Jos joku katsoo sua pitkään
Kommentit (15)
Epäilen että mulla jäi lounaalla ketsuppia suupieleen.
Ajattelen että onko mulla paska housuissa ja haiseeko minä.
En katso häntä niin pitkään, että tietäisin hänen katsovan pitkään.
Tuijotan hänen haaroja ja kohta hänkin tuijottaa omia haaroja.
Ajattelen, että jokin asia minussa herättää positiivisesti hänen huomionsa. Itsekin huomaan joskus katsovani turhan pitkään kivasti pukeutunutta tai kivannäköistä ihmistä. Joskus joku on tutunnäköinen ja yritän palauttaa mieleen, kuka voisi olla kyseessä.
Negatiiviset huomiot eivät saa minua tuijottamaan.
Joskus joku voi kyllä katsoa ilkeästi pitkään, mutta ne ovat yleensä tuttuja. Esim. töissä jotkut tuijottaa pitkään, jos ovat eri mieltä jostakin.
Aamulla peilin edessä mietin, kuka on tuo hyvännäköinen, joka katsoo mua pitkään
Haukottelen, jotta saan möllöttäjän reagoimaan haukottelemalla. Caught you!
En välitä siitä mitään niin että katsokoon jos kiinnostaa katsella.
Irvistän sille. Ja jos se on kuuloetäisyydellä, sanon että helvettiäkö pällistelet siinä moukka.
Tämä on erityisosaamisalueelleni kuuluva taito. Pystyn vastaamaan katseeseen vaikka kuinka kauan. Kaikki eivät kestä sitä montakaan minuuttia. Täytyy olla vain sen verran varma itsestään, ettei kastiketta ole enää naamalla ja aamulla on tullut laitettua housutkin jalkaan sekö vetskarikin on varmasti kiinni. Kyllähän minussa katseltavaakin riittää, olen lihavuuteen taipuvainen, viinaan menevä ja kaljuuntuva 190 senttinen mies. Onneksenne en ole paha päissänikään.
Hämmennyn