Käyttävätkö muut kuin rikolliset prepaid-liittymiä?
Ei ainakaan itselle tule mieleen yhtään laillista syytä hankkia sellaista.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehellä oli aina kaksi liittymää. Virallinen ja prepaid. Joillakin miehillä oli usea pelimies-prepaid. Ellei ole työjuttuja.
Paras ehkäisyväline on keksitty nimi ja prepaid liityymä. Ei soittele naiset perään.
Tori.fi - sivustolle olen laittanut vanhan puhelimen ja siinä ollut jo kauan prepaid-liittymä. En halua pistää pikkukriminaalien nnäkyville normaalia puheilnnumeroani...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehellä oli aina kaksi liittymää. Virallinen ja prepaid. Joillakin miehillä oli usea pelimies-prepaid. Ellei ole työjuttuja.
Paras ehkäisyväline on keksitty nimi ja prepaid liityymä. Ei soittele naiset perään.
Ei varmaan sulle soittelisi muutenkaan mutta olkoon nyt vaikka noin.
Vierailija kirjoitti:
Tori.fi - sivustolle olen laittanut vanhan puhelimen ja siinä ollut jo kauan prepaid-liittymä. En halua pistää pikkukriminaalien nnäkyville normaalia puheilnnumeroani...
Minä en siellä nykyään numeroa laittele yleiseen jakoon. Noutoa sopiessa saatan antaa vanhan prepaid liittymäni numeron. Alun alkujaan se oli lapsen liittymä, johon jäi aika reilusti saldoa sisään kun vaihdettiin puhelinta ja hankittiin siihen oikea liittymä. Se on nyt vuosia ollut varapuhelimeni liittymä. Olen kerran vuoteen siihen ladannut kympin ja makselen kertyneillä saldoilla pyykkitupavuoron, kun käyn harvoin siellä isompia pyykkejä pesemässä. Sähköt laitteisiin saa soittamalla maksulliseen numeroon.
Mulla on ollut sama Dna:n prepaid jo kolmisenkymmentä vuotta, ja pöytätietokonetta varten netti-prepaid.