Sinä entinen koulukiusattu! Miltä tuntuu, kun koulukiusaajasi, nykyinen kokoomuslainen, elää unelmaansa ja sinä riudut pienessä yksiössäsi?
Koulukiusaajasi sai kaiken: ihanan talon, perheen ja menestyneen työuran. Sinä et saanut mitään. Koulukiusaajasi käpertyy rakkaimpansa viereen, sinua ei rakasta kukaan. Miltä tuntuu? Tekeekö asia sinut vihaiseksi? Kiusaajasi vei sinulta kaiken. Miltä tuntuu? Täyttyykö sydämesi vihalla? Miltä tuntuu?
Kommentit (88)
Ei minua ainakaan häiritse minkälaista mun entinen koulukiusaaja tällä hetkellä elää... Miksi pitäisi reagoida erityisesti? Itse olen elämääni ihan tyytyväinen näin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mulle millainen elämä kiusaajillani on, kunhan en joudu olemaan heidän kanssaan enää missään tekemisissä.
Tää.
Miksi mulle tuli semmoine jännä fiilis tästä että sinä olet se kiusaaja ja niin sanotusti yrität leuhkia kaikella ?
Mun kiusaajani koulussa oli kyllä kommunistiperheestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ainakaan häiritse minkälaista mun entinen koulukiusaaja tällä hetkellä elää... Miksi pitäisi reagoida erityisesti? Itse olen elämääni ihan tyytyväinen näin.
- - -
Ei minuakaan. Tosin sen johdosta että viimeisinkin kuoli jo vuosia sitten ja eka parikytä vuotta sitten.
Miltä tuntuu saada ihana talo, perhe ja työura? Tietyille ihmisille se ei tunnu paljoa miltään. Vähän tuntuu, mutta ei tarpeeksi.
Tuoltahan se on saatu näyttämään. Voiko säälittävämpää olla kuin ilkkua, miten joku on jäänyt yksin ja elää surkeaa elämää, koska se on sabotoitu vakavin rikoksin?
Koulukiusaja kuoli vuosia sitten, mutta meikä senkun porskuttaa.