Mia 35, meikkaa ja pukeutuu pepputrikoisiin kuntosalilla
https://www.iltalehti.fi/treeni/a/1ec97095-01e8-478a-beb0-1434f8951a4c
Ja se ärsyttää muita. Taas tälläinen täysin turha kirjoitsu. Saipahan tämäkin Mia, 35 oman tähtihetkensä julkisuudessa.
Kommentit (475)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa hänen kaltaisistaan ei edes treenaa siellä salilla vaan käydään napsimassa muutama kuva että voi laittaa instaan.
No näkeehän tuosta kropasta että hän käy aktiivisesti salilla, mitä täällä taas katkerat sohvaperunat vinkuu kummallisuuksia 😂
Ei näe. Kyllä hoikkana pysyy kun lounaana on kaksi hernettä ja puolikas tofunakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä vielä mitään.
Muistan kuin eilisen päivän, kun oli uutinen siitä, miten eräs neiti oli pahoillaan siitä, kun häntä toistuvasti katsotaan, kun hän on pihallaan.
Raavin päätäni pitkään, enkä tajunnut yhtä ainutta syytä, miksi toimittaja katsoi sen jutun arvoiseksi, että joku ei kestä katsomista, kun se loukkasi hänen ihmisarvoaan.
Taisi olla Taru. Joku oli vilkaissut pihalle ohikulkiessa. Taru antoi heti tästä haastattelun
Olihan joku päivä kahden lapsen yksinhuoktajastakin juttu, että hän on niin kaunis, että poliisitkin antaa sakot anteeksi, kun hän katsoo heitä silmiin
Ottaako nää ihmiset itse yhteyttä toimitukseen ja toimittaja ajattelee et hmm kiinnostava aihe teenpä tästä jutun vai miten homma käytännössä menee? Varmaan ois tähdellisempiäkin aiheita kuin Mian persetrikoot, mut toisaalta saa näilläkin keskustelua aikaan. :D
Käyn kuntosalilla ja on oikeasti kiusallista kun monet naiset ovat siellä niin niukasti pukeutuneena. Näyttävät kyllä kauniilta, en kiellä sitä. Tulee vaan kiusallinen olo. miksei voida huomioida muita ja pitää edes vatsan peitettynä? nykyään koka puolelta tuunataan seksiä ja seksikkyyttä. En välittäisi nähdä sitä kun olen harrastamassa. Kaikella kunnioituksella.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan sinäkin tämän kirjoitit palstalle.
Ja sinä.
Tämähän on lähtöisin siitä, kun Threadsissa on ollut paljon avauksia aiheista "miksi pitää salille meikata" ja "miksi pitää pukeutua ryppypyllytrikoisiin salille". Tämä Mia on sitten varmaan tehnyt oman vastauksensa näihin keskusteluihin ja vasta se sitten on näemmä päätynyt sitten toimittajan silmiin ja sitä kautta iltapäivälehtiin.
Tuskin tää tyyppi nyt pelkästään sen takia kirjoitti Threadsiin asiasta, että pääsisi iltapäivälehtiin. Kommentoi vain aihetta, joka on viime aikoina aiheuttanut kesksutelua.
Oli pakko vaihtaa salia kun nämä tissi, huuli ja persettään esittelevät muijat vesipullo ja puhelin kädessä varaa laitteita ja ottaa kuvia huulet törröllään. Hermo menee kun nämä pyörii edessä perse pystyssä. Minä käyn salilla treenamassa, en esittelemässä itseään!
Pepputrikoiden ainoa tarkoitus on saada mies ajattelee haluisko panna? Joo ei kiinnosta ko.akan olemus.Seksikkyys on hyvin kaukana. M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä vielä mitään.
Muistan kuin eilisen päivän, kun oli uutinen siitä, miten eräs neiti oli pahoillaan siitä, kun häntä toistuvasti katsotaan, kun hän on pihallaan.
Raavin päätäni pitkään, enkä tajunnut yhtä ainutta syytä, miksi toimittaja katsoi sen jutun arvoiseksi, että joku ei kestä katsomista, kun se loukkasi hänen ihmisarvoaan.
Taisi olla Taru. Joku oli vilkaissut pihalle ohikulkiessa. Taru antoi heti tästä haastattelun
Olihan joku päivä kahden lapsen yksinhuoktajastakin juttu, että hän on niin kaunis, että poliisitkin antaa sakot anteeksi, kun hän katsoo heitä silmiin
Ottaako nää ihmiset itse yhteyttä toimitukseen ja toimittaja ajattelee et hmm kiinnostava aihe teenpä tästä jutun vai miten homma käytännössä menee? Varmaan ois tähdellisempiäkin aihe
Tuo on tota roskalehdistöä. Lopetin lukemisen jo vuosia sitten kun jutut olivat niin aivottomia temppari juorua ja muuta soopaa.
