478a-beb0-1434f8951a4c

Ja se ärsyttää muita. Taas tälläinen täysin turha kirjoitsu. Saipahan tämäkin Mia, 35 oman tähtihetkensä julkisuudessa.  

Kommentit (475)

Vierailija
21/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä oo ikinä kiinnittäny huomiota muiden meikkeihin tai pukeutumiseen. Ihmisiä taitaa enemmänkin ärsyttää tuo jatkuva itsensä kuvaaminen ja poseeraaminen salilla kun muut yrittää treenata.

Kyllä se salin toiseen päähän asti näkyvä kamelinvarvaskin hieman ärsyttää :D

Vierailija
22/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli taas joo tärkeä muistutus. Löysät vaatteet salilla voivat olla VAARALLISIA. Voi luoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mian kaveri kirjoitti jutun ystävänsä pepusta ja reikään työnnetystä vaateparresta. Onnea.

Älä vaan sano että kyseessä on ne järkyttävän rumat ja mielenvikaiset persreiän rypytyksen näköiset kalsarit?? 

Vierailija
24/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokee että saa siitä hyvän olon, niin mikä ettei. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
25/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä on kymmenen tälläistä Miiaa. 

Vierailija
26/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin tapauksiin sisältyy aina kuvitelma siitä, että on myös muille ihmisille maailman keskipiste ja kaikkien huomio on aina juuri minussa.

Ja sitten sitä huomiota halutaan saada vielä vähän lisää ulisemalla julkisesti, että kaikki tuijottavat juuri minua ja puhuvat minusta. 

Vierailija
27/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä oo ikinä kiinnittäny huomiota muiden meikkeihin tai pukeutumiseen. Ihmisiä taitaa enemmänkin ärsyttää tuo jatkuva itsensä kuvaaminen ja poseeraaminen salilla kun muut yrittää treenata.

No siis tämä. Enempi menee aikaa puhelimelle  hymyilyssä kuin treenaamisessa. Kun nätisti kysyy että teetkö vielä vai onko laite vapaa (kun puhelin ollut fokuksessa viimeiset 10 minuuttia), niin voi kun pyllytrikoot ja meikit taas aiheuttaa kateutta kanssatreenaajissa. Vai olisiko ikäpissiksen oma huono käytös syynä?

Oikeasti Mia 35, olet nolo. 

Vierailija
28/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että kaikki nämä jotka epätoivoisesti tyrkyttävät sitä persustaan esille ja vielä pitävät anusaukkoon meneviä "vaatteita" ovat koprofiileja. Muu ei tuota ulostusaukkoon liittyvää pakkomiellettä selitä. 

Vierailija
29/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vähät välittää muiden kommenteista" mut silti avautuu siitä somessa ja lehdessä. Logiikka?

Onhan tuo nyt vähän noloa, että joku 35-vuotias nainen kerjää huomiota tuolla tavalla.

Vierailija
30/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mia: Nyt se kattoo mua, sitä varmaan ärsyttää mun pepputrikoot ja meikit!

Treenipirkko: Menis nyt jo peilin edestä pois saatana.

Vierailija
31/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sitten? Onko Mia 35v nyt omasta mielestään muita salilla treenaavia parempi vai pahempi?

Vierailija
32/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mia: Nyt se kattoo mua, sitä varmaan ärsyttää mun pepputrikoot ja meikit!

Treenipirkko: Menis nyt jo peilin edestä pois saatana.

Tämä. Yleensä tuijotuksen syynä on parkkeeraaminen laitteelle. Sarjojen välissä ei pidetä 5 minuutin sometaukoa. Kun pääset laiteelle niin saat ensin pyyhkiä laitteen rasvoista ja meikeistä.

Vierailija
33/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia ketään ei kiinnosta sinun perse ja meikit. Tai kyllä jotain teinipoikia. 

Vierailija
34/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne jotka oikeasti treenaa, niin ei ne someta salilla. taas tällaanen ällöpyllytrikoissa keikkuva keski-ikäinen vanhapiika hakee huomiota. yäk.

Vierailija
35/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miksi, ihan kuin panoliikkeitä tekisi 🤣

Vierailija
36/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia 35?  Jutusta päätellen Mia 18, josta on juuri tullut täysikäinen. 

Vierailija
37/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä treenaan kovaa, ilman puhelinta onnistuu. Eilen oli jalassa Lidlistä ostetut 10 € trikoot. Pylly ei vilku kyykätessä. Meikit pesen pois ennen treeniä, ripsarit silmissä ei paranna kokemusta yhtään. 

En mene salille näytille, enkä vilkuilemaan muuta. Olisiko joskus hyvä hetki tehdä juttu mun kaltaisesta? Eikä näistä salibimboista? Eniten tuon Mia, 35 -jutussa ihmetyttää ikä. Luulusi tuohon ikään mennessä tajunneen, että kaikki eivät käy salilla näyttelemässä itseään? Joltain 17-vuotiaalta ymmärtäisin tuollaisen vinkunan. 

Vierailija
38/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä! En halua päätyä kenenkään toisen kuviin vahingossa taustalle

Vierailija
39/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman seksiä emme lisääntyisi (seminologia pois sulkien). Seksikäs saa enemmän seksiä.

Vierailija
40/475 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei vaikuta käyvän suihkussa, koska sama kuntosalimeikki on töissäkin. Juu, osaan minäkin peseytyä kastelematta naamaani, mutta jotenkin ällöttävältä tuo tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan