Kysymys palstan sinkkumiehille?
Mitä treffisivustoja tai sovelluksia käytät? Jos et mitään niin miksi?
Tapaatko naisia live elämässä myös vai onko kaikki netissä?
Haluaisitko kumppanin, pelkkää seksiä vai et mitään naisilta?
Kommentit (16)
Olen tavannut elämäni aikana niin monta naista että en kaipaa enää naisilta mitään.
En käytä sovelluksia eikä kiinnosta treffailukaan. Kerran pari vuodessa saattaa baarista löytyä joku satunnaispano matkaan. Riittää mulle.
Mitä treffisivustoja tai sovelluksia käytät? Jos et mitään niin miksi?
- en mitään
Tapaatko naisia live elämässä myös vai onko kaikki netissä?
- en, en myöskään netissä
Haluaisitko kumppanin, pelkkää seksiä vai et mitään naisilta?
- en enää mitään, olen 60+. Olisitte aikoinaan olleet inhimillisiä.
- En käytä mitään sovelluksia. Tiedän jo varmuudella, ettei se tulisi toimimaan, koska jokaisessa niissä on niin suuri miesenemmistö, ja tällä naamalla ja luonteella ei siellä pystyisi mitenkään erottumaan joukosta.
- Tapaan naisia töissä, mutta en oikein muualla, jos nyt ei lasketa perus kaupan kassaa yms.
- Olen ollut jo niin monta vuotta ilman parisuhdetta, että ajatus koko loppuelämän kestävästä yksinelämisestä tuntuu jatkuvasti paremmalta. En nyt ehdottomasti torjuisi parisuhdetta (tai seksiä), mutta minussa on liikaa kielteisiä henkisiä ja fyysisiä ominaisuuksia, jotta naiset kiinnostuisivat.
En käytä mitään. Turhia.
En tapaa ketään missään.
Haluaisin suhteen tai seksiä.
Facen sovellus käytössä. Ei kovin aktiivisesti.
En kaipaa välttämättä yhtään mitään naisilta. Nautin elämästäni pääosin näinkin. Toki ihan kiva jos sattuu oikeasti kolahtamaan, mutta en tosiaan ole järin aktiivinen. Yhteenmuuttoa en halua, tuskin enää ikinä.
M45
Mitä treffisivustoja tai sovelluksia käytät? En mitään. Olen melko ruma, joten kuva ei auta asiaa.
Tapaatko naisia live elämässä myös vai onko kaikki netissä? Koetan tavata livenä. En juurikaan tapaa.
Haluaisitko kumppanin, pelkkää seksiä vai et mitään naisilta? Kumppania tai seksiä.
1. Käytän Tinderiä
2. En tapaa sinkkunaisia live elämän puolella lähestulkoon ikinä. Äärimmäisen harvoin.
3. Haluan elämänkumppanin.
En mitäään, en tapaa, kumppanin.
T. pitkäaikaistyötön mies, paaria
7. kanssa samoilla linjoilla, ei tällä naamalla. Kumppani olisi toki kiva löytää mutta usean vuoden sinkkuilun jälkeen tuntuu paremmalta kun ei edes yritä.
Tinderiä käytän satunnaisesti. Nyt sain kaksi osumaa vähän aikaa sitten ja olen sopinut treffit toisen naisen kanssa. Jos sitä ei kiinnosta tapailla niin kirjoitan toiselle naiselle ja yritän sitä tapailla.
Tinder ja hinge on asennettu, mutta en ole kumpaakaan avannut puoleen vuoteen.
Kohtaan sinkkunaisia todellisen elämän puolella max kerran vuodessa. Jos sitäkään.
M40
En käytä sovelluksia tai tapaa ketään livenä tai netissä. Jutteluseura olisi kiva ehk
Mihin itsenäinen ja voimaantunut sinkku vela mies naista tarvitsee?