Luultavasti muut naiset kihisee kiukusta. Ei miehiä haittaa fitnessnaiset tiukoissa vaatteissa 😅
Voi itku, milloinkahan nämä Miat ja kumppanit ymmärtäisivät, ettei tällaisissa asioissa eikä kyllä kovin monessa muussakaan muiden mielipiteillä ole persekarvan vertaa väliä. Kaikkia ei voi miellyttää ikinä ja aina löytyy arvostelijoita teet sitten niin tai näin.
Itsekin olen aina salilla aikalailla tällättynä, kun käyn siellä töiden jälkeen tai muiden menojen yhteydessä. En ala pesemään meikkejä pois vain sen takia, että joku randomtyyppi mahdollisesti niitä ihmettelee ja pahoittaa mielensä. Ja jokainen treenaa mieleisissään vaatteissa, joten sekin asia on ihan yksi lysti mitä muut ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit puuttuu?
Plussaa siitä 👍
Vierailija kirjoitti:
Toimittelijat tekevät tikusta asiaa ja aina joku ajattelee, että ihan sama, voin minä elämästäni kertoa. Ei mitään uutta ja ihmeellistä auringon alla. Miksi asia häiritsee sinua?
Häiritseehän se Miaakin vaikka sanoo ettei välitä. Ristiriitaista, jos ei kerran välitä muiden mielipiteistä niin silti pitää vinkua jossain lehdessä asiaa. En ymmärrä.
Koskaan en ole nähnyt kenenkään meikkaavan kuntosalilla ja vaatteetkin vaihdetaan pukuhuoneessa, ei salin puolella!
Voi tätä suomen kielen rappiota :(
Vierailija kirjoitti:
Se joka luulee ärsyttävänsä muita omaa usein heikon itsetunnon. Todellisuudessa kuntosalilla treenaavat keskittyvät omaan treeniinsä eikä muut ihmiset ole se päällimmäinen mielenkiinnon kohde.
No juurikin näin. Piti ihan miettiä kun tuon jutun luin, että ajattelenko koskaan ketään siellä salilla. No en. Huomaan jonkun ihmisen vain jos hän on laitteella jolle haluaisin itse. Mutta muuten en edes katso ketään. En meikkejä, enkä pyllytrikoita.
Tajuaakohan tuo nainen, että suurelta osin kaikki asiat on vain hänen omaa mielikuvitustaan?
Vierailija kirjoitti:
Voi itku, milloinkahan nämä Miat ja kumppanit ymmärtäisivät, ettei tällaisissa asioissa eikä kyllä kovin monessa muussakaan muiden mielipiteillä ole persekarvan vertaa väliä. Kaikkia ei voi miellyttää ikinä ja aina löytyy arvostelijoita teet sitten niin tai näin.
Itsekin olen aina salilla aikalailla tällättynä, kun käyn siellä töiden jälkeen tai muiden menojen yhteydessä. En ala pesemään meikkejä pois vain sen takia, että joku randomtyyppi mahdollisesti niitä ihmettelee ja pahoittaa mielensä. Ja jokainen treenaa mieleisissään vaatteissa, joten sekin asia on ihan yksi lysti mitä muut ajattelee.
Sen nyt ymmärtääkin että töiden jälkeen menee salille sellaisenaan ja sitten pesee sotamaalauksen samalla vaivalla pois kuin muunkin päivän paskan ja treenihiet. Sitä ei ymmärrä että joku sotamaalaa ensin naamansa, sitten treenaa ja menee siitä sitten päiväksi toimistotöihin pesemättä kasvojaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla perserypytys jos tärkeintä treenivaatteissa on hyvä istuvuus. Se rypytys on siihen ihan turha yksityiskohta eikä edes istu niin hyvin kuin ilman rypytystä olevat vaatteet.
No se rypytys saa pakarat näyttämään 100% isommilta ja pyöreämmiltä. Hämmästyttävästi.
Vierailija kirjoitti:
Käyn kuntosalilla ja on oikeasti kiusallista kun monet naiset ovat siellä niin niukasti pukeutuneena. Näyttävät kyllä kauniilta, en kiellä sitä. Tulee vaan kiusallinen olo. miksei voida huomioida muita ja pitää edes vatsan peitettynä? nykyään koka puolelta tuunataan seksiä ja seksikkyyttä. En välittäisi nähdä sitä kun olen harrastamassa. Kaikella kunnioituksella.
Naisena olen samaa mieltä. Ja äitinä. Kyseessä lähestulkoon seksuaalinen häirintä, jos trikoot paljastavat kaiken. Yläosana rintsikat.
Nuo persetrikoot jopa sattuvat. En ymmärrä miten niillä voi kyykätä. No, moni tekeekin hip thrustia nykyään.
Lisäksi ne ovat epähygieeniset. Ne tulisi todellisuudessa pestä 90 asteessa!
Toivottavasti hän löytää pian miehen ja raskautuu, on vähemmän salilla toisten mieliharmina.