Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä entinen koulukiusattu! Miltä tuntuu, kun koulukiusaajasi, nykyinen kokoomuslainen, elää unelmaansa ja sinä riudut pienessä yksiössäsi?

Vierailija
22.01.2025 |

Koulukiusaajasi sai kaiken: ihanan talon, perheen ja menestyneen työuran. Sinä et saanut mitään. Koulukiusaajasi käpertyy rakkaimpansa viereen, sinua ei rakasta kukaan. Miltä tuntuu? Tekeekö asia sinut vihaiseksi? Kiusaajasi vei sinulta kaiken. Miltä tuntuu? Täyttyykö sydämesi vihalla? Miltä tuntuu?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaja kuoli vuosia sitten, mutta meikä senkun porskuttaa. 

Vierailija
82/88 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan häiritse minkälaista mun entinen koulukiusaaja tällä hetkellä elää... Miksi pitäisi reagoida erityisesti? Itse olen elämääni ihan tyytyväinen näin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mulle millainen elämä kiusaajillani on, kunhan en joudu olemaan heidän kanssaan enää missään tekemisissä.

Tää.

Vierailija
84/88 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulle tuli semmoine jännä fiilis tästä että sinä olet se kiusaaja ja niin sanotusti yrität leuhkia kaikella ?

Vierailija
85/88 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kiusaajani koulussa oli kyllä kommunistiperheestä.

Vierailija
86/88 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ainakaan häiritse minkälaista mun entinen koulukiusaaja tällä hetkellä elää... Miksi pitäisi reagoida erityisesti? Itse olen elämääni ihan tyytyväinen näin. 

- - -

Ei minuakaan. Tosin sen johdosta että viimeisinkin kuoli jo vuosia sitten ja eka parikytä vuotta sitten.

Vierailija
87/88 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu saada ihana talo, perhe ja työura? Tietyille ihmisille se ei tunnu paljoa miltään. Vähän tuntuu, mutta ei tarpeeksi.

Vierailija
88/88 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoltahan se on saatu näyttämään. Voiko säälittävämpää olla kuin ilkkua, miten joku on jäänyt yksin ja elää surkeaa elämää, koska se on sabotoitu vakavin rikoksin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi