Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä entinen koulukiusattu! Miltä tuntuu, kun koulukiusaajasi, nykyinen kokoomuslainen, elää unelmaansa ja sinä riudut pienessä yksiössäsi?

Vierailija
22.01.2025 |

Koulukiusaajasi sai kaiken: ihanan talon, perheen ja menestyneen työuran. Sinä et saanut mitään. Koulukiusaajasi käpertyy rakkaimpansa viereen, sinua ei rakasta kukaan. Miltä tuntuu? Tekeekö asia sinut vihaiseksi? Kiusaajasi vei sinulta kaiken. Miltä tuntuu? Täyttyykö sydämesi vihalla? Miltä tuntuu?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis herännyt kuolleista vai?

Teki itsarin 20v sitten.

Vierailija
22/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montussa ovat kiusaajani ja itsellä menee hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun kiusaajistani tullut kokoomuslaisia vaan juoppoja varastomiehiä, mitä olen jälkeenpäin nähnyt. Minusta tuli se kokoomusta äänestänyt, jolla on miljoona. Kun tapaan heitä satunnaisesti, olen, kun en tuntisikaan. Vaikka me molemmat varmasti muistamme potkut, iskut ja varastamisen.

Vierailija
24/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyhkyti nyyh 😪. 

Tosissanne ulisette kymmenienkin vuosien jälkeen kun joku kauuhea 9 vuotias poika veti vähän letistä ala-asteen välkällä??

Vierailija
25/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kyllä taisi käydä toisin päin.

Tyhjäpää-kiusaajani päätyi nuorena paikalliseen tehtaaseen töihin ja on 20 vuoden jälkeen sillä tiellä edelleen. 

Itse fiksuna kouluttauduin korkealle, matkustelin paljon ja sain arvostetun työn. Tärkein rakkaus on rakkaus itseen, kokeile sinäkin ap.

miksi puhut menneessä aikamuodossa, oletko nyt rappiolla ja veloissasi myös

Vierailija
26/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään käsitystä miten niillä menee. Joskus googlasin enkä löytänyt niistä mitään. Mulla menee hyvin, mulla on kaikki, mitä olen aina halunnutkin.

Vierailija
27/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt, että mihin kiusaaminen voi johtaa tai siis jatkuva väkivalta kun uhri pimahtaa. Niistä saamme lukea sitten iltapäivälehdistä ja taas uhria syyllistetään, vaikka sinähän hänen psyykkeen pilasit AP. Esimerkiksi antisosiaalinen persoonallisuushäiriö kehittyy aina traumasta, tuttavallisemmin sosiopatia ja psykopatia. Kylvät paskaa ympärillesi 

Sitten kun kiusattu on syrjäytynyt työtön, sinä hyvin pärjäävänä Ap osallistut sosiaaliturvan kustantamiseen. Jokainen syrjäytetty tulee yhteiskunnalle kalliiksi, verorahoista kustannetaan terapiat, lääkkeet, elämä. Se on pois myös sinun kukkarosta. Mutta kun piti saada olla pahuus hupina, harrastuksena

Vierailija
28/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entisistä koulukiusaajistani toinen kuoli parikymppisenä huumeiden yliannostukseen ja toinen on marketin kassalla töissä. Itse olen lääkäri. 

Vierailija
29/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velalla hankittu valhe ei ole jotain, josta olisin viitsinyt kilpailla. 

Se siinä elämästä ulkokehälle heitetyksi tukemisessa on hienoa. Välinpitämättömyys, se ettei tunnu eikä piittaa. Voi vaan seurata huvittuneena sivusta, kun toiset hikoilee ja välittää ja piittaa ja hermoilee niin kovin. Mitä niitä miettimään, ne hajoaa siihen tunteeseen ettei ketään kiinnosta! Joten saavat sit sitä, runsain mitoin ja kukkupäin. 

Vierailija
30/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti jaksaa miettiä jotain niinkin mitätöntä asiaa jos on tullut joskus vähän koulussa kiusatuksi? Ihan niinkuin se olisi jokin elämää mullistava homma? 🤣 Naurettavaa oikeasti. Kasvakaa jo aikuisiksi ja lopettakaa tuollainen kitinä.

Tekosyy jolla selitellään omaa laiskuutta ja saamattomuutta. Noloa oikeasti.

Tästä viestistä tunnistaa koulukiusaajan

Vierailija
31/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoomuslaisten unelmat eivät ole minun unelmiani.

Vierailija
32/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen kiusaajani on kuollut. Kuoli huumeisiin jo kauan sitten. Toisesta tuli alkoholisti joka hakkasi vaimoa ja lapsiaan. Kuollut sekin nykyään ja vaimo uusissa naimisissa ja tuskin viitsii paljon hyvällä muistella. Sellaista se tuppaa kiusaajilla olemaan.

Rakasta lähimmäistäsi

Ja tee niinku Jeesus, hakkaa se päissäsi .

Peace & love 

Vierailija
33/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pari kiusasi kunnes itse lopetin sen kiusaamisen eli tuskin ovat kovin menestyneitä mutta  vaikka olisivatkin niin ei tunnu miltään koska mua ei kiinnosta muiden ihmisten omaisuus eikä elämä muutenkaan . 

Mulla itselläni on kaikki tarvittava ja saan ostettua kaiken mitä haluan ja olen onnellinen. Elän sellaista elämää kuin haluan eli en edes haluaisi elää muunlaista elämää.

Vierailija
34/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti jaksaa miettiä jotain niinkin mitätöntä asiaa jos on tullut joskus vähän koulussa kiusatuksi? Ihan niinkuin se olisi jokin elämää mullistava homma? 🤣 Naurettavaa oikeasti. Kasvakaa jo aikuisiksi ja lopettakaa tuollainen kitinä.

Tästä viestistä tunnistaa koulukiusaajan

Mutta totta joka sana. Vuodessa on 356 päivää ja jos niistä päivistä yksi on huono niin sinun koko vuotesi on huono?

Ääliö sinä olet.

Vierailija
35/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä sinusta vähäistä väkivaltaa 

- joka päivä kutsutaan isolla joukolla whore 

- nauretaan ja mulkoillaan tappavasti 

- keksitään perättömiä juoruja

- uhkaillaan väkivallalla, työntää pää mm.vessanpönttöön

- lyödään niin että muut nauraa ja taputtaa ringissä ympärillä ja senkin jälkeen kun itken portaiden alla, jokainen käy katsomassa kuin sirkuseläintä. Olen viikon ajan poissa koulusta kunnes minut pakotetaan oppivelvollisuuden nojalla takaisin sinne paikkaan, jossa minua kohtaan harjoitetaan raakaa väkivaltaa! Yksikään kiusaajista ei ole viikon aikana katunut ja mennyt itseensä, vaan kiusaaminen jatkuu samanlaisena. 

Miten kuvittelet psyykkisesti tästä selvittävän? 

Vierailija
36/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein pahalta tuntuu joka päivä ja olen katkeroitunut ja syrjäytynyt ihmisvihaaja.

Vierailija
37/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko muka ainoa joka pahoinpiteli kiusaajia? En siis minkään hyvisjutun takia, ihan vaan koska huvitti.

Mä pahoinpitelin kiusaajani. Mulla on pitkä pinna.Todella pitkä pinna joten sitä kiusaamista jatkui kauan sen takia mutta sitten mulla napsahti päässä ja lopetin sen kiusaamisen.

Vierailija
38/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyyhkyti nyyh 😪. 

Tosissanne ulisette kymmenienkin vuosien jälkeen kun joku kauuhea 9 vuotias poika veti vähän letistä ala-asteen välkällä??

En tiedä miltä sinusta tuntuisi jos se jota kiusasit tulisi ja vetäisi sinua nykyään vähän tukasta. Asiat tuppaavat muuttumaan aikojen saatossa. Sillä kiusaajalla saattaa olla tukalat oltavat jos se sattuu samalle työmaalle tai hakee töitä samasta firmasta missä se kiusattu on töissä. Kiusaajat eivät yleisesti ole kovin älykkäitä joten mennyt saattaa tulla vastaan jossain muodossa.

Vierailija
39/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se on juuri toisinpäin, yllättävää.

Vierailija
40/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riudun komeassa omistuskodissani, pidän työstäni ja varsin kelvollisesta palkastani, parisuhteeni ja urakehitykseni voi hyvin ja näytänkin varsin hyvältä nelikymppiseksi. Eikä tarvinnu ketään kiusata tai piinata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä