Viestitellyt 18 v sitten IRC-galleriassa jonkun likan kanssa ja CANCELLED!!!!
Kommentit (525)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että pitäisikö olla sitten ihan hiljaa ja antaa Mika-sedän rauhassa ahdistella teinejä?
Kaikkien setien ilmeisesti, joilla on valkoinen nahka.
Niin tuskin täällä meuhaisittekaan, jos tekijänä olisi ollut Ahmed. Silloin hyshys, sitä parempaa groomaamista.
Sinä itse teet tuota: Kun kotimaan mies groomaa lasta, se on sulle ok ja miehekästä ja tehdääs tyypistä esim. ministeri. Sulka hattuun ja kohti uusia alaikäisiä!
Vaikka sinä ja paskasakkisi olettekin törkeitä kaksinaismoralisteja, suuri enemmistö suomalaisista ei ole.
Jos viittaat Rydmaniin, niin naiset eivät olleet alaikäisiä. Moraalisesti saattaa tehdä väärin, mutta jos lain kirjainta noudatetaan, ei voi antaa tuomiotakaan.
Sivuhuomiona sanottakoon, että minusta oli hyvä, että asia nousi tapetille. On hyvä keskustella siitä, missä nuo moraalin rajat kulkevat. Ilmeisesti se ei ole ollut kaikille selvää.
Hallituksen mukaan kyseinen toiminta on ihan ok, Willekin on syytön.
16-vuotiaat tosiaan fyysisesti täysin aikuisia. Luulen, että sen takia seksin laillinen raja on laitettu siihen.
Juorut kiertää, että on vokotellut 14-vuotiaita kun itse on yli 20 ja pannut känniin juottamiaan alaikäisiä. Joo, ei ihme että UMK:ssa ei katella tuolltaista menoa, vaikka aikanaan oliskin ollut yleistä. Niin ne ajat muuttuu.
Kun minä olin nuori niin se, että 14v ja parikyt vee panee niin se oli niin normisettiä kuin olla ja voi.
Miten muuten tämä ketju ei ole poistunut? Onko salaperäinen anonyymi ilmiantaja mode? Onko aloituksen takana mode?
Ei muuten nykysääntöjen mukaan esimerkiksi Tapani Kansa voisi osallistua UMK;hon, kun oli jatkuvasti tekemisissä virkavallan kanssa ja negatiivista kohua oli jatkuvasti. No antaa moden haukkua ped*reita, mutta veikkaanpa vain, että jos kyse olisi naisartistin sulkemisesta pois kilpailusta esimerkiksi liikennetötöilyn vuoksi, niin ketju ois poistunut jo tunteja sitten....
Vierailija kirjoitti:
Juorut kiertää, että on vokotellut 14-vuotiaita kun itse on yli 20 ja pannut känniin juottamiaan alaikäisiä. Joo, ei ihme että UMK:ssa ei katella tuolltaista menoa, vaikka aikanaan oliskin ollut yleistä. Niin ne ajat muuttuu.
Siis millä logiikalla historiassa tapahtuneet asiat vaikuttaa nykypäivässä? :D
Vierailija kirjoitti:
Jotain pahuutta tehty kun paniikissa laitetaan pillit pussiin. Se tästä vaan mieleen tulee.
Ei sillä että jäisin kaipaamaan, en ollut koskaan kuullutkaan koko pumpusta, vaikka metallia kuuntelenkin paljon, en kyllä tollasta päätöntä kirkunaa vaan folk- ja powermetallia.
Minusta kirkuminen on enemmän punkahtavaa. Dancepunkiksi sanoisin sateenkaarimausteilla. Millanen sadisti laulaa koiranpennusta tohon tyyliin. Koiranpentu on koiralapsi, siitäkin voi vetää monia johtopäätöksiä, lapsi. Mitä niillä sanoilla oikein ajetaan takaa. Kiljutaan väkivaltaisesti tai vuorotellen mairealla äänellä, houkutellaan pentua "leikkimään". Ahdistavaa paskaa.
Useille näkyy tulleen sama mielikuva, häiriintynyt biisi, eikä hyvällä tavalka. Oli sitten kuinka viaton tahansa ollut tarkoitus tehdessä.
52v
Sanoin silloin kun toi biisi tuli, et häiritsee miten yhdistää lastenlauluhenkisyyttä ja koirafetissileikkejä ällöttävällä tavalla. Että en nyt ihmettele, että sit tällaisia juoruja kiertää.
Tosin mulla tuli ällö olo siit win25miehen itsensäpaljastelustakin.
Onko ihminen erkaantunut luonnosta vai mitä helvettiä tämä nykypäivä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla ei vaikuta? Nythän ne vasta vaikuttaakin. Vuosikymmeniä sai ukot raiskailla menemään miten huvitti kunnes tuli metoo ja naiset uskalsi vihdoin puhua ja haastaa oikeuteen. Vanhatkin ukot sai tuomioita. Uhreillehan se oli vaikuttanut koko elämän.
Kun olin teini niin todellakin tytöt halusivat seksiä vanhempien poikien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
26 vuotias vikitellyt 14 vuotiasta. Ei tyylikästä, tuollaista paskahousua voisi vikitellä nyrkillä kun tulee vastaan ja antaa turvakengillä muistutuksen , että lapset jätetään rauhaan. Toimisi myös hyvänä varoituksena kaikille muillekin peedareille.
Jos keskustelut kestivät vuodesta 2007 vuoteen 2010, niin missä kohtaa he olivat tuonikäisiä? Erityisesti, jos miehen syntymävuosi on 1985, niin silloinhan hän on ollut noin 22 keskustelujen alkaessa ja 25 niiden päättyessä. Jos toinen osapuoli oli 14-vuotias alussa, hän oli 17-vuotias lopussa. Eli nuorimmillaan he olivat 14 ja 22. Jos nuorempi väitti olevansa vanhempi kuin oli, esim. 16, niin kuuden vuoden ikäero ei enää ole moraalisesti väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehdistö ilmeisesti tarvitsee tälle vuodelle uuden case riikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
26 vuotias vikitellyt 14 vuotiasta. Ei tyylikästä, tuollaista paskahousua voisi vikitellä nyrkillä kun tulee vastaan ja antaa turvakengillä muistutuksen , että lapset jätetään rauhaan. Toimisi myös hyvänä varoituksena kaikille muillekin peedareille.
On totta, että on eri asia 16 ja 23 vuotias tai vaihtoehtoisesti 14 ja 26.
Toinen on selkeästi väärin, ja toinen rajatapaus.
No ei ole rajatapaus vaan linnareissu ja rangaistus osastolla matkasellissä.
16 ja 23 on rajatapaus moraalisesti. Lain mukaan täysin ok.
Itse en päästäisi 16-vuotiasta lastani yökylään 23-vuotiaan seurustelukumppaninsa luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla ei vaikuta? Nythän ne vasta vaikuttaakin. Vuosikymmeniä sai ukot raiskailla menemään miten huvitti kunnes tuli metoo ja naiset uskalsi vihdoin puhua ja haastaa oikeuteen. Vanhatkin ukot sai tuomioita. Uhreillehan se oli vaikuttanut koko elämän.
Kyse ei ole pelkästään miehistä ja seksistä (alaikäisten kanssa). Vaan kyse on enemmänkin siitä, että kaksinaismoralismi kukoistaa hyvin voimakkaasti. Tietyt asiat OMASSA menneisyydessä pitäisi pysyäkin salassa, mutta muut saa julkisesti tuomita ja lynkata (ilman todisteita tietenkin).
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa syyllinen kunnes toisin todistetaan. Mihin tämä maa on menossa?
Syyllinen UMK:n sääntörikkomukseen. Älä uhriudu hänen puolestaan.
Maa on menossa siihen, että lapsiin kohdistuvat seksuaalirikokset eivät vanhene koskaan. Persujen ainut hyvä työ ikinä.
Toisaalta tämä ei koske taviksia. Ketään ei kiinnosta jos varastomies Möttönen pani 20 vuotta sitten 17 vuotiasta, vaikka oli itse 25.
No onhan meillä ollut kansanedustajakin, joka tuli 14-vuotiaana raskaaksi aikuiselle miehelle. Tietääkseni miestä ei ole tästä koskaan tuomittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kula edes muistaa tommosia viestittelyjä noin kaukaa?
Muistaa helpostikin.
Minä muistan vieläkin kun 16 vuotiaana keskustelin KissFM chatissa "GayMan38Hki" nimimerkillä esiintyvän miehen kanssa. Mies joka sanoi olevansa tummahiuksinen, vähän tanakka, pieni parta ja silmälasit leopardikuvioisilla sanoilla. Kalu noin 9cm mutta kestävä.
Tuosta keskustelusta on nyt noin 26 vuotta.
M42
No tuliko deittejä ja oliko kestävä?
Ei tullut. Herrasmiehenä hän ei edes ehdottanut asiaa. Hänen nimensä oli Arto. Itsekseni ruudun ääressä veivasin. Tunnustin Artolle itseni hyväilyn, johon hän vastasi leikkisästi "olisit kertonut niin oltais voitu nauttia yhdessä :)"
Tämä Arto taitaa olla meidän nykyinen työministeri...
16v kanssa saa panna aikuisetkin. Sitä nuoremmat keskenään.