Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttävätkö muut kuin rikolliset prepaid-liittymiä?

Vierailija
22.01.2025 |

Ei ainakaan itselle tule mieleen yhtään laillista syytä hankkia sellaista.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lapsella. Itsellä ollut ulkomailla.

Otin prepaidin ja Suomessa vakuuttivat, että käy kreikassa. Ei vaan käynyt. 

Joo, eivät suomalaiset prepaidit toimi ulkomailla, mutta ulkosuomalaisille, jotka tulevat Suomeen se on todella kätevää voida ostaa se Suomenmatkan ajaksi.

Vierailija
22/65 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on herätyskellona toimivassa puhelimessa. Siihen on myös kätevä laittaa tekstiviestiä kun on tulossa kotiin ja kotona olevan kannattaa alkaa pestä perunoita ruokailua varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän. Kotinetti, oma ja teinin puhelin. En pidä laskuista, jos tulee taloudessa tiukka hetki, niin jättää lataamatta. En puhu kuukaudessa edes vitosella, mobiilidataan menee jokunen euro. Mikään liittymä ei ole niin halpa. 

Vierailija
24/65 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman fiksuimmilla ihmisillä ei edes ole kannettavaa mobiili-puhelinta vuonna nyt.

Vierailija
25/65 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on hyvä jos on useita puhelinnumeroita (ns. burneteita) joita voi huolettomasti antaa ei tutuille tyypeille ja ennen kaikkea laittaa nettiin kun taas pitää rekisteröityä johonkin ja antaa puhelinnumero. Sitten kun ko. nettisivusto hakkeroidaan ja numerot vuotavat ties minne ja alkaa tulla häirikköpuheluita niin nakkaan vitosen prepaidilla vesilintua.

Ykköspuhelimeen pääsee vain ne joihin luotan. Tällä keinoin (ja kieltämällä tietojen luovutus) on viimeisen 10 vuoden aikana tullut 0 kpl epätoivottuja soittoja.

Vierailija
26/65 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt jo 10 vuotta, ikinä en vaihda. Lähes ilmaista, 100% turvallista.

Vierailija
27/65 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lapsella. Itsellä ollut ulkomailla.

Otin prepaidin ja Suomessa vakuuttivat, että käy kreikassa. Ei vaan käynyt. 

Joo, eivät suomalaiset prepaidit toimi ulkomailla, mutta ulkosuomalaisille, jotka tulevat Suomeen se on todella kätevää voida ostaa se Suomenmatkan ajaksi.

Ihapaskaa, toimivat täysin ulkomailla kuten muutkin liittymät. 10 vuoden kokemuksella. (Saunalahti)

Vierailija
28/65 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollisilla on myös leipäveitsiä ja vasaroita! En voi siis niitä ostaa.

Vierailija
29/65 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on useita prepaid liittymiä. Mulla on kolme älypuhelinta ja kaksi vanhaa Nokian puhelinta käytössä. Käytän jokaista puhelinta eri tarkoituksiin. Jos joku tyyppi alkaa kyrsiä, niin vain suljen puhelimen ja toisen puhelimen käyttöön. 

Eli nk piriluureja

Vierailija
30/65 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, joiden mielestä prepaid pelkkiin puheluihin tulee halvemmaksi kuin tavallinen liittymä.

He käyttävätkin nettiä esim. kirjastoissa ja Kelan eteisessä.

Laskut he maksavat pankin tiskillä.

Halpaa on, jos itse on sitä mieltä.

Se vasta kallista on maksaa pankin tiskillä laskuja 

Vierailija
31/65 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, joiden mielestä prepaid pelkkiin puheluihin tulee halvemmaksi kuin tavallinen liittymä.

He käyttävätkin nettiä esim. kirjastoissa ja Kelan eteisessä.

Laskut he maksavat pankin tiskillä.

Halpaa on, jos itse on sitä mieltä.

Nykyään hyvin monella on taloyhtiön netti, joka voi olla jopa ilmainen tai maksaa muutaman euron, sillä voi hoitaa asiat tavallisia puheluita lukuunottamatta. Jos niitä puheluitakin on vähän tai pääasiassa vastaanottaa niitä, niin riittää, että lataa kerran vuoteen 10€, että liittymä pysyy voimassa.

Vierailija
32/65 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää ainakin isäni. On edullinen liittymä. Ei tarvitse maksa turhasta kutten melkein pari kymppiä kuukausimaksua siitä, että ylipäänsä on liittymä. Itsekin olen harkinnut vaihtamista prepaidiin.

Vierailija
33/65 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latauslipukkeet ja pakettitarjoukset ovat halpoja. Lasten puhelimissa prepaid-liittymät ja pidän ne kunnes 18-v saavat ostaa omat liittymät.

Vierailija
34/65 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin on useampia prepaideja ja puhelimia, mutta toisaalta käytänkin niitä rikollisiin tarkoituksiin.

Vierailija
35/65 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen harkinnut vaihtavani prepaid-liittymään  puhelinliittymien hintojen vuoksi. Minulla on töissä ja kotona Wi-Fi käytössä, joten en tarvitsisi nettiä juurikaan muuten. Laskutettavista liittymistä en ole saanut kunnon tarjouksia enää aikoihin. Ainoa syy, mikä estää minua vaihtamasta on se, että puhelinnumero vaihtuisi.

Vierailija
36/65 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa, ei laskuja. Liittymätyypin voi vaihtaa vaikka kuukausittain, esim. rajattomat puhelut ja netti tai pelkkä netti ja haluttu määrä puheaikaa tai netti ilman puheaikaa tai pelkkää puheaikaa.

Vierailija
37/65 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton webastolla on prepaid. Saa lämmityksen päälle puhelimella.

Vierailija
38/65 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinderiin jotta ei heti paljastu

Vierailija
39/65 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutulla, jonka luottotiedot menneet ja on ulosotossa, on. Ei saa tavallista liittymää.

Et sitten tiennyt, että niitä käytetään  myös riistakameroissa, koiratutkissa, valvontakameroissa, navetoissa yms. 

Vierailija
40/65 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän metsästyskoirilla on prepaid. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän