Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä entinen koulukiusattu! Miltä tuntuu, kun koulukiusaajasi, nykyinen kokoomuslainen, elää unelmaansa ja sinä riudut pienessä yksiössäsi?

Vierailija
22.01.2025 |

Koulukiusaajasi sai kaiken: ihanan talon, perheen ja menestyneen työuran. Sinä et saanut mitään. Koulukiusaajasi käpertyy rakkaimpansa viereen, sinua ei rakasta kukaan. Miltä tuntuu? Tekeekö asia sinut vihaiseksi? Kiusaajasi vei sinulta kaiken. Miltä tuntuu? Täyttyykö sydämesi vihalla? Miltä tuntuu?

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan toisin päin meni 💃🕺

Vierailija
42/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajani on pienipalkkainen juoppo. Minä akateeminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄÄKKEET!

LÄÄKKEET!

LÄÄKKEET!

LÄÄKKEET!

LÄÄKKEET!

Vierailija
44/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pohjimmiltaan ilkeä, kateellinen ja katkera. Ei kiusaaja ole aidosti onnellinen.

Vierailija
45/88 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. 

Vierailija
46/88 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ne jaksaa vittuilla, voi hyvää päivää ja kirvesvartta!

47/88 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän unelmaani 🤩

kiusaajieni elämästä en tiedä mitään, ku ei kiinnosta 😂

Vierailija
48/88 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella menny täällä alotus tunteisiin mut mul menee enemmän tunteisiin noi viestit joissa kiusaajasta tuli nk luuseri ja kiusatusta menestyjä :D ei mulla oo ollu voimia tollaseen, ihan liikaa taakkaa. Päihdeongelmat, en oo ikinä käyny töissä, oon yksinäinen yms yms löytyy :D elämä pelkkää alamäkeä

Vierailija
49/88 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 4 huonetta, keittiö, 2 kylppäriä, vaatehuone, iso parveke, mutta tärkeintä on mun 3 lasta, eikä materia. He rakastavat minua ja minä heitä. Ettäs tiät. 

Vierailija
50/88 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella menny täällä alotus tunteisiin mut mul menee enemmän tunteisiin noi viestit joissa kiusaajasta tuli nk luuseri ja kiusatusta menestyjä :D ei mulla oo ollu voimia tollaseen, ihan liikaa taakkaa. Päihdeongelmat, en oo ikinä käyny töissä, oon yksinäinen yms yms löytyy :D elämä pelkkää alamäkeä

Tämä. Kävi juuri kuten aloituksessa kuvaillaan. Ikää on ihan kohta 40v, mutta edelleen täällä vuokrayksiössä kökötän, aivan yksin tietenkin. Sentään paskaduuni löytyy, mutta rahaa siitä saa vain sen verran että saan vuokran ja laskut maksettua. Menestyjät ovat toisaalla.

Joku kyseli että eikö muut lopettaneet kiusaamista lyömällä kiusaajiaan turpiin. Itse olin koulussa arka ja heiveröinen rääpäle, kiusaajat kävivät salilla. Jos olisin uskaltanut edes sormeni nostanut heitä vastaan niin minut olisi hakattu porukalla siihen paikkaan.

Onneksi on AV. 

Vierailija
51/88 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En täytä mieltäni katkeruudella, joten eipä tuo haittaa. Tekevät mitä tekevät, ei ole minulta pois. Minulla on luonnollisestikin edelleen paljon vaikeuksia, joten sitä isommalla syyllä keskityn vain omaan elämääni.

Vierailija
52/88 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En täytä mieltäni katkeruudella, joten eipä tuo haittaa. Tekevät mitä tekevät, ei ole minulta pois. Minulla on luonnollisestikin edelleen paljon vaikeuksia, joten sitä isommalla syyllä keskityn vain omaan elämääni.

Sama juttu.

T: Tuntematon 

Vierailija
53/88 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen entinen koulukiusattu. Olen kouluttautunut hyvään ammattiin, olen hyvässä työssä, minulla on puoliso, suuri omistusasunto, auto ja kaikkea kivaa. Tämä tuntuu todella upealle. Menneisyyden vuoksi tunnen kuitenkin suurta raivoa ja vihaa enkä toivo kiusaajille mitään hyvää. He tulevat kohtaamaan tekonsa ja karmansa kyllä. 

Vierailija
54/88 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koulukiusaajista on tullut lähihoitajia ja sairaanhoitajia ja asuvat siellä kotikulmilla. Mulla on korkeakoulutus, unelmieni työpaikka, reippaasti keskituloja korkeampi palkka, ihana mies ja kaksi lasta. Olen saanut kaiken, mistä olen haaveillut, joten ei, en ole katkera. Olen antanut anteeksi ja toivon, että koulukiusaajani ovat kasvaneet ihmisinä eivätkä enää kiusaa ketään edes vauva.fi-palstalla.

Vierailija
55/88 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti jaksaa miettiä jotain niinkin mitätöntä asiaa jos on tullut joskus vähän koulussa kiusatuksi? Ihan niinkuin se olisi jokin elämää mullistava homma? 🤣 Naurettavaa oikeasti. Kasvakaa jo aikuisiksi ja lopettakaa tuollainen kitinä.

Tekosyy jolla selitellään omaa laiskuutta ja saamattomuutta. Noloa oikeasti.

Minä ajattelen päivittäin sitä hel*ettiä johon minut aikoinaan sysättiin vain siksi että olin ujo ja arka. Piinaa ja väkivaltaa kesti vuosia. Se tosiaan oli elämäni mullistava asia. Nykyään en ole enää tippaakaan arka. Ehkäpä se olet juuri sinä ketä ajattelen. En mitenkään lämmöllä. En ole antanut anteeksikaan, unohtanut en ole, sehän kävi jo alussa selväksi. Ymmärrän että entisiä (ja varmaan nykyisiäkin) kiusaajia pelottaa. Olette pilanneet jonkun ihmisen ainoan elämän ja mitä tekee ihminen siinä vaiheessa kun ei ole enää mitään menetettävää. En tokikaan tarkoita itseäni, mutta joku toinen voi jossain tehdä jotain.

Vierailija
56/88 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä. Kiusaajasta tuskin tuntuu, eihän hän muuten kiusaisi. Jonkun verran noita kokoomuslaisten perheellisten juttuja näkyy myös somessa, ja ihan yhtä häiriintyneitä, vihaisia ja epätasapainoisia tuntuvat olevan edelleen.

Vierailija
57/88 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kokoomuslainen vaan demari ja aika näkyväkin sellainen. Tosin minäkään en asu itsariyksiössä.

Silti en toivo kyseiselle ihmiselle mitään hyvää.

Vierailija
58/88 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti jaksaa miettiä jotain niinkin mitätöntä asiaa jos on tullut joskus vähän koulussa kiusatuksi? Ihan niinkuin se olisi jokin elämää mullistava homma? 🤣 Naurettavaa oikeasti. Kasvakaa jo aikuisiksi ja lopettakaa tuollainen kitinä.

Tekosyy jolla selitellään omaa laiskuutta ja saamattomuutta. Noloa oikeasti.

Ei varmaan kukaan mietikään, jos se on ollut mitätöntä ja on tullut vähän koulussa kiusatuksi. Mutta meille muille se ei ollut mitätöntä eikä "vähän", vaan vuosien mittainen helvetti, joka pilasi lapsuuden ja/tai nuoruuden. 

Noloa on, jos ei tätä ymmärrä.

Vierailija
59/88 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdalla asia on päinvastoin, kuin ap asian esitti. Minun kiusaajani elävät sossun tuella kaupungin vuokrakämpissä ja minä taas kouluttauduin pitkälle ja asun omistusasunnossa. Näin jälkikäteen kun noita kiusaajia muistelee, niin sit ihmettelee, miksi ei uskaltanut tuolloin puolustautua, miksi pelkäsi? Eihän noissa reppanoissa ollut oikeasti mitään pelottavaa. Rikkinäisistä kodeista olivat, omaa pahaa oloaan purkivat.

Vierailija
60/88 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoli kolarissa 22-vuotiaana. Siinä meni yht. 4 kouluhärökköä. Alkolla oli osuutta asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi