Viestitellyt 18 v sitten IRC-galleriassa jonkun likan kanssa ja CANCELLED!!!!
Kommentit (525)
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdisteli eräs musiikkialalla kans kun olin 13v netin kautta. Viestit on vielä tallessa. Jos hänestä tulisi samalla tavalla kuuluisa niin kyllä minäkin asiasta puhuisin julkisesti
On se outoa ettei aikuiset miehet osaa jättää lapsia rauhaan
Tätähön se oikeasti on julkisuuden tavoittelua, oikeasti asia ei häiritse sinua näemmä, mutta odottelet, kunhan pääsisit sopivassa kohtaan lööppeihin.
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdisteli eräs musiikkialalla kans kun olin 13v netin kautta. Viestit on vielä tallessa. Jos hänestä tulisi samalla tavalla kuuluisa niin kyllä minäkin asiasta puhuisin julkisesti
No miksi et tee jotain ilmoitusta jo nyt? Odotitko että perustaa bändin, menestyy ja sitten tuhoat sen tyypin välittämättä siitä, että samalla menee muutaman muunkin täysin viattoman ihmisen mahdollisesti vuosien työ hukkaan? Tee se nyt tai pidä nuppisi kiinni ikuisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähön se oikeasti on julkisuuden tavoittelua, oikeasti asia ei häiritse sinua näemmä, mutta odottelet, kunhan pääsisit sopivassa kohtaan lööppeihin.
Ei vaan hän saisi sen mitä ansaitsee. Julkisesti kerrotaan kuka hän oikeasti on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedarit puolustelemassa toisiaan 😂
16v on ihan henkisesti lapsi vielä
Asiasta en mitään tiedä, mutta suojaikä on 16v.
Pedarin tunnistaa siitä kun ne hokee jotain suojaikäraja ja että on ok sen takia yrittää harrastaa seksiä 16v kanssa
Vajakin tunnistaa siitä, että yrittää keksiä omia lakeja. Oot mitä mieltä tahansa, suojaikäraja on 16v. Sinä et sen sijaan ole oikeutettu sanomaan ketään pedariksi, joka ei ole rikkonut lakia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi et tee jotain ilmoitusta jo nyt? Odotitko että perustaa bändin, menestyy ja sitten tuhoat sen tyypin välittämättä siitä, että samalla menee muutaman muunkin täysin viattoman ihmisen mahdollisesti vuosien työ hukkaan? Tee se nyt tai pidä nuppisi kiinni ikuisesti!
Kuulostaa ihan hyväksikäyttäjältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan hän saisi sen mitä ansaitsee. Julkisesti kerrotaan kuka hän oikeasti on
Eli ei ehkä koskaan, koska em. henkilöhän toetesi, että jos tulisi kuuluisa, sitten vasta
tällaiset ihmiset on henkilöitä, jotka saa nautinto muitten kiusaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi huudella kestään noin, jos ei ole todisteita haloo.
Kyllä nää voi. Pedariksi leimataan heti, jos jotain todisteita tälle syytökselle kaipaa.
Pedareille, pervoille ja muille roopesalmisille voi järjestää tammikuun yössä omat kisat.
Kasarilla oli tavallista yläastetytöllä oli täysi ikäinen poikaystävä joka haki autolla koulusta. Ketään ei haitannut
Mielenkiintoinen ajatuskin, että tää m.l tekis rikossyytteen maineensa pilaamisesta. Syytettyjen penkillä Jodel?
Mitenhän tämä asia voisi edet, jotta totuus tulisi selville?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedarin tunnistaa siitä kun ne hokee jotain suojaikäraja ja että on ok sen takia yrittää harrastaa seksiä 16v kanssa
Paitsi, että silloin ei ole pedofiili.
Vierailija kirjoitti:
Politiikkaan seuraavaksi, koskenlaskijoita puolueet pullollaan.
Laskenkoskija? Mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Kasarilla oli tavallista yläastetytöllä oli täysi ikäinen poikaystävä joka haki autolla koulusta. Ketään ei haitannut
Niin, ja jälkikäteen sitä ihmetellään, miksi ketään ei haitannut. Miksi KUKAAN ei puuttunut, kun aikuinen "seurustelee" lapsen kanssa. Moni noista lapsista vieläkin miettii tätä. Miksi aikuinen ylipäätään kiinnostuu lapsesta, ja miksi kukaan ympärillä ei sano mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi, että silloin ei ole pedofiili.
P*ska millä tahansa toisella nimellä on yhä p*skaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa et asialle ei oo todisteita edelleenkää
Vittuako sä puolustelet pedofilia toimintaa? Ihan noin lähtökohtaisesti...
Eipä kukaan sitä puolustele. Syytös on vakava ja kaikki somessa kerrottu ei ole totta. Poliisi ja oikeuslaitos tutkii rikokset ja toistaiseksi näin ei ole tehty. Eli josko odotettaisiin todisteita vai onko nimetön hölötys jossain somessa sinusta yhtä kuin todiste?
Ei mutta kovin pahalta tosiaan näyttää että bändi jättää kaverinsa pulaan. Ei tunnu olevan vahvaa luottoa.
Eri
Tuo on oikeastaan ainoa (aihe)todiste syyllisyydestä tällä hetkellä. Jos toisaalta ovatkin tienneet, olisi kannattanut lähteä vain vähin äänin ettei
Toisaalta tuskin Mika Lahtikaan lähtisi tekemään rikosilmoitusta, jos tietää että tutkinnassa selviäisi hänelle epäedullisia seikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa et asialle ei oo todisteita edelleenkää
Vittuako sä puolustelet pedofilia toimintaa? Ihan noin lähtökohtaisesti...
Eipä kukaan sitä puolustele. Syytös on vakava ja kaikki somessa kerrottu ei ole totta. Poliisi ja oikeuslaitos tutkii rikokset ja toistaiseksi näin ei ole tehty. Eli josko odotettaisiin todisteita vai onko nimetön hölötys jossain somessa sinusta yhtä kuin todiste?
Ei mutta kovin pahalta tosiaan näyttää että bändi jättää kaverinsa pulaan. Ei tunnu olevan vahvaa luottoa.
Eri
Tuo on oikeastaan ainoa (aihe)todiste syyllisyydestä tällä hetkellä. Jos toisaalta ovatkin tienneet,
Onko vakavaa lerssiä vähän uittaa, mussetkin tuo 9 vuotiaita vaimoja tänne eikä kukaan voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja jälkikäteen sitä ihmetellään, miksi ketään ei haitannut. Miksi KUKAAN ei puuttunut, kun aikuinen "seurustelee" lapsen kanssa. Moni noista lapsista vieläkin miettii tätä. Miksi aikuinen ylipäätään kiinnostuu lapsesta, ja miksi kukaan ympärillä ei sano mitään.
Mä olin 18-vuotias, eli ihan kakara, mutta ajokortti kuitenkin oli, kun aloin seurustelemaan 15-vuotiaan tytön kanssa, kukaan ei sitä kyseenalaistanut ikinä millään tavalla, ei kummankaan vanhemmat tai isovanhemmat, kertaakaan ei kukaan sanonut mitään. En ollut edes tytön ensimmäinen "aikuinen" poikaystävä, muutettiin yhteen kun tyttö oli 16, hän kävi lukiota, minä töissä jotta voin maksaa kaiken. Mun edellinen tyttöystävä oli ollut mua vuotta vanhempi, hänen kanssaan kun alettiin seurustelemaan minä olin 13 ja hän 14 ja seurusteltiin kolmisen vuotta, joten hän yli 16-vuotiaana seurusteli "alaikäisen" kanssa. Ajat vaan oli vähän erilaiset, ei niitä tyttöjä mitenkään hyväksikäytetty, eikä siinä ollut mitään pervoa. Nyt jos mulla olisi 15-vuotias tytär ni en kyllä antais seurustella aikuisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin 18-vuotias, eli ihan kakara, mutta ajokortti kuitenkin oli, kun aloin seurustelemaan 15-vuotiaan tytön kanssa, kukaan ei sitä kyseenalaistanut ikinä millään tavalla, ei kummankaan vanhemmat tai isovanhemmat, kertaakaan ei kukaan sanonut mitään. En ollut edes tytön ensimmäinen "aikuinen" poikaystävä, muutettiin yhteen kun tyttö oli 16, hän kävi lukiota, minä töissä jotta voin maksaa kaiken. Mun edellin
Mun kaveri oli just täyttänyt 17 kun alkoi seurustella 28-vuotiaan miehen kanssa. Ei siitäkään kukaan oikein sanonut mitään. Nykyään hän miettii todella paljon, miten se on mahdollista ettei kukaan puuttunut. Jopa hänen omat vanhempansa hyväksyivät asian. Itse hän tietenkin silloin koki olevansa aikuinen ja mielissään aikuisen huomiosta. Jälkikäteen katsottuna kuitenkin tajuaa olleensa ihan lapsi.
Mun kaveri oli just täyttänyt 17 kun alkoi seurustella 28-vuotiaan miehen kanssa. Ei siitäkään kukaan oikein sanonut mitään. Nykyään hän miettii todella paljon, miten se on mahdollista ettei kukaan puuttunut. Jopa hänen omat vanhempansa hyväksyivät asian. Itse hän tietenkin silloin koki olevansa aikuinen ja mielissään aikuisen huomiosta. Jälkikäteen katsottuna kuitenkin tajuaa olleensa ihan lapsi.
No tää onkin sitten taas jo aivan eri asia, ikäero on tuossa jo 11 vuotta ja tuohon olisi kyllä ehkä jonkun jo pitänyt vähän puuttua, mutta kuten sanottu, ajat oli erilaiset ja paljon oli asioita mihin ei tuolloin puututtu, mutta nykyään puututtaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin 18-vuotias, eli ihan kakara, mutta ajokortti kuitenkin oli, kun aloin seurustelemaan 15-vuotiaan tytön kanssa, kukaan ei sitä kyseenalaistanut ikinä millään tavalla, ei kummankaan vanhemmat tai isovanhemmat, kertaakaan ei kukaan sanonut mitään. En ollut edes tytön ensimmäinen "aikuinen" poikaystävä, muutettiin yhteen kun tyttö oli 16, hän kävi lukiota, minä töissä jotta voin maksaa kaiken. Mun edellin
On kyllä ihan ihme pöyristelyä nykyään, jos joku 15v. ja 18v. seurustelu katsotaan jotenkin epäsopivaksi.
Totta