Käyttävätkö muut kuin rikolliset prepaid-liittymiä?
Ei ainakaan itselle tule mieleen yhtään laillista syytä hankkia sellaista.
Kommentit (65)
Sulle ei tule mieleen niin eihän se sitten ole mahdollista.
Minulla on ulkomaalaisia prepaid-liittymiä, kun firman liittymän ulkomaan nettipaketti ei lomilla riitä ja hotelleissa on huonot wi-fit. On ainakin espanjalainen, ranskalainen ja italialainen kortti.
Mahdan olla Supon ja KRP:n seurannassa. 😂
Mä käytin koska en ikinä soittanut kenellekään, ja halusin lukea lehdet työmatkalla joka oli pitkä.
Sitten sain halvan liittymän jossa oli netti. Prepaid myyjäni lopetti liittymän jota käytin aiemmin.
Se on ihan kätevä se prepaid.'
Jos käytät puhelinta joskus ja jouluna, niin se on halpaa!
Ei soittele lehtimyyjät perään, ei tuu mainoksia yms.
Mulla on lapsella. Itsellä ollut ulkomailla.
Käytän, saan ylläpidettyä sillä ekaa puhelinnumeroani aktiivisena jos lataan sinne 10e parin vuoden välein. Käytän noi rahat sitten ostoihin, kun en puhelimella muutoin soittele tai käytä dataa.
Käytän. Ei kannata vaihtaa, kun samaa numeroa ei saa oikeaan liittymään.
Mulla on useita prepaid liittymiä. Mulla on kolme älypuhelinta ja kaksi vanhaa Nokian puhelinta käytössä. Käytän jokaista puhelinta eri tarkoituksiin. Jos joku tyyppi alkaa kyrsiä, niin vain suljen puhelimen ja toisen puhelimen käyttöön.
Alakouluikäisellä lapsellani on prepaid. Kyseessä ei ole älypuhelin, soittelee ja tekstailee lähinnä sukulaisten ja kavereiden kanssa. Markkinoilla ei ole enää myynnissä liittymiä ilman nettiä ja se näkyy hinnassa. Prepaid on ihan paras.
Mulla on prepaid-liittymiä lähettävissä riistakameroissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lapsella. Itsellä ollut ulkomailla.
Otin prepaidin ja Suomessa vakuuttivat, että käy kreikassa. Ei vaan käynyt.
Ihmiset, joiden mielestä prepaid pelkkiin puheluihin tulee halvemmaksi kuin tavallinen liittymä.
He käyttävätkin nettiä esim. kirjastoissa ja Kelan eteisessä.
Laskut he maksavat pankin tiskillä.
Halpaa on, jos itse on sitä mieltä.
Työssä m.muuttajiin liittyvissä asioissa pidän prepaidia työpuhelimena. Jos joku alkaa hankalaksi, lopetan sen liittymän käytön ja hankin uuden.
Pelimiehellä oli aina kaksi liittymää. Virallinen ja prepaid. Joillakin miehillä oli usea pelimies-prepaid. Ellei ole työjuttuja.
Tutulla, jonka luottotiedot menneet ja on ulosotossa, on. Ei saa tavallista liittymää.
Pettäjät. Kakkospuhelimessa tai tuplasim puhelin. Miehet esim. kun pitävät yhteyksiä hupakoihin.
Prepaidia tarvitaan WhatsAppilla viestittelyyn deittien kanssa ennen tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, joiden mielestä prepaid pelkkiin puheluihin tulee halvemmaksi kuin tavallinen liittymä.
He käyttävätkin nettiä esim. kirjastoissa ja Kelan eteisessä.
Laskut he maksavat pankin tiskillä.
Halpaa on, jos itse on sitä mieltä.
Vanhaan nokialaiseen ei kannata netillistä puhelinliittymää hankkia, ei kannata maksaa tyhjästä, kun soittaa "yhden puhelun joka toinen kuukausi"-tahtiin.
Taloyhtiön ilmainen (hidas) nettiliittymä riittää vauvailuun, laskujen maksuun ja YouTubin yms. katseluun. Tai ei sekään ilmainen ole, vastikkeessahan se maksetaan, mutta ei maksa kymppejä kuukaudessa + käyttö.
Niin että prepai-liittymän käyttäjä ei välttämättä ole rikollisella polulla.
Olen aina käyttänyt prepaid liittymiä, kotona ja ulkomailla.
Minulla on toinen liittymä kannettavaan koneeseen. En käytä tietokonetta joka päivä, joten prepaid-liittymä on silloin parempi. Puhelimen netin jakaminen kuluttaa akkua